...en eveneens moeite met het bijhouden van naamswijzigingen: het is WFL these days..quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dank je wel voor de tip, Iteejer. Nu het je wel het stereotype beeld van de WFT-er* voor eeuwig bevestigd.
* Dat van het stoffige brein dat maar moeite heeft met al die moderne denkmachines.
Lijkt me een zinnig punt om te melden aan de devversquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:01 schreef Frollo het volgende:
Geloof me, ik heb het echt een kans gegeven, maar ik vind de bookmarks in hun huidige vorm niet handig genoeg om er echt iets aan te hebben.
Ach, sinds Homeros is er geen behoorlijk boek meer geschreven...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:04 schreef iteejer het volgende:
[..]
...en eveneens moeite met het bijhouden van naamswijzigingen: het is WFL these days..
Nog meer troepquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:18 schreef Adfundum het volgende:
Of je installeert Hottopic. Krijg je automatisch een melding als er weer in je topic gepost is.
Ow, ik dacht dat dat allang bekend wasquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:06 schreef iteejer het volgende:
Lijkt me een zinnig punt om te melden aan de devvers
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:01 schreef Frollo het volgende:
Nou, het probleem is dat de Bookmark pagina (http://forum.fok.nl/fok/list_bookmarks) geen subpagina's binnen de topics laat zien, en je ook niet de mogelijkheid geeft om naar de laatste post te springen.
Dus elke keer dat je naar een gebookmarked topic wil, kom je bij de eerste post terecht.
Geloof me, ik heb het echt een kans gegeven, maar ik vind de bookmarks in hun huidige vorm niet handig genoeg om er echt iets aan te hebben.
Hoe meer meldingen, hoe hoger men de urgentie ervan kan inschatten. Het aantal meldingen is een graadmeter voor wenselijkheidquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:28 schreef Frollo het volgende:
Ow, ik dacht dat dat allang bekend was
quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:39 schreef Black-Death het volgende:
Ik vroeg me het nut van die TVP's al af, maar ik deed gewoon gezllig mee
flauw...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:52 schreef gr8w8 het volgende:
Mijn vraag naar leuke tvp's werd zelfs zonder pardon op slot gegooid: Post hier de leukste, mooiste of origineelste tvp's!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |