abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2004 @ 20:32:17 #76
70795 GiSH
waiting for sun
pi_24222775
quote:
Op zondag 26 december 2004 18:34 schreef Hugster het volgende:
mensen die nog nooit een iPod hebben bediend heben geen recht van spreken.

Touchwheel moet je gevoeld hebben
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_24222908
quote:
Op zondag 26 december 2004 18:34 schreef Hugster het volgende:
mensen die nog nooit een iPod hebben bediend heben geen recht van spreken.

Touchwheel moet je gevoeld hebben
Ik ken iemand die de Ipod 3e gen. had en dat touchwiel werkt dus echt super klote!! Dan liever de 1e gen. (met zo'n schijf ) of de 4e gen .
pi_24223121
Mini-wheel werkt heel goed.
ff draaien en je zit in no-time midden in een liveset ( a 2 uur)
Life sucks
pi_24273042
sunga, laat me raden, je bent zo een lul wiens muur zwart is, met een paarse vloer en een lichtgeel plafond, omdat het geen zak uitmaakt of het nou de laatste trend is?

Tssssk

Die slechte oordopjes zijn zeker omdat je nooit je oren wast
  woensdag 29 december 2004 @ 11:34:55 #80
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24273138
* sungaMsunitraM gebruikt in-ear dopjes (Sony MDR EX-71SL) en houdt zijn oren derhalve zeer goed schoon

En wat heeft mijn interieur met het uiterlijk van mijn MP3-speler te maken? MP3-speler heb je om naar te luisteren (althans, ik wel)
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24274019
Een mp3 speler heb je ook om op te vallen en chickies te imponeren.

Als een jongen goed om kan gaan met een touchpad, weet hij zeker hoe hij chickies in bed kan verwennen
  woensdag 29 december 2004 @ 12:35:44 #82
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24274057
dat ding kan geeneens ogg /vorbis afspelen. ----> useless crap
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24274200
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:35 schreef Harry_Sack het volgende:
dat ding kan geeneens ogg /vorbis afspelen. ----> useless crap
Tikje overdreven he? Ik heb 40GB aan Mp3, die ga ik echt niet omzetten naar Ogg. Mp3 is goed genoeg voor onderweg gebruik.

Heb trouwens gisteren de in-ear headphone gekocht, maar ook met het kleinste opzetplugje flikkeren die dingen na een paar minuten uit mijn oren.... doe ik iets niet goed?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 december 2004 @ 12:44:29 #84
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24274234
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tikje overdreven he? Ik heb 40GB aan Mp3, die ga ik echt niet omzetten naar Ogg. Mp3 is goed genoeg voor onderweg gebruik.

Heb trouwens gisteren de in-ear headphone gekocht, maar ook met het kleinste opzetplugje flikkeren die dingen na een paar minuten uit mijn oren.... doe ik iets niet goed?
van apple wil ik geen apparaat dat 'goed genoeg' is, van apple wil ik kwaliteit, geen troep dat misschien 4 jaar geleden interessant was.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24274787
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 09:47 schreef nietzman het volgende:

[..]

Design, gebruikersgemak, qualiteit.
Nu heb je het waarschijnlijk over de iAUDIO M3!
pi_24275766
Het enige wat ik op dit alles te zeggen heb is: "iPod Photo"
Here to stay....
  woensdag 29 december 2004 @ 14:05:56 #87
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24275811
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:02 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Het enige wat ik op dit alles te zeggen heb is: "iPod Photo"
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24276260
Hier wil ik toch nog wat aan toevoegen.
Apple is momenteel hetzelfde slachtoffer als Sony al die jaren terug met de Walkman.
Ookal waren de concurenten nog zo goed, had je geen Sony Walkman dan hoorde je er niet bij.
Hetzelfde nu met de iPod.
Apple komt met een speciale U2 iPod. Niets speciaals MAAR het is een iPod met de handtekeningen van de bandleden van U2. Weer een toevoeging aan de hype...
Dit heb ik net gescanned uit de laatse editie van Computer idee:

iAudio U2
Ongeinspireerd en gejat van de U2 iPod.
Als je deze hebt of een andere MP3 speler met een dergelijke naam zoals een iRiver dan ben je een soort wannabee.
"Tell me if im wrong" maar dit is echt de enige verklaren op het feit dat de iPod zo populair is. Het is een leuk dingetje, ik heb de mini en het enige wat em echt speciaal maakt is het uiterlijk en vooral het gebruik. Er zijn betere MP3 speler, maarja, geen iPod he
Here to stay....
pi_24276720
de Iaudio U2 was er eerder dan de Ipod U2
pi_24280082
De iPod is niet alleeneen succes vanwege de styling en hype. Apple was erg laat op de markt van mp3 speler, toen de iPod uitkwam waren er namelijk al heel wat spelers op de markt. Wat de iPod tot een succes maakt(e) was een combinatie van drie dingen :: bedieningsgemak, software (iTunes) en styling. Je kunt kritiek hebben op de iPod, maar op één punt is het ding vooralsnog onverslaanbaar:: bedieningsgemak. Het apparaat is geniaal in al z'n simpelheid. Het feit dat de grote toegeven dat de iPod hun grote voorbeeld is, dat Sony zelfs een nieuwe divisie opricht op het iPod succes te stoppen zegt genoeg.

(Btw - voor de iPod liefhebber. Er komt in Januari een monitorloze Mac voor slechts $499 uit. Een volwaardige computer die ideaal is als bijvoorbeeld muziek/media-server. Super stabiele Unix zonder virussen. Heerlijk toch!)
pi_24280110
Eehm de eerste generatie kwam begin 2001 uit. Dat is wel aardig vroeg hoor, toen had iedereen nog een minidisk speler.
pi_24281251
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:28 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Hier wil ik toch nog wat aan toevoegen.
Apple is momenteel hetzelfde slachtoffer als Sony al die jaren terug met de Walkman.
Ookal waren de concurenten nog zo goed, had je geen Sony Walkman dan hoorde je er niet bij.
Hetzelfde nu met de iPod.
Apple komt met een speciale U2 iPod. Niets speciaals MAAR het is een iPod met de handtekeningen van de bandleden van U2. Weer een toevoeging aan de hype...
Dit heb ik net gescanned uit de laatse editie van Computer idee:
[afbeelding]
iAudio U2
Ongeinspireerd en gejat van de U2 iPod.
Als je deze hebt of een andere MP3 speler met een dergelijke naam zoals een iRiver dan ben je een soort wannabee.
"Tell me if im wrong" maar dit is echt de enige verklaren op het feit dat de iPod zo populair is. Het is een leuk dingetje, ik heb de mini en het enige wat em echt speciaal maakt is het uiterlijk en vooral het gebruik. Er zijn betere MP3 speler, maarja, geen iPod he
Hoe kom je erbij om een flash speler met een HD speler te gaan vergelijken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24281259
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:28 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Hier wil ik toch nog wat aan toevoegen, wat ik niet even gecontroleerd heb en waarmee ik eigenlijk wel duidelijk maak dat ik niet verder kijkt dan mijn iPod...
De U2 van iAudio heeft niks te maken met de band U2. Als je even gekeken had naar de andere spelers die ze verkopen (g3, m3 ) dan snap je wel dat die ook niks te maken hebben met een machine geweer en een bmw.

En dan is er nog zoiets als het feit dat de U2 al eerder op de markt was dan de U2 iPod .
pi_24281375
Over die accuduur
wat heb je aan een mp3 speler van 300/400 euro die het 1 dag uithoud

Voor zo'n doorontwikkeld ding heeft gewoon een te korte accuduur punt .
pi_24281480
Zit jij dan langer dan 24h zonder stroom? Zeur niet.
pi_24281499
1. hij doet geen 24 uur met een accu
2. Je draait er omheen
pi_24281558
Zit op jouw mp3 speler een kleurenscherm, gecombineerd met een 60gb hdd? Nee? Nee?
  woensdag 29 december 2004 @ 19:22:53 #98
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_24281655
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Zit jij dan langer dan 24h zonder stroom? Zeur niet.
Ja, vaak genoeg op lange reizen, en jou accu geeft al na een uurtje of 6 op dussssss
pi_24281675
Muhahaha ik heb geen Ipod Maar een neukeja
pi_24281951
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Zit op jouw mp3 speler een kleurenscherm, gecombineerd met een 60gb hdd? Nee? Nee?
Jij gaat mij niet wijsmaken dat je voor een mp3speler een kleurenschermpie nodig hebt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')