Dit is wel de simpelste reactie die ik ooit gehoord heb. Kan jij je reet zelf afvegen??? Doe wat research voor je je scheur open doet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:01 schreef 2Mini het volgende:
Ik vind het zielig dat iPod zelf bekend maakt en overal in de GB flyers ophangt met de tekst dat de iPod batterij niet langer dan 18 maanden mee gaat.
Dan ga je toch liever iets verzinnen zodat de batterij wel langer mee gaat?
hallo naamgenoot.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:17 schreef ssebass het volgende:
Weet iemand toevallig waar je de iaudio m3l kunt kopen voor dezelfde prijs als op mp3speler.nl (circa 335,-) met een marge van 10 euro? Ik koop namelijk liever bij een zaak dan over internet onder het mom van meteen in handen en met oog op garantie.
Mediamarkt biedt deze aan voor 389,- oid. Als iemand het toevallig weet dan hoor ik dit graag anders wordt het wel gewoon op internet kopen.
bvd.
Ah bedankt voor de info. Ik zal dan maar eens snel gaan kijken hoe het ervoor staat bij mp3spelers.nl. Volgens mij is het nu een aanbieding met als limiet op=op. Dus dan moet ik niet al te lang twijfelen aangezien ik hem toch al wilde kopen. Is het mogelijk om het onder rembours te doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:28 schreef superheist het volgende:
[..]
hallo naamgenoot.
Hij kost op mp3spelers.nl nog maar 320 euro. ik heb mijn M3L daar ook besteld, en hij was de volgende dag binnen. Het is echt een goeie nospamzaak om je spullen te halen, en je hebt er 2 jaar garantie. Mijn M3L is al eens kapot geweest, en ik had binnen een week weer een nieuwe binnen. Verder moet je wel snel zijn, want de M3L is uit de productie.
quote:TPG Rembours-betaling (betalen aan de postbode) :
(Voor België is rembours niet mogelijk kies voor België Vooruitbetaling of Elektronisch betalen)
U krijgt nadat u de bestelling hebt gedaan een persoonlijk order ID nummer. Dit order ID nummer krijgt u ook bij de bevestiging. U betaalt aan de postbode op het moment dat u het pakketje ontvangt (vaak al de volgende werkdag). Zorg dat u het gehele bedrag het liefst gepast in huis hebt wanneer de postbode langs komt. Treft de postbode u niet thuis of heeft u het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijgt u van de postbode een kennisgeving in de bus. Het pakket wordt dan voor u klaargelegd op het dichtstbijzijnde postkantoor. U kunt dan nog binnen enkele dagen het pakket afhalen. Op het postkantoor kunt u vrijwel ook altijd met PIN betalen. Voor de rembourskosten brengen wij slechts 5, - euro in rekening en er worden GEEN verzendkosten in rekening gebracht.
Ziet er allemaal netjes uit. Ga dat maar doen denk ik. Thanks for the info man.quote:
Ben het er helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:06 schreef Brasco125 het volgende:
azijnzeikers
Hey, dit topic heet niet voor niks "The Battle"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:06 schreef Brasco125 het volgende:
IK begrijp best dat er betere alternatieven zijn voor de geeks en nerds. Ik heb diverse MP3-spelers gehad, aan alle mankeerde wel wat. was het niet batterylife of interface, dan wel geluidskwaliteit. In dat opzicht ben ik gewoon meer dan tevreden met dit apparaat, dat in alle categorieen een ruim voldoende haalt in mijn gebruiksbehoefte.
[....t/m....]
Ipod is niet fancy en dat is zijn kracht. Jullie mogen met die waanzinnig goede schoenendozen spelen, maar laat mij met mijn iPod met rust.
Precies 1/3 bedoel jequote:Op zondag 9 januari 2005 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, dit topic heet niet voor niks "The Battle"
Er wordt niemand persoonlijk afgefakkeld omdat hij een iPod heeft. Of een andere player. Dit is gewoon net als de rest van GAD, lekker een beetje patsen, maar het blijft gewoon leuk
Ik vind de iPod overigens duidelijk WEL fancy, en jammer dat je ongeveer een kwart van de prijs alleen al voor de looks betaalt
Da's toch ongeveer een kwart?quote:Op zondag 9 januari 2005 14:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Precies 1/3 bedoel je
Zen touch 225,- Ipod 325,-
Nou nou dat valt toch best mee?quote:Op zondag 9 januari 2005 18:20 schreef De_Warme_bakker het volgende:
en Flash móest wel mod worden van die subforum, als master-patser
Ik heb ook gekozen voor de iRiver, ik doe er nog een paar argumenten bovenop:quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:01 schreef Eddie__ het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor de iRiver omdat:
-accu langer meegaat
-koptelefoon is beter
-ogg support
-heel de wereld loopt al met een iPod
wilde even het belachelijke prijsverschil aandikkenquote:Op zondag 9 januari 2005 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's toch ongeveer een kwart?
WhateverEen significant deel van de prijs iig. 100/325 is ook niet precies 1/3, maar laten we daar nou ff over nokken, gezeik over cijfertjes win ik TOCH wel
http://www.nu.nl/news.jsp?n=467251&c=54quote:Meer dan tien miljoen iPods verkocht
AMSTERDAM - Er zijn meer dan tien miljoen iPods verkocht, dit meldde Apple-CEO Steve Jobs op de MacWorld Expo in San Francisco. In het vierde kwartaal van 2004 gingen er al 4,5 miljoen exemplaren over de toonbank wereldwijd. Het succes van de iPod is mede te danken aan de introductie van de iPod Mini in 2004.
De iPod Mini ging als warme broodjes over de toonbank. Zo goed zelfs dat Apple in april 2004 besloot om de wereldwijde introductie van de audiospeler uit te stellen. De vraag in Amerika was simpelweg te groot. In dat land is er sprake van een ware rage.
In juli kwam de speler naar Nederland. Ook in Nederland waren de spelers niet aan te slepen. Menig liefhebber viste tijdens de introductie naast het net.
Tijdens de MacWorld Expo had Jobs ook nog een verrassing voor de Apple-liefhebbers in petto. Apple gooit de Mac Mini op de markt. Een superkleine computer die ervoor moet zorgen dat meer mensen overstappen naar de Mac.
iPod Shuffle
Maar dat was nog niet alles. Steve Jobs was nog niet klaar. De computergigant brengt ook de iPod shuffle op de markt, een muziekspeler met een prijs onder de 100 euro. De iPod shuffle is kleiner en lichter dan een pakje kauwgum en wordt met draagkoord geleverd. De Shuffle is gebaseerd op de bekende shuffle-functie van de iPod. Deze functie zorgt ervoor dat een willekeurige selectie uit de muziekbibliotheek of afspeellijsten van de gebruiker wordt gemaakt.
"Bij de meeste muziekspelers die werken met flashgeheugen moeten gebruikers op een piepklein schermpje ingewikkelde toeren uithalen om muziek te zoeken. Met de iPod shuffle luister je op je gemak elke keer naar een nieuwe combinatie van nummers," aldus Jobs.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:50 schreef Geqxon het volgende:
Haha, je kan die random functie ook uitzetten hoor
urhm... je bedoelt ?quote:En als jij niet eens weet welk liedje je luistert, omg
Wow, AA-batterijen, wat een voordeel boven een oplaadbare accu.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:24 schreef x-uk het volgende:
Batterijduur -- iFP-799 gaat 28 uur (!!!!) langer mee, en draait bovendien op een AA-batterij, dus makkelijker te vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |