Je haalt misdienaren en gedoopte kinderen door elkaar vriend.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomstenTyp onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
Ja, van Bansheeboy zeker...quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomstenTyp onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia.
de doop is dubieus ja. het is net zoiets sufs, alleen minder pijnljik dan een besnijdenis.quote:En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
ik zou je aanraden om eens een bij een doop aanwezig te zijn. dan snap je tenminste dat wat je zegt niet meer is dan een hoop geblaat.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
Iets wat niet in jouw straaje past qua interpretatie van de Islam meteen afschilderen als nep-moslim of nepimmam is een redelijke understatement.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef Youssef het volgende:
Ik vermoed dat deze man gewoon een leraar was ipv een imam. Immers, vrome moslimbroeder Abdul-Jabbar van de Ven die slechts lezingen gaf werd ook al met imam betiteld. Gelukkig hebben we het hier niet over een """"""""""""""""""""imam""""""""""""""""""""""
Ik heb nog nooit gehoord van een doop achter gesloten deuren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
achter gesloten kerkdeuren waar Youssef nog nooit naar binnen is geweest. Onwetendheid maakt angstig. Misplaatste kerkofobie !quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:37 schreef machteld het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een doop achter gesloten deuren.
Als jij nou ens naar je eigen primitieve geloof kijkt, waar handen afgehakt worden, en vrouwen gestenigd, misschien dat we je dan serieus gaan nemenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tijdens de doop vergrijpt een pastoor zich aan een kind![]()
je weet echt niet waar je over praat. maar genoeg over deze afleidingsmanouvre. hier gaat het om een imam die een meisje van 12 misbruikt heeft.
gemaakt naïef? het is klinklare onzin. in het bijzijn van familie? ook voor jou raad ik je aan om eens een doop mee te maken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )
Maar nogmaals, ik keur het beiden af
Ik zal nooit iemand beschuldigen van het zijn van een nepmoslim of nonmoslim. Een ieder die oprecht gelooft in Allah, Zijn boodschapper, de Heilige Boeken etc. (6 dingenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Iets wat niet in jouw straaje past qua interpretatie van de Islam meteen afschilderen als nep-moslim of nepimmam is een redelijke understatement.
Alles heeft negatieve neveneffecten, ook de Islam, leer er mee te leven.
ik heb ook heel veel respect voor jou BSBquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )
Wat een onzin, weerquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef de Huistroll het volgende:
[..]
Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )
Waarom heeft die vader van youssef zich toen hij hier kwam komen werken niet eens verdieptin de religie van het land.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat youssef zich meer bezighield met het verkrijgen van pradaschoentjes dan zich te verdiepen in de grootste godsdienst van het land waar zijn vader graag wilde komen werken. geldt ook voor de man uit dordrecht.
Wat is er dan mis met politiek correct zijn ? Ik ben het ook, en ik bereik er veel mee in het dagelijks levenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Elgigante het volgende:
Ook weer stuitend om te zien dat onze politiek correcte moderators dergelijke uittingen van onkennis, met daaraan gekoppelde verregaande idiote aantijgingen gewoon laten lopen.
Die is leukquote:Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als iedereen het 'weet', waarom reppen alleen Islamieten er over, maar geen atheïsten of christen-haters?
Er gebeuren inderdaad zaken die het daglicht niet kunnen verdragen, alleen NIET tijdens, voor of na de doop.
Weet jij wel hoe een doop en biecht eraan toe gaat?
- Hoe weet jij dat sexueel misbruik minder voorkomt in moskeeen?
Als je zelfs het perverse sexuele leven van een profeet als verlossend ervaart zou ik eerder het omgekeerde vermoeden.
Je laatste zin is natuurlij correct als je immers spreekt over sexueel mibruik bij zowel christenen als moslims, alleen de doop staat hier buiten...
Inderdaad, op fok hebben de politiek correcte moderators het voor het zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Elgigante het volgende:
Ook weer stuitend om te zien dat onze politiek correcte moderators dergelijke uittingen van onkennis, met daaraan gekoppelde verregaande idiote aantijgingen gewoon laten lopen.
Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
Ik schaar me onder iedereen behalve de schijnheilige Marokkanen, ik wens niet geasocieerd te worden met de uitgaande, drugsgebruikende en rondhangende reljeugd die de islam vergeten is. Ik hoop dan ook dat ik kan rekenen op jouw excuses.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat youssef zich meer bezighield met het verkrijgen van pradaschoentjes dan zich te verdiepen in de grootste godsdienst van het land waar zijn vader graag wilde komen werken. geldt ook voor de man uit dordrecht.
Jammer genoeg voor jou heb ik op een Christelijke basisschool gezeten en was er altijd op maandagochtend en vrijdagochtend een weekopening en weekafsluiting incl. gezang en bijbelverhalen. Tevens werd er elke ochtend uit de bijbel gelezen en heb ik regelmatig de kerk bezocht. Bij deze distantieer ik me dus volledig van je leugens richting mij. Excuses zouden wel op hun plaats zijn, maar dat is aan jou.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
achter gesloten kerkdeuren waar Youssef nog nooit naar binnen is geweest. Onwetendheid maakt angstig. Misplaatste kerkofobie !
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:
En voor de anderen, neen, ik heb geen zin om aanwezig te zijn bij een doop, waarom zou ik onnodig risico's nemen om zelf misbruikt te worden ?
Ik heb een Marokkaanse vader, en een Nederlandse moeder. Ik kan je verzekeren van een goede islamitische opvoeding aangezien ik respect voor ouderen en goede werken verrichten hoog in het vaandel heb staan. Ik heb een probleemloos verleden en heb nooit een vlieg kwaad gedaan. Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:43 schreef machteld het volgende:
[..]
Waarom heeft die vader van youssef zich toen hij hier kwam komen werken niet eens verdieptin de religie van het land.
Waarom niet youssef, waarom niet?
Of heeft je vader jou gewoon een slechte opvoeding gegeven?
Politieke correctheid is natuurlijk een onjuiste benaming van het woord censuur.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met politiek correct zijn ? Ik ben het ook, en ik bereik er veel mee in het dagelijks leven
En voor de anderen, neen, ik heb geen zin om aanwezig te zijn bij een doop, waarom zou ik onnodig risico's nemen om zelf misbruikt te worden ?
[..]
Die is leuk
en tijdens jouw kerkbezoekjes werden de deuren steeds gesloten bij een doping ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:47 schreef Youssef het volgende:
Jammer genoeg voor jou heb ik op een Christelijke basisschool gezeten en was er altijd op maandagochtend en vrijdagochtend een weekopening en weekafsluiting incl. gezang en bijbelverhalen. Tevens werd er elke ochtend uit de bijbel gelezen en heb ik regelmatig de kerk bezocht. Bij deze distantieer ik me dus volledig van je leugens richting mij. Excuses zouden wel op hun plaats zijn, maar dat is aan jou.![]()
ik was wel één van hen tijdens mijn christelijke basisschooltijd, maar ben ook nooit misbruikt. maar goed dat kan zijn omdat ik eigenlijk niet geloofde.quote:Tevens wil ik duidelijk maken dat ik nooit ben misbruikt in mijn Christelijke basisschool verleden, maar dat kan ook zijn omdat ik niet een van 'hen' was
Wat een beledigende beschuldigingen richting de rechste moderators van Fok! is dit weer. Daar waar de islam hier op het forum als basketbal gebruikt wordt waar telkens een second dribbel mee wordt gemaakt ziet men kennelijk nu een probleemquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Elgigante het volgende:
Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
Ben ik met je eens. Als ik zou kiezen wie de meeste oprechte gebruiker is van Fok! sta jij bij mij nummer 1 en nummer 99567 zou Akkersloot zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
post je adres gegevens even, dan draag ik je voor !quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb een Marokkaanse vader, en een Nederlandse moeder. Ik kan je verzekeren van een goede islamitische opvoeding aangezien ik respect voor ouderen en goede werken verrichten hoog in het vaandel heb staan. Ik heb een probleemloos verleden en heb nooit een vlieg kwaad gedaan. Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
Sinds wanneer zijn pradaschoentjes synoniem voor relschoppende criminele jeugd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik schaar me onder iedereen behalve de schijnheilige Marokkanen, ik wens niet geasocieerd te worden met de uitgaande, drugsgebruikende en rondhangende reljeugd die de islam vergeten is. Ik hoop dan ook dat ik kan rekenen op jouw excuses.
[..]
Jammer genoeg voor jou heb ik op een Christelijke basisschool gezeten en was er altijd op maandagochtend en vrijdagochtend een weekopening en weekafsluiting incl. gezang en bijbelverhalen. Tevens werd er elke ochtend uit de bijbel gelezen en heb ik regelmatig de kerk bezocht. Bij deze distantieer ik me dus volledig van je leugens richting mij. Excuses zouden wel op hun plaats zijn, maar dat is aan jou.![]()
Tevens wil ik duidelijk maken dat ik nooit ben misbruikt in mijn Christelijke basisschool verleden, maar dat kan ook zijn omdat ik niet een van 'hen' was
dat pleit voor je, mea culpa, mea maxima culpa. maar zou je jezelf dan aub ten overstaan van dit hele topic willen excuseren dat er tijdens de doop niets vreemds gebeurt?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:47 schreef Youssef het volgende:
Ik schaar me onder iedereen behalve de schijnheilige Marokkanen, ik wens niet geasocieerd te worden met de uitgaande, drugsgebruikende en rondhangende reljeugd die de islam vergeten is. Ik hoop dan ook dat ik kan rekenen op jouw excuses.
Je geeft geen antwoord op de eerste vraag.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb een Marokkaanse vader, en een Nederlandse moeder. Ik kan je verzekeren van een goede islamitische opvoeding aangezien ik respect voor ouderen en goede werken verrichten hoog in het vaandel heb staan. Ik heb een probleemloos verleden en heb nooit een vlieg kwaad gedaan. Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
kunnen we dan ook even posten dat de imam uit de beginpost het meisje niet heeft misbruikt omdat hij moslim is, maar gewoon omdat het een sexueel gefrustreerd persoon isquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat pleit voor je, mea culpa, mea maxima culpa. maar zou je jezelf dan aub ten overstaan van dit hele topic willen excuseren dat er tijdens de doop niets vreemds gebeurt?
Overal waar verregaand off-topic wordt gepost, waar insinuaties de boventoon voeren , zeker als het negatieve zaken omtrent moslims betreft, wordt ingegrepen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat een beledigende beschuldigingen richting de rechste moderators van Fok! is dit weer. Daar waar de islam hier op het forum als basketbal gebruikt wordt waar telkens een second dribbel mee wordt gemaakt ziet men kennelijk nu een probleem
Hmm, dat is dan wel weer jammer vind ik ELGigante. Je weet dat (verkapte) Ban-aanvragen banwaardig zijn op Fok! En mijn nick heb ik ontleend aan een oude videokaart die ik jaren geleden had: de Voodoo Banshee. ik heb er boy achter geplakt, meer nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef Elgigante het volgende:
Hoe langer dit topic duurt hoe dichter er een ban aan komt voor jou en BANsheeboy
(vreemde benaming trouwens voor iemand die zich absoluut niet onder homo's begeeft, maar wel : verkapte relnicht/transseksueel als nickname heeft).
Dat is de enige juiste benadering van dit verhaal inderdaad, huldequote:Op vrijdag 24 december 2004 15:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kunnen we dan ook even posten dat de imam uit de beginpost het meisje niet heeft misbruikt omdat hij moslim is, maar gewoon omdat het een sexueel gefrustreerd persoon is
Bepaalde vormen van assimilatie zijn blijkbaar weer wel welkom...quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:53 schreef dVTB het volgende:
Goed om te zien dat imams zich al aardig beginnen aan te passen aan de gangbare normen binnen veel westerse kerken
als dergelijke juiste benaderingen jou en Youssef ook tot rede zouden brengen zouden we helemaal klaar kunnen zijn met dit topicquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste benadering van dit verhaal inderdaad, hulde![]()
Dan is het misverstand in elk geval uit de lucht, mijn nick heeft op andere zaken..quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, dat is dan wel weer jammer vind ik ELGigante. Je weet dat (verkapte) Ban-aanvragen banwaardig zijn op Fok! En mijn nick heb ik ontleend aan een oude videokaart die ik jaren geleden had: de Voodoo Banshee. ik heb er boy achter geplakt, meer niet
Ik kan me helaas weinig herinneren van mijn kerkelijke bezoeken behalve dan de grote bel en de grote buizen van de orgel. Tevens waren het altijd leuke uitstapjes omdat we altijd wel lekkers kregen of een ballon.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:52 schreef het_fokschaap het volgende:
en tijdens jouw kerkbezoekjes werden de deuren steeds gesloten bij een doping ?Volgens mij verwar je doping in de sport met die in de kerk
Excuses aanvaard, ik heb verder respect voor je persoon, helaas verschillen we teveel van mening om dat eventueel wederzijds te kunnen maken.quote:en excuus dat ik je betichtte van het nooit bezoeken van een kerk. hulde !
Ik ben eigenlijk tegen positieve discriminatie maar het is een goed idee. Moslims horen sowieso al een lintje te krijgen als ze te kennen geven zich volledig voor de islam te geven. Dan hebben we immers weer en zeer nobele inwoner in Nederland erbij en kan de lintjes regen weer plaatsvinden. Daar er nu toch onzinnige lintje uitgegeven worden kan er verandering in komenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
post je adres gegevens even, dan draag ik je voor !
misschien niet eens een slecht idee om moslims een lintje te geven. dat integreert lekker.
Reacties moeten worden gelezen in hun context. En jouw context was duidelijk. De Islamitische inwoners van Nederland moeten worden uitgeroeidquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn pradaschoentjes synoniem voor relschoppende criminele jeugd?
Bagatellisatie is alleen strafbaar als het betrekking heeft op moslims?
Ik zou me graag willen excuseren om de omgang tussen ons twee goed te kunnen houden. Helaas spreken de nieuwsberichten in je nadeel. Ik zal me best doen een kerk te vinden die zich openlijk uitspreek tegen dit soort misdaden zodat we eventueel de dialoog weer kunnen aangaan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat pleit voor je, mea culpa, mea maxima culpa. maar zou je jezelf dan aub ten overstaan van dit hele topic willen excuseren dat er tijdens de doop niets vreemds gebeurt?
Waar is dat nu weer voor nodig machteld, je hebt op het Caland Lyceum gezeten en zover ik weet komt dit soort haat niet daarvandaan. Is het fout gegaan na je schooltijd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:56 schreef machteld het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de eerste vraag.
En voor het overige heb ik geen respect voor jou en je broertje.
Jullie zijn gewoon internetSCUM dat zich netjes probeert voor te doen.
als je nou je best zou doen om berichten te vinden die aangeven dat zuigelingen tijdens de doop misbruikt zouden worden, ik kan ze nl niet vinden, dan zouden we eventueel de dialoog over dit fenomeen kunnen voortzetten.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:
Ik zou me graag willen excuseren om de omgang tussen ons twee goed te kunnen houden. Helaas spreken de nieuwsberichten in je nadeel. Ik zal me best doen een kerk te vinden die zich openlijk uitspreek tegen dit soort misdaden zodat we eventueel de dialoog weer kunnen aangaan.
Waarom entertain jij die nar eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je nou je best zou doen om berichten te vinden die aangeven dat zuigelingen tijdens de doop misbruikt zouden worden, ik kan ze nl niet vinden, dan zouden we eventueel de dialoog over dit fenomeen kunnen voortzetten.
Ik zal mijn excuses aan je bieden omdat ik ervanuit ga dat je geloof in het Christendom zoals die oorspronkelijk hoort te zijn. En zoals je weet verbiedt Allah het ons niet om goed en rechtvaardig met mensen zoals jij om te gaan. Tevens is het Christendom ook een goede basis voor een overstap naar de islam. Bij deze mijn welgemeende excuses als ik je heb beledigquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
youssef, nu ik zo respectvol ben geweest om mijzelf te excuseren omdat je een vrome moslim bent, zou ik ook graag je excuses willen op je volstrekt belachelijke aantijgingen tenaanzien van de doop.
hmm, dat kreeg ik niet eens in de kerk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:
Ik kan me helaas weinig herinneren van mijn kerkelijke bezoeken behalve dan de grote bel en de grote buizen van de orgel. Tevens waren het altijd leuke uitstapjes omdat we altijd wel lekkers kregen of een ballon.
waarom kan dat wederzijds dan niet ? waarom kun jij wel respect voor mijn persoon hebben ondanks de verschillen ?quote:Excuses aanvaard, ik heb verder respect voor je persoon, helaas verschillen we teveel van mening om dat eventueel wederzijds te kunnen maken.
ik ben een humanist. ook als ongelovige kan ik opkomen voor zaken die pertinent onwaar zijn. zo zou ik dat ook doen voor moslims, hindoes, voodoo, christenen, atheïsten etc.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zal mijn excuses aan je bieden omdat ik ervanuit ga dat je geloof in het Christendom zoals die oorspronkelijk hoort te zijn. En zoals je weet verbiedt Allah het ons niet om goed en rechtvaardig met mensen zoals jij om te gaan. Tevens is het Christendom ook een goede basis voor een overstap naar de islam. Bij deze mijn welgemeende excuses als ik je heb beledig
Dat zou kunnen liggen aan de situatie. Daar jij je eventueel voordeed als christen en er zodoende geen dwang was tot het bekeren van je persoonquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmm, dat kreeg ik niet eens in de kerk.
Daar ben ik het volledig mee eens. Dit basseer ik op mijn eigen ervaringen. Ik krijg constant respect omdat ik dat ook aan anderen geef. Een enkeling die de eerste stap neemt tot geen respect richting mijn persoon krijgt de volle laag in de vorm van respect vanuit mijn persoon. Daarom zie ik de islam ook alleen maar als iets goeds.quote:maar hoe dan ook, respect verdien je...krijg je niet.
entertain, en gij zult entertained worden...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waarom entertain jij die nar eigenlijk?
Alles wordt toch beantwoord met een waterval van arrogantie.
nee, doe me vooral voor als mens.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:15 schreef Youssef het volgende:
Dat zou kunnen liggen aan de situatie. Daar jij je eventueel voordeed als christen en er zodoende geen dwang was tot het bekeren van je persoon
ook moslims moeten respect verdienen, dat krijgen ze niet slechts vanwege hun predikaatje moslim. en om even ontopic te gaan, de ex-imam uit de OP heeft het respect niet verdiend.quote:Daar ben ik het volledig mee eens. Dit basseer ik op mijn eigen ervaringen. Ik krijg constant respect omdat ik dat ook aan anderen geef. Een enkeling die de eerste stap neemt tot geen respect richting mijn persoon krijgt de volle laag in de vorm van respect vanuit mijn persoon. Daarom zie ik de islam ook alleen maar als iets goeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |