Euhm, goeie vraag.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:28 schreef aKra het volgende:
Welke lak moet ik gaan usen dan, en waar is dit te krijgen bijv.?
Mwah, de CRX heeft wel een sjonnie-imago.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:13 schreef SRD_Don het volgende:
hmmm... imago bullshit... is gewoon status...
je wilt niet in een CRX rijden omdat je wilt laten zien dat je beter bent dan de "gewone" mensen. Deze gozer rijd in een CRX omdat het hem niet boeit wat andere mensen van hem denken en hij het een mooie auto vind...
Klopt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en ik wil niet in een crx rondrijden omdat ze niks kunnen hebben, zie ook in het begin van dit topic,
astra heeft alleen nummerplaat krom en crx heeft halve auto kapot
Morgenquote:
Dus jij vindt de CRX over tien jaar ofzo pas mooi.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:33 schreef pimpin het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks. Maar ik houd dan ook meer van klassieke wagens
om alles terug te lezen heb ik geen tijd voor enzo, maar wat is het verhaal van de oude radio bekabeling dan? Heb je nu een nieuwe radio, en hoe kan alles beter klinken en harder door andere kabelsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:45 schreef ijsmeis het volgende:
Tim en ik zijn net trouwens bezig geweest met de radio inbouwen met gewoon dezelfde kabels.
Maar het geluid is nu al 2x beter en 2x zo hard.. Terwijl het eerst al behoorlijk hard en mooi klonk (vond ik en Tim ook)
Dus we zijn benieuwd hoe het straks klinkt met de nieuwe kabels die ook anders komen te liggen enzo..
We gaan zo weer even verder.
Er zat een piep inquote:Op maandag 3 januari 2005 18:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
om alles terug te lezen heb ik geen tijd voor enzo, maar wat is het verhaal van de oude radio bekabeling dan? Heb je nu een nieuwe radio, en hoe kan alles beter klinken en harder door andere kabels.
vertel
Euhm.. laten we het op ongeveer 8000 euro houden.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:46 schreef 907 het volgende:
ik ben wel eens benieuwd hoeveel geld jullie eigenlijk in de auto gepompt hebben?
ik zelf heb dus een renault megane coupe uit eind 99 en die staat ook in de planning om verbouwd te worden, zodra de financiering het reden helemaal uitgezocht heb wat ik allemaal erin wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |