abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24181520
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
Je haalt misdienaren en gedoopte kinderen door elkaar vriend.
Kennis van zaken lijkt me wenselijk bij dergeljke aantijgingen.
Yeah baby Yeah!
pi_24181523
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
Ja, van Bansheeboy zeker...

Power perceived is power achieved.
pi_24181543
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:32 schreef Youssef het volgende:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia.

achter gesloten deuren. achter gesloten kerkdeuren dan misschien, met alle kerkgangers erbij + de ouders. jij hebt je weer sprookjes laten vertellen of je projecteert één of andere dubieuze kerkgenootschap op de grotere stromingen.
quote:
En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
de doop is dubieus ja. het is net zoiets sufs, alleen minder pijnljik dan een besnijdenis.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:35:54 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181557
quote:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
ik zou je aanraden om eens een bij een doop aanwezig te zijn. dan snap je tenminste dat wat je zegt niet meer is dan een hoop geblaat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24181565
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef Youssef het volgende:
Ik vermoed dat deze man gewoon een leraar was ipv een imam. Immers, vrome moslimbroeder Abdul-Jabbar van de Ven die slechts lezingen gaf werd ook al met imam betiteld. Gelukkig hebben we het hier niet over een """"""""""""""""""""imam""""""""""""""""""""""
Iets wat niet in jouw straaje past qua interpretatie van de Islam meteen afschilderen als nep-moslim of nepimmam is een redelijke understatement.
Alles heeft negatieve neveneffecten, ook de Islam, leer er mee te leven.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:37:19 #106
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181586
quote:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
Ik heb nog nooit gehoord van een doop achter gesloten deuren.
Het is een blijde gebeurtenis die ouders graag willen delen.
Koranfascisme bedankt Islam
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:38:59 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181615
ik denk dat youssef zich meer bezighield met het verkrijgen van pradaschoentjes dan zich te verdiepen in de grootste godsdienst van het land waar zijn vader graag wilde komen werken. geldt ook voor de man uit dordrecht.
pi_24181619
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:37 schreef machteld het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord van een doop achter gesloten deuren.
achter gesloten kerkdeuren waar Youssef nog nooit naar binnen is geweest. Onwetendheid maakt angstig. Misplaatste kerkofobie !
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:39:22 #109
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24181621
quote:

[..]

Als jij nou ens naar je eigen primitieve geloof kijkt, waar handen afgehakt worden, en vrouwen gestenigd, misschien dat we je dan serieus gaan nemen
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:39:34 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24181626
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tijdens de doop vergrijpt een pastoor zich aan een kind je weet echt niet waar je over praat. maar genoeg over deze afleidingsmanouvre. hier gaat het om een imam die een meisje van 12 misbruikt heeft.
Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

Maar nogmaals, ik keur het beiden af

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:41:11 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181651
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

gemaakt naïef? het is klinklare onzin. in het bijzijn van familie? ook voor jou raad ik je aan om eens een doop mee te maken.
pi_24181655
Ook weer stuitend om te zien dat onze politiek correcte moderators dergelijke uittingen van onkennis, met daaraan gekoppelde verregaande idiote aantijgingen gewoon laten lopen.

Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
Yeah baby Yeah!
pi_24181667
een imam is niet de 'hoogste' religieuze macht in de islam, er is ook 'faqih' en daarboven staat de 'Aalim' (geleerde) .. maar alle drie zijn niet zo heilig zoals jem isschien zou denken.. In de islam mag immers niemand zomaar geheiligd worden...
pi_24181670
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Iets wat niet in jouw straaje past qua interpretatie van de Islam meteen afschilderen als nep-moslim of nepimmam is een redelijke understatement.
Alles heeft negatieve neveneffecten, ook de Islam, leer er mee te leven.
Ik zal nooit iemand beschuldigen van het zijn van een nepmoslim of nonmoslim. Een ieder die oprecht gelooft in Allah, Zijn boodschapper, de Heilige Boeken etc. (6 dingen ) is namelijk een moslim. Je zou hooguit iemand als hypocriet of zondaar kunnen beschuldigen, maar zelfs dat is niet aan mij.. wie zonder zonde is werpe ...

Hier gaat het echter over de onkunde van de Westerse verslaggevers, terwijl de islam toch al een tijd in Nederland aanwezig is. Regelmatig worden de woorden imam, moslim, moskee, extremisme, radicalisme te pas en te onpas door elkaar gehaald. Het feit staat namelijk ook al vast in het nieuwsbericht: de man had de moskee al een maand verlaten voor zijn daden. Iets wat je ook al kunt opvatten als het feit dat ie de islam de rug heeft toegekeerd, maar dat is me nog niet duidelijk.
pi_24181678
quote:

Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

ik heb ook heel veel respect voor jou BSB , maar wat betreft de doop en de biecht ben je abuis. en weet je dat de biecht alleen onderdeel is van de katholieke kerk. in nederland is het overgrote deel protestant.

pi_24181687
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef de Huistroll het volgende:

[..]

Wat een onzin, weer
Power perceived is power achieved.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:43:25 #117
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181697
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat youssef zich meer bezighield met het verkrijgen van pradaschoentjes dan zich te verdiepen in de grootste godsdienst van het land waar zijn vader graag wilde komen werken. geldt ook voor de man uit dordrecht.
Waarom heeft die vader van youssef zich toen hij hier kwam komen werken niet eens verdieptin de religie van het land.
Waarom niet youssef, waarom niet?
Of heeft je vader jou gewoon een slechte opvoeding gegeven?
Koranfascisme bedankt Islam
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:44:57 #118
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24181721
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Elgigante het volgende:
Ook weer stuitend om te zien dat onze politiek correcte moderators dergelijke uittingen van onkennis, met daaraan gekoppelde verregaande idiote aantijgingen gewoon laten lopen.
Wat is er dan mis met politiek correct zijn ? Ik ben het ook, en ik bereik er veel mee in het dagelijks leven

En voor de anderen, neen, ik heb geen zin om aanwezig te zijn bij een doop, waarom zou ik onnodig risico's nemen om zelf misbruikt te worden ?
quote:
Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
Die is leuk

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24181731
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Modwire het volgende:

[..]

Wat een onzin, weer
weer ?

nog !!

pi_24181737
quote:

[..]

Als iedereen het 'weet', waarom reppen alleen Islamieten er over, maar geen atheïsten of christen-haters?
Er gebeuren inderdaad zaken die het daglicht niet kunnen verdragen, alleen NIET tijdens, voor of na de doop.
Weet jij wel hoe een doop en biecht eraan toe gaat?
- Hoe weet jij dat sexueel misbruik minder voorkomt in moskeeen?

Als je zelfs het perverse sexuele leven van een profeet als verlossend ervaart zou ik eerder het omgekeerde vermoeden.

Je laatste zin is natuurlij correct als je immers spreekt over sexueel mibruik bij zowel christenen als moslims, alleen de doop staat hier buiten...

Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')