abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24181520
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
Je haalt misdienaren en gedoopte kinderen door elkaar vriend.
Kennis van zaken lijkt me wenselijk bij dergeljke aantijgingen.
Yeah baby Yeah!
pi_24181523
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
Ja, van Bansheeboy zeker...

Power perceived is power achieved.
pi_24181543
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:32 schreef Youssef het volgende:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia.

achter gesloten deuren. achter gesloten kerkdeuren dan misschien, met alle kerkgangers erbij + de ouders. jij hebt je weer sprookjes laten vertellen of je projecteert één of andere dubieuze kerkgenootschap op de grotere stromingen.
quote:
En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
de doop is dubieus ja. het is net zoiets sufs, alleen minder pijnljik dan een besnijdenis.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:35:54 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181557
quote:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
ik zou je aanraden om eens een bij een doop aanwezig te zijn. dan snap je tenminste dat wat je zegt niet meer is dan een hoop geblaat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24181565
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef Youssef het volgende:
Ik vermoed dat deze man gewoon een leraar was ipv een imam. Immers, vrome moslimbroeder Abdul-Jabbar van de Ven die slechts lezingen gaf werd ook al met imam betiteld. Gelukkig hebben we het hier niet over een """"""""""""""""""""imam""""""""""""""""""""""
Iets wat niet in jouw straaje past qua interpretatie van de Islam meteen afschilderen als nep-moslim of nepimmam is een redelijke understatement.
Alles heeft negatieve neveneffecten, ook de Islam, leer er mee te leven.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:37:19 #106
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181586
quote:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
Ik heb nog nooit gehoord van een doop achter gesloten deuren.
Het is een blijde gebeurtenis die ouders graag willen delen.
Koranfascisme bedankt Islam
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:38:59 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181615
ik denk dat youssef zich meer bezighield met het verkrijgen van pradaschoentjes dan zich te verdiepen in de grootste godsdienst van het land waar zijn vader graag wilde komen werken. geldt ook voor de man uit dordrecht.
pi_24181619
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:37 schreef machteld het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord van een doop achter gesloten deuren.
achter gesloten kerkdeuren waar Youssef nog nooit naar binnen is geweest. Onwetendheid maakt angstig. Misplaatste kerkofobie !
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:39:22 #109
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24181621
quote:

[..]

Als jij nou ens naar je eigen primitieve geloof kijkt, waar handen afgehakt worden, en vrouwen gestenigd, misschien dat we je dan serieus gaan nemen
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:39:34 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24181626
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tijdens de doop vergrijpt een pastoor zich aan een kind je weet echt niet waar je over praat. maar genoeg over deze afleidingsmanouvre. hier gaat het om een imam die een meisje van 12 misbruikt heeft.
Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

Maar nogmaals, ik keur het beiden af

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:41:11 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181651
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

gemaakt naïef? het is klinklare onzin. in het bijzijn van familie? ook voor jou raad ik je aan om eens een doop mee te maken.
pi_24181655
Ook weer stuitend om te zien dat onze politiek correcte moderators dergelijke uittingen van onkennis, met daaraan gekoppelde verregaande idiote aantijgingen gewoon laten lopen.

Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
Yeah baby Yeah!
pi_24181667
een imam is niet de 'hoogste' religieuze macht in de islam, er is ook 'faqih' en daarboven staat de 'Aalim' (geleerde) .. maar alle drie zijn niet zo heilig zoals jem isschien zou denken.. In de islam mag immers niemand zomaar geheiligd worden...
pi_24181670
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Iets wat niet in jouw straaje past qua interpretatie van de Islam meteen afschilderen als nep-moslim of nepimmam is een redelijke understatement.
Alles heeft negatieve neveneffecten, ook de Islam, leer er mee te leven.
Ik zal nooit iemand beschuldigen van het zijn van een nepmoslim of nonmoslim. Een ieder die oprecht gelooft in Allah, Zijn boodschapper, de Heilige Boeken etc. (6 dingen ) is namelijk een moslim. Je zou hooguit iemand als hypocriet of zondaar kunnen beschuldigen, maar zelfs dat is niet aan mij.. wie zonder zonde is werpe ...

Hier gaat het echter over de onkunde van de Westerse verslaggevers, terwijl de islam toch al een tijd in Nederland aanwezig is. Regelmatig worden de woorden imam, moslim, moskee, extremisme, radicalisme te pas en te onpas door elkaar gehaald. Het feit staat namelijk ook al vast in het nieuwsbericht: de man had de moskee al een maand verlaten voor zijn daden. Iets wat je ook al kunt opvatten als het feit dat ie de islam de rug heeft toegekeerd, maar dat is me nog niet duidelijk.
pi_24181678
quote:

Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

ik heb ook heel veel respect voor jou BSB , maar wat betreft de doop en de biecht ben je abuis. en weet je dat de biecht alleen onderdeel is van de katholieke kerk. in nederland is het overgrote deel protestant.

pi_24181687
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef de Huistroll het volgende:

[..]

Wat een onzin, weer
Power perceived is power achieved.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:43:25 #117
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181697
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat youssef zich meer bezighield met het verkrijgen van pradaschoentjes dan zich te verdiepen in de grootste godsdienst van het land waar zijn vader graag wilde komen werken. geldt ook voor de man uit dordrecht.
Waarom heeft die vader van youssef zich toen hij hier kwam komen werken niet eens verdieptin de religie van het land.
Waarom niet youssef, waarom niet?
Of heeft je vader jou gewoon een slechte opvoeding gegeven?
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:44:57 #118
13462 BansheeBoy
pi_24181721
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Elgigante het volgende:
Ook weer stuitend om te zien dat onze politiek correcte moderators dergelijke uittingen van onkennis, met daaraan gekoppelde verregaande idiote aantijgingen gewoon laten lopen.
Wat is er dan mis met politiek correct zijn ? Ik ben het ook, en ik bereik er veel mee in het dagelijks leven

En voor de anderen, neen, ik heb geen zin om aanwezig te zijn bij een doop, waarom zou ik onnodig risico's nemen om zelf misbruikt te worden ?
quote:
Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
Die is leuk

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_24181731
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Modwire het volgende:

[..]

Wat een onzin, weer
weer ?

nog !!

pi_24181737
quote:

[..]

Als iedereen het 'weet', waarom reppen alleen Islamieten er over, maar geen atheïsten of christen-haters?
Er gebeuren inderdaad zaken die het daglicht niet kunnen verdragen, alleen NIET tijdens, voor of na de doop.
Weet jij wel hoe een doop en biecht eraan toe gaat?
- Hoe weet jij dat sexueel misbruik minder voorkomt in moskeeen?

Als je zelfs het perverse sexuele leven van een profeet als verlossend ervaart zou ik eerder het omgekeerde vermoeden.

Je laatste zin is natuurlij correct als je immers spreekt over sexueel mibruik bij zowel christenen als moslims, alleen de doop staat hier buiten...

Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:47:51 #121
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181765
quote:

Inderdaad, op fok hebben de politiek correcte moderators het voor het zeggen.
pi_24181767
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
Ik schaar me onder iedereen behalve de schijnheilige Marokkanen, ik wens niet geasocieerd te worden met de uitgaande, drugsgebruikende en rondhangende reljeugd die de islam vergeten is. Ik hoop dan ook dat ik kan rekenen op jouw excuses.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

achter gesloten kerkdeuren waar Youssef nog nooit naar binnen is geweest. Onwetendheid maakt angstig. Misplaatste kerkofobie !
Jammer genoeg voor jou heb ik op een Christelijke basisschool gezeten en was er altijd op maandagochtend en vrijdagochtend een weekopening en weekafsluiting incl. gezang en bijbelverhalen. Tevens werd er elke ochtend uit de bijbel gelezen en heb ik regelmatig de kerk bezocht. Bij deze distantieer ik me dus volledig van je leugens richting mij. Excuses zouden wel op hun plaats zijn, maar dat is aan jou.

Tevens wil ik duidelijk maken dat ik nooit ben misbruikt in mijn Christelijke basisschool verleden, maar dat kan ook zijn omdat ik niet een van 'hen' was
pi_24181775
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:

En voor de anderen, neen, ik heb geen zin om aanwezig te zijn bij een doop, waarom zou ik onnodig risico's nemen om zelf misbruikt te worden ?

het publiek wordt niet betrokken bij de doop ! je hoeft niet te dicht in de buurt te komen. heb je ook geen last van je ongegronde angsten.
pi_24181824
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:43 schreef machteld het volgende:

[..]

Waarom heeft die vader van youssef zich toen hij hier kwam komen werken niet eens verdieptin de religie van het land.
Waarom niet youssef, waarom niet?
Of heeft je vader jou gewoon een slechte opvoeding gegeven?
Ik heb een Marokkaanse vader, en een Nederlandse moeder. Ik kan je verzekeren van een goede islamitische opvoeding aangezien ik respect voor ouderen en goede werken verrichten hoog in het vaandel heb staan. Ik heb een probleemloos verleden en heb nooit een vlieg kwaad gedaan. Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
pi_24181835
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met politiek correct zijn ? Ik ben het ook, en ik bereik er veel mee in het dagelijks leven

[..]

Die is leuk

Politieke correctheid is natuurlijk een onjuiste benaming van het woord censuur.

JIj ziet jezelf als een willekeurig slachtoffer dat kansloos is bij een sexuele benadering door een priester?
Tot zo ver de mannelijke eer dus..

Ik voel mij bijv absoluut niet onzeker in een homo-cafe als ik daar om een of andere reden zou moeten zijn, de kans om daar gegrepen te worden zonder dat je het wilt is kleiner dan dat er een ufo in mijn achtertuin landt.

Maar je ontwijkt stelselmatig kritische vragen over je uitlatingen en essays, zie jij kritiek pertinent als haatzaaierij of verregaande belediging?, een trekje dat onderhand synoniem is voor de noord-afrikaanse cultuur.
Yeah baby Yeah!
pi_24181844
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:47 schreef Youssef het volgende:

Jammer genoeg voor jou heb ik op een Christelijke basisschool gezeten en was er altijd op maandagochtend en vrijdagochtend een weekopening en weekafsluiting incl. gezang en bijbelverhalen. Tevens werd er elke ochtend uit de bijbel gelezen en heb ik regelmatig de kerk bezocht. Bij deze distantieer ik me dus volledig van je leugens richting mij. Excuses zouden wel op hun plaats zijn, maar dat is aan jou.
en tijdens jouw kerkbezoekjes werden de deuren steeds gesloten bij een doping ? Volgens mij verwar je doping in de sport met die in de kerk

en excuus dat ik je betichtte van het nooit bezoeken van een kerk. hulde !
quote:
Tevens wil ik duidelijk maken dat ik nooit ben misbruikt in mijn Christelijke basisschool verleden, maar dat kan ook zijn omdat ik niet een van 'hen' was
ik was wel één van hen tijdens mijn christelijke basisschooltijd, maar ben ook nooit misbruikt. maar goed dat kan zijn omdat ik eigenlijk niet geloofde.
pi_24181850
quote:

Wat een beledigende beschuldigingen richting de rechste moderators van Fok! is dit weer. Daar waar de islam hier op het forum als basketbal gebruikt wordt waar telkens een second dribbel mee wordt gemaakt ziet men kennelijk nu een probleem
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:53:14 #128
13462 BansheeBoy
pi_24181851
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
Ben ik met je eens. Als ik zou kiezen wie de meeste oprechte gebruiker is van Fok! sta jij bij mij nummer 1 en nummer 99567 zou Akkersloot zijn

pi_24181858
Goed om te zien dat imams zich al aardig beginnen aan te passen aan de gangbare normen binnen veel westerse kerken
pi_24181862
quote:

[..]

Ik heb een Marokkaanse vader, en een Nederlandse moeder. Ik kan je verzekeren van een goede islamitische opvoeding aangezien ik respect voor ouderen en goede werken verrichten hoog in het vaandel heb staan. Ik heb een probleemloos verleden en heb nooit een vlieg kwaad gedaan. Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
post je adres gegevens even, dan draag ik je voor !
misschien niet eens een slecht idee om moslims een lintje te geven. dat integreert lekker.
pi_24181885
quote:

[..]

Ik schaar me onder iedereen behalve de schijnheilige Marokkanen, ik wens niet geasocieerd te worden met de uitgaande, drugsgebruikende en rondhangende reljeugd die de islam vergeten is. Ik hoop dan ook dat ik kan rekenen op jouw excuses.
[..]

Sinds wanneer zijn pradaschoentjes synoniem voor relschoppende criminele jeugd?
Bagatellisatie is alleen strafbaar als het betrekking heeft op moslims?

Blijkbaar heb je dus niet goed opgelet op school, of ben je getuige geweest van een verlrachting in de kerk, laat staan bij de doop.

Hoe langer dit topic duurt hoe dichter er een ban aan komt voor jou en BANsheeboy
(vreemde benaming trouwens voor iemand die zich absoluut niet onder homo's begeeft, maar wel : verkapte relnicht/transseksueel als nickname heeft).
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:55:40 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181886
quote:

dat pleit voor je, mea culpa, mea maxima culpa. maar zou je jezelf dan aub ten overstaan van dit hele topic willen excuseren dat er tijdens de doop niets vreemds gebeurt?
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:56:09 #133
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181894
quote:

[..]

Je geeft geen antwoord op de eerste vraag.
En voor het overige heb ik geen respect voor jou en je broertje.
Jullie zijn gewoon internetSCUM dat zich netjes probeert voor te doen.
pi_24181915
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat pleit voor je, mea culpa, mea maxima culpa. maar zou je jezelf dan aub ten overstaan van dit hele topic willen excuseren dat er tijdens de doop niets vreemds gebeurt?
kunnen we dan ook even posten dat de imam uit de beginpost het meisje niet heeft misbruikt omdat hij moslim is, maar gewoon omdat het een sexueel gefrustreerd persoon is
pi_24181920
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:53 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat een beledigende beschuldigingen richting de rechste moderators van Fok! is dit weer. Daar waar de islam hier op het forum als basketbal gebruikt wordt waar telkens een second dribbel mee wordt gemaakt ziet men kennelijk nu een probleem
Overal waar verregaand off-topic wordt gepost, waar insinuaties de boventoon voeren , zeker als het negatieve zaken omtrent moslims betreft, wordt ingegrepen.
Nu is er geen moderator te bekennen die jou en Banshee vriendelijk doch dringend verzoekt hier mee op te houden. Trek zelf je conclusies zou ik zeggen.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:58:09 #136
13462 BansheeBoy
pi_24181925
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef Elgigante het volgende:
Hoe langer dit topic duurt hoe dichter er een ban aan komt voor jou en BANsheeboy
(vreemde benaming trouwens voor iemand die zich absoluut niet onder homo's begeeft, maar wel : verkapte relnicht/transseksueel als nickname heeft).
Hmm, dat is dan wel weer jammer vind ik ELGigante. Je weet dat (verkapte) Ban-aanvragen banwaardig zijn op Fok! En mijn nick heb ik ontleend aan een oude videokaart die ik jaren geleden had: de Voodoo Banshee. ik heb er boy achter geplakt, meer niet

vrijdag 24 december 2004 @ 15:59:08 #137
13462 BansheeBoy
pi_24181944
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:57 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

kunnen we dan ook even posten dat de imam uit de beginpost het meisje niet heeft misbruikt omdat hij moslim is, maar gewoon omdat het een sexueel gefrustreerd persoon is
Dat is de enige juiste benadering van dit verhaal inderdaad, hulde

pi_24181978
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:53 schreef dVTB het volgende:
Goed om te zien dat imams zich al aardig beginnen aan te passen aan de gangbare normen binnen veel westerse kerken
Bepaalde vormen van assimilatie zijn blijkbaar weer wel welkom...
Yeah baby Yeah!
pi_24181987
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is de enige juiste benadering van dit verhaal inderdaad, hulde

als dergelijke juiste benaderingen jou en Youssef ook tot rede zouden brengen zouden we helemaal klaar kunnen zijn met dit topic
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:03:09 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182023
youssef, nu ik zo respectvol ben geweest om mijzelf te excuseren omdat je een vrome moslim bent, zou ik ook graag je excuses willen op je volstrekt belachelijke aantijgingen tenaanzien van de doop.
pi_24182074
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, dat is dan wel weer jammer vind ik ELGigante. Je weet dat (verkapte) Ban-aanvragen banwaardig zijn op Fok! En mijn nick heb ik ontleend aan een oude videokaart die ik jaren geleden had: de Voodoo Banshee. ik heb er boy achter geplakt, meer niet

Dan is het misverstand in elk geval uit de lucht, mijn nick heeft op andere zaken..

Ik hoop toch dat je ondanks dat het voor jou een vreemd feest is (kerstmis) je je toch kunt conformeren aan de kerstgedacht, die op iedereen betrekking zou moeten hebben:
Bezinning (naasten)liefde en verdraagzaamheid..
Yeah baby Yeah!
pi_24182101
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:52 schreef het_fokschaap het volgende:

en tijdens jouw kerkbezoekjes werden de deuren steeds gesloten bij een doping ? Volgens mij verwar je doping in de sport met die in de kerk
Ik kan me helaas weinig herinneren van mijn kerkelijke bezoeken behalve dan de grote bel en de grote buizen van de orgel. Tevens waren het altijd leuke uitstapjes omdat we altijd wel lekkers kregen of een ballon.
quote:
en excuus dat ik je betichtte van het nooit bezoeken van een kerk. hulde !
Excuses aanvaard, ik heb verder respect voor je persoon, helaas verschillen we teveel van mening om dat eventueel wederzijds te kunnen maken.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:54 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

post je adres gegevens even, dan draag ik je voor !
misschien niet eens een slecht idee om moslims een lintje te geven. dat integreert lekker.
Ik ben eigenlijk tegen positieve discriminatie maar het is een goed idee. Moslims horen sowieso al een lintje te krijgen als ze te kennen geven zich volledig voor de islam te geven. Dan hebben we immers weer en zeer nobele inwoner in Nederland erbij en kan de lintjes regen weer plaatsvinden. Daar er nu toch onzinnige lintje uitgegeven worden kan er verandering in komen
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn pradaschoentjes synoniem voor relschoppende criminele jeugd?
Bagatellisatie is alleen strafbaar als het betrekking heeft op moslims?
Reacties moeten worden gelezen in hun context. En jouw context was duidelijk. De Islamitische inwoners van Nederland moeten worden uitgeroeid Daar ben ik dus fel op tegen en dat zal ik niet onder stoelen of banken steken.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik zou me graag willen excuseren om de omgang tussen ons twee goed te kunnen houden. Helaas spreken de nieuwsberichten in je nadeel. Ik zal me best doen een kerk te vinden die zich openlijk uitspreek tegen dit soort misdaden zodat we eventueel de dialoog weer kunnen aangaan.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:56 schreef machteld het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op de eerste vraag.
En voor het overige heb ik geen respect voor jou en je broertje.
Jullie zijn gewoon internetSCUM dat zich netjes probeert voor te doen.
Waar is dat nu weer voor nodig machteld, je hebt op het Caland Lyceum gezeten en zover ik weet komt dit soort haat niet daarvandaan. Is het fout gegaan na je schooltijd?
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:10:29 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182177
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:

Ik zou me graag willen excuseren om de omgang tussen ons twee goed te kunnen houden. Helaas spreken de nieuwsberichten in je nadeel. Ik zal me best doen een kerk te vinden die zich openlijk uitspreek tegen dit soort misdaden zodat we eventueel de dialoog weer kunnen aangaan.
als je nou je best zou doen om berichten te vinden die aangeven dat zuigelingen tijdens de doop misbruikt zouden worden, ik kan ze nl niet vinden, dan zouden we eventueel de dialoog over dit fenomeen kunnen voortzetten.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:11:47 #144
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24182206
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je nou je best zou doen om berichten te vinden die aangeven dat zuigelingen tijdens de doop misbruikt zouden worden, ik kan ze nl niet vinden, dan zouden we eventueel de dialoog over dit fenomeen kunnen voortzetten.
Waarom entertain jij die nar eigenlijk?

Alles wordt toch beantwoord met een waterval van arrogantie.
pi_24182217
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
youssef, nu ik zo respectvol ben geweest om mijzelf te excuseren omdat je een vrome moslim bent, zou ik ook graag je excuses willen op je volstrekt belachelijke aantijgingen tenaanzien van de doop.
Ik zal mijn excuses aan je bieden omdat ik ervanuit ga dat je geloof in het Christendom zoals die oorspronkelijk hoort te zijn. En zoals je weet verbiedt Allah het ons niet om goed en rechtvaardig met mensen zoals jij om te gaan. Tevens is het Christendom ook een goede basis voor een overstap naar de islam. Bij deze mijn welgemeende excuses als ik je heb beledig
pi_24182223
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:

Ik kan me helaas weinig herinneren van mijn kerkelijke bezoeken behalve dan de grote bel en de grote buizen van de orgel. Tevens waren het altijd leuke uitstapjes omdat we altijd wel lekkers kregen of een ballon.
hmm, dat kreeg ik niet eens in de kerk.
quote:
Excuses aanvaard, ik heb verder respect voor je persoon, helaas verschillen we teveel van mening om dat eventueel wederzijds te kunnen maken.
waarom kan dat wederzijds dan niet ? waarom kun jij wel respect voor mijn persoon hebben ondanks de verschillen ?

maar hoe dan ook, respect verdien je...krijg je niet.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:15:52 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182286
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zal mijn excuses aan je bieden omdat ik ervanuit ga dat je geloof in het Christendom zoals die oorspronkelijk hoort te zijn. En zoals je weet verbiedt Allah het ons niet om goed en rechtvaardig met mensen zoals jij om te gaan. Tevens is het Christendom ook een goede basis voor een overstap naar de islam. Bij deze mijn welgemeende excuses als ik je heb beledig
ik ben een humanist. ook als ongelovige kan ik opkomen voor zaken die pertinent onwaar zijn. zo zou ik dat ook doen voor moslims, hindoes, voodoo, christenen, atheïsten etc.
pi_24182287
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

hmm, dat kreeg ik niet eens in de kerk.
Dat zou kunnen liggen aan de situatie. Daar jij je eventueel voordeed als christen en er zodoende geen dwang was tot het bekeren van je persoon
quote:
maar hoe dan ook, respect verdien je...krijg je niet.
Daar ben ik het volledig mee eens. Dit basseer ik op mijn eigen ervaringen. Ik krijg constant respect omdat ik dat ook aan anderen geef. Een enkeling die de eerste stap neemt tot geen respect richting mijn persoon krijgt de volle laag in de vorm van respect vanuit mijn persoon. Daarom zie ik de islam ook alleen maar als iets goeds.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:17:18 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182313
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Waarom entertain jij die nar eigenlijk?

Alles wordt toch beantwoord met een waterval van arrogantie.
entertain, en gij zult entertained worden...
pi_24182362
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:15 schreef Youssef het volgende:

Dat zou kunnen liggen aan de situatie. Daar jij je eventueel voordeed als christen en er zodoende geen dwang was tot het bekeren van je persoon
nee, doe me vooral voor als mens.
quote:
Daar ben ik het volledig mee eens. Dit basseer ik op mijn eigen ervaringen. Ik krijg constant respect omdat ik dat ook aan anderen geef. Een enkeling die de eerste stap neemt tot geen respect richting mijn persoon krijgt de volle laag in de vorm van respect vanuit mijn persoon. Daarom zie ik de islam ook alleen maar als iets goeds.
ook moslims moeten respect verdienen, dat krijgen ze niet slechts vanwege hun predikaatje moslim. en om even ontopic te gaan, de ex-imam uit de OP heeft het respect niet verdiend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')