quote:Op zondag 26 december 2004 18:34 schreef Hugster het volgende:mensen die nog nooit een iPod hebben bediend heben geen recht van spreken.
Touchwheel moet je gevoeld hebben
Ik ken iemand die de Ipod 3e gen. had en dat touchwiel werkt dus echt super klote!! Dan liever de 1e gen. (met zo'n schijfquote:Op zondag 26 december 2004 18:34 schreef Hugster het volgende:mensen die nog nooit een iPod hebben bediend heben geen recht van spreken.
Touchwheel moet je gevoeld hebben
Tikje overdreven he? Ik heb 40GB aan Mp3, die ga ik echt niet omzetten naar Ogg. Mp3 is goed genoeg voor onderweg gebruik.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:35 schreef Harry_Sack het volgende:
dat ding kan geeneens ogg /vorbis afspelen. ----> useless crap
van apple wil ik geen apparaat dat 'goed genoeg' is, van apple wil ik kwaliteit, geen troep dat misschien 4 jaar geleden interessant was.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje overdreven he? Ik heb 40GB aan Mp3, die ga ik echt niet omzetten naar Ogg. Mp3 is goed genoeg voor onderweg gebruik.
Heb trouwens gisteren de in-ear headphone gekocht, maar ook met het kleinste opzetplugje flikkeren die dingen na een paar minuten uit mijn oren.... doe ik iets niet goed?
Nu heb je het waarschijnlijk over de iAUDIO M3!quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Design, gebruikersgemak, qualiteit.
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:02 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Het enige wat ik op dit alles te zeggen heb is: "iPod Photo"
Hoe kom je erbij om een flash speler met een HD speler te gaan vergelijkenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:28 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Hier wil ik toch nog wat aan toevoegen.
Apple is momenteel hetzelfde slachtoffer als Sony al die jaren terug met de Walkman.
Ookal waren de concurenten nog zo goed, had je geen Sony Walkman dan hoorde je er niet bij.
Hetzelfde nu met de iPod.
Apple komt met een speciale U2 iPod. Niets speciaals MAAR het is een iPod met de handtekeningen van de bandleden van U2. Weer een toevoeging aan de hype...
Dit heb ik net gescanned uit de laatse editie van Computer idee:
[afbeelding]
iAudio U2
Ongeinspireerd en gejat van de U2 iPod.
Als je deze hebt of een andere MP3 speler met een dergelijke naam zoals een iRiver dan ben je een soort wannabee.
"Tell me if im wrong" maar dit is echt de enige verklaren op het feit dat de iPod zo populair is. Het is een leuk dingetje, ik heb de mini en het enige wat em echt speciaal maakt is het uiterlijk en vooral het gebruik. Er zijn betere MP3 speler, maarja, geen iPod he
De U2 van iAudio heeft niks te maken met de band U2. Als je even gekeken had naar de andere spelers die ze verkopen (g3, m3 ) dan snap je wel dat die ook niks te maken hebben met een machine geweer en een bmw.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:28 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Hier wil ik toch nog wat aan toevoegen, wat ik niet even gecontroleerd heb en waarmee ik eigenlijk wel duidelijk maak dat ik niet verder kijkt dan mijn iPod...
Ja, vaak genoeg op lange reizen, en jou accu geeft al na een uurtje of 6 op dussssssquote:Op woensdag 29 december 2004 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Zit jij dan langer dan 24h zonder stroom? Zeur niet.
Jij gaat mij niet wijsmaken dat je voor een mp3speler een kleurenschermpie nodig hebt...quote:Op woensdag 29 december 2004 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Zit op jouw mp3 speler een kleurenscherm, gecombineerd met een 60gb hdd? Nee? Nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |