abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24181253
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:12 schreef Modwire het volgende:

[..]

Laten we alsjeblieft niet op die tour gaan....
Ik geef antwoord op een vraag, als je dat niet bevalt moet je niet reageren.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:16:44 #77
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24181254
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:39 schreef NorthernStar het volgende:
voeren die inmiddels al wel duizend keer is gevoerd.

Iedereen met een half ons algemene ontwikkeling weet dat seksueel misbruik overal voorkomt.
Dan ontgaat het je zeker dat ongeveer nu deze hele topic 1 groot geweeklag is van moslims die dat precies ontkennen?

En als die gasten voor de zoveelste keer volharden in de superioriteits illusie dan mag daar toch wel tegen geageerd worden met een topic als deze?

Of moeten we soms 'lief' zijn voor die mensen?
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:17:17 #78
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181260
1 Waarom zou je een volwassen meisje van 12 sex moeten verbieden?

2 Die meneer is geen moslim. Moslims hebben geen sex met meisjes van 12
Koranfascisme bedankt Islam
pi_24181263
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:15 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Op het moment is er geen imam, ja hij is er wel maar houd zich verborgen, al Mahdi.
dan wordt het hoog tijd dat hij stopt met verstoppertje spelen.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 december 2004 @ 15:17:52 #80
18921 freud
Who's John Galt?
pi_24181267
Ach, ik weet niet of de Sha'ria hem ook zou straffen. De beste imam volgde in de voetsporen van zijn held Mohammed. Maar goed, een imam zou je niet anders moeten behandelen als een anders gelovige crimineel. Ik vraag me af of de imam nu ook zal beweren dat hij vanuit zijn geloof handelde.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:18:03 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181270
in iedergeval ben ik blij dat de islam in engeland zichtbaar geëmancipeerder raakt. het zal niet bij een incident blijven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24181274
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dan ontgaat het je zeker dat ongeveer nu deze hele topic 1 groot geweeklag is van moslims die dat precies ontkennen?
Was jij niet degene die de aftrap gaf? Zeg nu eens eerlijk, hoe veel meisjes heb je, al dan niet in samenwerking met marokkaanse loverboys misbruikt in de disco?
pi_24181294
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het eens is echter een incident van een iemand die buiten zijn geloof treedt en het ander gebeurd stelsel matig. Er kleeft dan ook onschuldig bloed aan de collectes in de kerk. Dat vind ik erg jammer, gelukkig weet ik dat het in Staphorst minder gebeurd dan in bijv. Florida of Washington
tja, afkeurenswaardig, maar het boeit mij niet of het gebeurt bij de moslims of bij de christenen. het enige wat boeit is het slachtoffer.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:20:14 #84
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24181297
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
in iedergeval ben ik blij dat de islam in engeland zichtbaar geëmancipeerder raakt. het zal niet bij een incident blijven.
LOL Jij noemt het emancipatie omdat nu een "imam" datgene heeft gedaan wat jarenlang door priesters is gedaan en het simpelweg afkochten met een tankpas op kosten v.d kerk, oma's cake of andere lekkernijen ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24181298
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik geef antwoord op een vraag, als je dat niet bevalt moet je niet reageren.
Je antwoord heeft niets te maken met de vraag in de quote, je probeert gewoon je geloof te promoten. Dit topic gaat er niet over of de Islam danwel het Christendom of welke religie dan ook het bij het juiste eind heeft, laten we dat aub zo houden.
Power perceived is power achieved.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:22:24 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181333
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL Jij noemt het emancipatie omdat nu een "imam" datgene heeft gedaan wat jarenlang door priesters is gedaan en het simpelweg afkochten met een tankpas op kosten v.d kerk, oma's cake of andere lekkernijen ?

nee ik noem het eindelijk naar buiten treden emancipatie. niet meer bang zijn dat je door je gemeenschap wordt verkettert, niet meer bang zijn om tegen je ouders te zeggen dat die goede lieve imam je misbruikt heeft. dát noem ik emancipatie. maar jij mag er van maken wat in je straatje past, ik kan je toch niet tegenhouden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:22:59 #87
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24181338
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:18 schreef Youssef het volgende:

[..]

Was jij niet degene die de aftrap gaf? Zeg nu eens eerlijk, hoe veel meisjes heb je, al dan niet in samenwerking met marokkaanse loverboys misbruikt in de disco?
Ik? Niet

Maar je hoort mij ook niet zeggen dat 'mijn geloofsleiders zo superieur zijn, dat hun dat niet doen'

pi_24181349
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biecht

Banshee, hoe kom jij toch altijd aan het wanstaltige idee dat kinderen tijdens de doop worden misbruikt?
Weet je uberhaupt wel welke leeftijd een kind dan heeft?
Misschien is een lesje Christelijke opvoeding icm de gebruiken wel een tip, het zou je in elk geval doen inzien dat:
a) het kind in kwestie nog een zuigeling is
b) de ouders altijd in de buurt zijn
c) je aannames of perverse fantasieen niet als feiten hoeft te deponeren.

Helaas komt het bij religieuzen nogal eens voor dat er sprake is van sexueel misbruik, dat de RK-kerk hierme veel het nieuws haalt kan enerzijds komen dat het eerder naar buiten wordt gebracht of dat het simpelweg vaker voorkomt.
Ware cijfers kun je hier nimmer over geven, omdat vrijwel elke religie zo intransparant is als het maar zijn kan en open/gedegen onderzoek onmogelijk maakt.

Verder lijkt me de immam voldoende gestraft en ik kan me goed begrijpen dat zijn functie heeft meegespeeld in het vonnis, dat zou namelijk bij eenieder mee moeten wegen die zich vergrijpt aan kindern, maar tegelijkertijd wel een voorbeeldfunctie vertolkt als een leraar, begeleider, coach of wat dan ook.

Je hebt een zeer ridicule manier van feiten presenteren, iets waar ik je al meermaals op gewezen heb door je te confronteren met 'zogenaamde feiten' uit een van je essays.

Antwoorden daarop ben je tot op de dag van vandaag immer schuldig gebleven, dus dat zal nu ook niet loslopen vrees ik.

Maar ik ben het met je eens dat bij sommigen, die naar eigen zeggen leven in dienst van diezelfde kerk, er een dubbele moraal op na gehouden wordt waar zelfs Bush jaloers op is.
Enerzijds preken over preutsheid en sex pas na het huwelijk, anderzijds wel de kinderen van je toehoorders misbruiken (die natuurlijk ook ongetrouwd zijn).
Yeah baby Yeah!
pi_24181403
ik zou dergeljke lange stukken tekst niet aan BSB besteden...zonde van je tijd
pi_24181412
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

tja, afkeurenswaardig, maar het boeit mij niet of het gebeurt bij de moslims of bij de christenen. het enige wat boeit is het slachtoffer.
Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:27:48 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181423
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.
nu wil ik toch eindelijk wel eens een bron zien op deze aantijgingen.
pi_24181437
quote:

[..]

Jij hebt duidelijk nooit een doop meegemaakt.
Power perceived is power achieved.
pi_24181446
quote:

[..]

ik kan me m'n doop niet herinneren maar in m'n jeugd toen ik nog mee moest naar de kerk wel eens wat dopen gezien. er werd niet geboeid en het kind werd direkt na de doop weer meegenomen door de ouders. dopen was niet meer dan een paar druppels water over het hoofd van dat kind.

idiote bezigheid, dat wel. maar ontuchteljik...neuh
pi_24181457
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nu wil ik toch eindelijk wel eens een bron zien op deze aantijgingen.
Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:29:49 #95
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24181461
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou dergeljke lange stukken tekst niet aan BSB besteden...zonde van je tijd
Dat vind ik nou weer jammer, waarom gooi je nou weer met modder ? In welk opzicht is dit bevordelijk voor de discussie ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24181483
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik nou weer jammer, waarom gooi je nou weer met modder ? In welk opzicht is dit bevordelijk voor de discussie ?

welke discussie ?

pi_24181485
quote:

[..]

Sinds wanneer zijn jouw fantasieen werkelijkheid?

Hoort bij bij een juiste opvoeding van 'het ware geloof' om dergelijke onzin te prediken over anderen?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:31:30 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181491
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
tijdens de doop vergrijpt een pastoor zich aan een kind je weet echt niet waar je over praat. maar genoeg over deze afleidingsmanouvre. hier gaat het om een imam die een meisje van 12 misbruikt heeft.
pi_24181502
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:28 schreef Modwire het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nooit een doop meegemaakt.
De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
  FOK!fotograaf vrijdag 24 december 2004 @ 15:33:35 #100
18921 freud
Who's John Galt?
pi_24181517
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Beide zijn fout. Klein verschilletje, de priester gelooft niet in een profeet die pedofiel was. Er staat nergens in de bijbel dat Jezus met een 14 jarig meisje trouwde . En je doet met je opmerking nou net alsof misbruik in de islam zeldzaam is .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')