jij wel. Doe mij maar een Iaudio.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:24 schreef x-uk het volgende:
Ik zeg: iRiver overtreft iPod op bijna alle vlakken...
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:44 schreef SEMTEX het volgende:
Alle andere mp3-spelers zijn lelijk
Lomp gestyled, daar ga je toch niet mee rondlopen?
En met m'n eigen headphone klinkt 't geweldig
mja, Irivers vind ik persoonlijk niet echt mooi, en veels te dik (met uitzondering op dat nieuwe 5gb ding)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:44 schreef x-uk het volgende:
onderbouw dat dan eens met argumenten
erg leuk alleen mis ik toch wel een scherm dat gekloot met die snoeren is stront irritantquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:30 schreef superheist het volgende:
[..]
mja, Irivers vind ik persoonlijk niet echt mooi, en veels te dik (met uitzondering op dat nieuwe 5gb ding)
verder hou ik wel van mijn m3l, 35 uur batteri, dat had je 6 maanden geleden sowieso nergens in een andere 20gb speler. als ik nu een flash spelertje zou kopen, dan zou het de G3 worden.. gaat ook 50 uur mee. Het uiterlijk van deze spelers spreekt mij ook aan, vooral de m3
Ipod vind ik zeker ook niet lelijk, maar dit is meer mijn smaak. Qua geluids kwaliteit is m'n M3 iets beter dan de ipod als je met normale dopjes vergelijkt, dan klinkt de ipod ook nog wel goed. Maar de ipod oordopjes klinken nergens op..
M3L:
[afbeelding]
G3:
[afbeelding]
Ik mis dus weer de afstandbediening met display bij de iPod...quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
erg leuk alleen mis ik toch wel een scherm dat gekloot met die snoeren is stront irritant.
Kijk dit is nou echte concurentie. Maar zit je niet te kutten met ATRAC?quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Sony NW-HD1
[[url=http://img190.exs.cx/img190/5759/cimg00309kg.th.jpg]afbeelding][/URL]
- 20GB
- Goeie oortjes
- Mooi hoesje![]()
- Kleiner dan Ipod
- Ziet er mooi uit
- Kun je wel meteen mp3's op zetten*
- Heeft wél een scherm
- batterij gaat makkelijk 24 uur mee.
- Ik heb hem
* Voor oudere modellen moet je dan wel even een upgrade laten doen
Daar moet je hem even voor laten upgraden, maar voor de rest valt ATRAC zelf wel meequote:Op donderdag 27 januari 2005 18:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijk dit is nou echte concurentie. Maar zit je niet te kutten met ATRAC?
Even de belangrijkste argumenten
-Goedkoper
-Betere batterij
-Groot bedrijf wat erachter zit
-Als Mass Storage Device te gebruiken.
Klopt, want tegenwoordig zit je aan de NW-HD3, dat is dus de verbeterde versie met als verbetering dat je dus niet naar ATRAC hoeft te converterenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:31 schreef Geqxon het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ATRAC geeft een betere geluidskwaliteit dan MP3
Maar als ik nu in de winkel eentje koop, hoef dat zeker niet? Zo ja vind ik dat argument weggeveegd mag worden
Apple is gayquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:45 schreef MaRySe het volgende:
Mijn iPod is lievNet als mijn iMac en PowerBook
![]()
Atrac is misschien beter dan mp3... Atrac 3 niet, en dat is waarschijnlijk de codec die gebruikt wordt aangezien atrac3 als tegenhanger van mp3 wordt gezien..quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:31 schreef Geqxon het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ATRAC geeft een betere geluidskwaliteit dan MP3
Maar als ik nu in de winkel eentje koop, hoef dat zeker niet? Zo ja vind ik dat argument weggeveegd mag worden
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:45 schreef ssebass het volgende:
Piano spelen is gay
profiel > vrouwquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:45 schreef MaRySe het volgende:
Mijn iPod is lievNet als mijn iMac en PowerBook
![]()
- Een mening, geen feitquote:Ik begin: iPod:
-is nichtending
-overpriced
-misschien de bekendste maar niet de eerste en ook niet de beste HDD speler
-slechte oordopjes
-belachelijk gedoe met accessoires (waar heb je in godsnaam een dock voor nodig, je moet er nog dik voor betalen ook, 3G kreeg je niet eens een los USB kabeltje bij)
-sowieso dat gedoe met generaties en iedere keer weer dat de oude acessoires niet op de nieuwe iPod passen, Apple doet 't erom gewoon!
-je kunt er niet eens gewoon P&P je muziek erop zetten, maar alleen via dat irritante iTunes,
-je kunt met iTunes niet eens je muziek eraf halen!
-iedereen heeft hem al
-concurrenten hebben betere accu, en betere geluidskwaliteit, ondersteunen ook .OGG, hebben wel radio en voicerecorder, en dat soms nog voor een betere prijs ook.
Radio vind ik op zich niet belangrijk, ondersteuning voor Ogg als extra formaat is in ieder geval een pluspunt. Omdat ik nog altijd zelf wil bepalen welke formaten m'n mobiele speler kan afspelen, valt elke MP3 speler af en blijft de oplossing PDA + mediaspeler + plugins over. Klein nadeel: het is een duurdere oplossing.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:46 schreef Catch22- het volgende:
- Radio en OGG gebruik ik niet, wie wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |