Netjes, maare, moet ie niet heel iets naar voren nog?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn kap:
http://picserver.org/v/WC4Q721WA55D
quote:
thanks beide!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Netjes, maare, moet ie niet heel iets naar voren nog?
D'r zijn verschillende soorten cf-composites. Bij de F1 gebruiken ze een compleet andere methode om het carbon te vervaardigen (de cf stukken zijn superglad zonder dat er een beschermende hars opzit).quote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef Repeat het volgende:
Met zo'n carbon ding, als dan iets aantikt springen dan meteen de stukken ervanaf? Ipv zoals een metalen te vervormen?
Ook met een serieuzere aanrijding valt zo'n carbon kap nooit meer te herstellen lijkt me
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef Repeat het volgende:
Met zo'n carbon ding, als dan iets aantikt springen dan meteen de stukken ervanaf? Ipv zoals een metalen te vervormen?
Ook met een serieuzere aanrijding valt zo'n carbon kap nooit meer te herstellen lijkt me
Met een hamer + paar andere gereedschappen kom je ver hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Maar stel je krijgt een aanrijding met een gewone kap, is die niet meer de moeite waard om te laten repareren.
Een andere halen is veel goedkoper. En die moet natuurlijk weer worden gespoten.
Dus wat Googol zegt, qua prijs is het ietsie duurder, maar het valt op zich wel mee.
Dan nog moet ie worden bijgewerkt en worden gespoten.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:52 schreef yup het volgende:
[..]
Met een hamer + paar andere gereedschappen kom je ver hoor
Ja maar een nieuwe kap is een beetje overdreven.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kosten nieuwe cf kap, meestal rond de 300 euro, nieuwe metalen kap en spuiten, reken dan maar zeker een bedrag rond de 600 of meer..
Dan zou ik liever een nieuwe CF kap kopen, en dan voor die overige 300 wat extra's erbij..
nog één voor een ED9?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar een nieuwe kap is een beetje overdreven.
Er zijn genoeg 2ehandse!
Tim heeft er sowieso nog 1 á 2 staan.
hhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Pfoeh, we zullen ze morgen eerst een opzoeken op zolder danquote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmm
interessant (voor het vrouwtje)
Wat zouden ze moeten kosten en in welke staat zijn ze?
Thanksquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef Vegnagun het volgende:
Normaal gesproken vindt ik de CRX maar een kutding maar dit ziet er wel erg mooi uit![]()
![]()
heeft TCC 'm niet toevallig hangen? Ik weet dat ze aardig wat op voorraad hebben en het zou toevallig zomaar kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer, gaat niet door..
Wings west is failliet gegaan en is nu overgenomen. Maar hierdoor is de levertijd minimaal 6 maanden.
En dat kan gewoon niet!
Het ding moet eigenlijk voor de zomer weer rijden.
Misschien.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heeft TCC 'm niet toevallig hangen? Ik weet dat ze aardig wat op voorraad hebben en het zou toevallig zomaar kunnen.
HE HEquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
veel te rond voor zo'n vierkante auto.
Mwah, zo vierkant is een crx niet. Komt met name door de originele bumpers,want die zijn wel vierkant. En die gaan er dus afquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
veel te rond voor zo'n vierkante auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |