Ik ben blij dat jij het dus met de uitspraak van AHA, dat Mohammed volgens Westerse maatstaven een pedofiel was, eens bent.quote:Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, amar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan
Dat zou gerust eens kunnen. Maar gelukkig neem ik de Westerse visie/manier van denken niet als leidraad/maatstaf. Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed isquote:Op maandag 27 december 2004 11:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het dus met de uitspraak van AHA, dat Mohammed volgens Westerse maatstaven een pedofiel was, eens bent.![]()
da's het mooie ervan. je hoeft er ook niks mee te maken te hebben ! van mij hoeft het ook niet, maar als iemand dat persé wil, van mij mogen ze. als ze mij er niet mee lastig vallen.quote:Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed is
Als je er echt niets mee te maken wilt hebben dan moet het wel heel erg naar voor je zijn om midden in het land van Soddom en Gomora te wonen, vervelend voor je zeg.quote:Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zou gerust eens kunnen. Maar gelukkig neem ik de Westerse visie/manier van denken niet als leidraad/maatstaf. Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed is
Misschien moet je dan naar 'ons' land gaanquote:Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten.
Neen. Financieël heb ik het hier reuze naar mijn zinquote:Op maandag 27 december 2004 12:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je dan naar 'ons' land gaan
strookt dat materialistische gevoel niet met je zuiver islamitische gedachtengoed?quote:Op maandag 27 december 2004 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Financieël heb ik het hier reuze naar mijn zin
Ja, precies, want je woestijn van afkomst is financieel immers niet zo interresant.quote:Op maandag 27 december 2004 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Financieël heb ik het hier reuze naar mijn zin
hij betaalt geen rente !quote:Op maandag 27 december 2004 12:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
strookt dat materialistische gevoel niet met je zuiver islamitische gedachtengoed?
Ik constateer dat je het met AHA eens bent wat betreft de stelling dat mohammed naar westerse maatstaven een pedofiel was.quote:Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zou gerust eens kunnen. Maar gelukkig neem ik de Westerse visie/manier van denken niet als leidraad/maatstaf. Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed is
Het probleem is dus dat sommigen na afloop weer de straat op gaan.quote:Op maandag 27 december 2004 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
belachelijk inderdaad. laat die Abdul-Jabber van de Ven toch lekker z'n praatjes houden. Als mensen daar behoefte aan hebben. Zijn ze in ieder geval van de straat.
dan hoop ik dat hij z'n preken wat langer maaktquote:Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat sommigen na afloop weer de straat op gaan.
Jij gaat nooit de straat op ? Gij zijt kluizenaar ?quote:Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat sommigen na afloop weer de straat op gaan.
Oh, mijn humor wordt weer niet begrepen? Gij zijt frigide?quote:Op maandag 27 december 2004 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij gaat nooit de straat op ? Gij zijt kluizenaar ?
Ja hoor, monologen passen prima in GC .quote:Op maandag 27 december 2004 14:43 schreef Youssef het volgende:
Loedertje, denk je dat een soort van Moskee of moslim slowchat ergens op het forum draagvlak heeft? Lijkt me wel een goed idee namelijk
Hmmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aanquote:Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef pos het volgende:
[..]
[..]
Ik ben deze opmerking van jou ook nog niet vergeten BansheeBoy. Het lijkt mij niet dat jij wel nadenkt voor je iets post.
Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien? Omdat een kind dat geslachtsrijp is nog niet geestelijk volwassen is en er dus geen sprake kan zijn van een gelijkwaardige (al dan niet seksuele) relatie die de filosofie van Mohammed volgens jou nastreeft?quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan
de mensenrechten zijn opgesteld door mensen. de islam, gebaseerd op de door Allah geopenbaarde Koran is goddelijk en dus van meer waarde dan de mensenrechten.quote:Op maandag 27 december 2004 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien? Omdat een kind dat geslachtsrijp is nog niet geestelijk volwassen is en er dus geen sprake kan zijn van een gelijkwaardige (al dan niet seksuele) relatie die de filosofie van Mohammed volgens jou nastreeft?
Dat is een manier van denken die niet in mijn straatje past. Ik praat vanuit de universele rechten van de mens, gebaseerd op de Islamquote:Op maandag 27 december 2004 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |