nee absoluut niet het smaakt naar melk echte melk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:56 schreef N.icka het volgende:
Was het geen pus?
ok dat is dus scarry :Squote:Op vrijdag 24 december 2004 07:58 schreef StarBright het volgende:
Nou ik heb er nog nooit van gehoord, ik zou je vriendin voor de zekerheid een zwangerschaptestje kado doen.
Ik heb namelijk wel van vrouwen gehoord die zwanger waren en toch ongesteld waren tijdens de zwangerschap.
mja toch bedankt hoor teminste iemand die normaal kan reagerenquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:11 schreef StarBright het volgende:
Okay als je vriendin de pil slikt zal ze wel niet zwanger zijn. Dus dan weet ik het ook niet.
ja maar melkklieren heb je toch alleen als je zwanger bent...quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:03 schreef depax het volgende:
ja ik dacht aan stimulering door veel zuigen en daardoor de melkklieren aanzuigen of zoiets en de combinatie van de hormonen die in de pil zitten want die slikt ze dus ook.
(misschien dat erodome wat weet meid ik wacht op je)
Doe ik zoiezo nietik zou er geen probleem mee hebben zij wel ivm school.quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:28 schreef Stievus het volgende:
volgens mij hoef je niet persé zwanger te zijn om melk te produceren. Komt me ergens vaag bekend voor (keer gelezen of gehoord ergens) dat het wel waar is.
voorlopig zal ik ej geen zorgen maken. ze heeft net haar *maandelijk probleempje* achter de rug en ze slikt gewoon de pil dus zwanger kan dan niet.
volgens mij heb je melkklieren alleen worden ze "ontstoken" dus actief als je het zo kan zeggen, als je zwanger bent dacht ik ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ja maar melkklieren heb je toch alleen als je zwanger bent...
of heb ik niet goed opgelet met biologie![]()
Nee naar wat warmere ik vind volle melkquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:40 schreef ---Mickey--- het volgende:
(Trouwens, deze melk smaakt absolutt niet naar halfvolle melk)..
ook ervaring mee soms ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:44 schreef leviathanfd het volgende:
Even wat mensen wakker maken: een vrouw kan dus gewoon afscheiding hebben uit de tepels, ook als ze niet zwanger is! Het komt ook voor bij opwinding. De ene vrouw heeft het wel, de ander niet of in mindere mate.
Geen ervaring, eerder algemene kennis.quote:
maar tis geen vocht het ziet en proeft echt naar melk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:47 schreef Kajalevi het volgende:
Ik werd 8 maanden ongesteld, was aan de pil en toen beviel ik opeens![]()
Dus ik zou het maar eens na laten kijken.
http://www.borstvoeding.com/newman/adoptie.html
Maar je kan wel moedermelk geven zonder dat je zwanger bent. Maar daar
moet je wel wat voor doen.
Verder lijkt het me verstandig dat ze even naar de dokter gat.
Goed is het nl niet als er vocht uit komt als je niet zwanger bent.
Moedermelk smaakt niet naar de halfvolle/volle melk die je bij de supermarkt haalt hoor...quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:01 schreef depax het volgende:
[..]
nee absoluut niet het smaakt naar melk echte melk.
lees verderquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Moedermelk smaakt niet naar de halfvolle die je bij de supermarkt haalt hoor...
Klopt... en de afscheiding smaakt nog lekker ookquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:44 schreef leviathanfd het volgende:
Even wat mensen wakker maken: een vrouw kan dus gewoon afscheiding hebben uit de tepels, ook als ze niet zwanger is! Het komt ook voor bij opwinding. De ene vrouw heeft het wel, de ander niet of in mindere mate.
Heb ik inmiddels gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:56 schreef depax het volgende:
[..]
lees verdermaar je hebt gelijk tis moeilijk te beschrijven maar smaakt wel naar melk meer volle melk of iets in die trant zoals ik al zei.
als het dat dan is doe ik toch wat goedquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:57 schreef Denagam het volgende:
[..]
Klopt... en de afscheiding smaakt nog lekker ook
Enfin.. ik ga er niet teveel over uitwijden... maarre het is vrij normaal. Het is ook geen echte melk zoals een kind zal drinken ofzo... maar meer als de borsten goed verwend worden zeg maar... een kleine afscheiding met geur en smaakstoffen om ervoor te zorgen dat de man niet stopt met verwennen
proef je echt helemaal geen melk smaak dan ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik inmiddels gedaan. Maar echt, ik vind het maar weinig op 'gewone' melk lijken. Veel wateriger, en ook veel zoeter...
Edit: Overigens had ik dat alleen als ik zwanger was
Ik vond er eerlijk gezegd weinig melkerigs aanzitten, maar dat zal ongetwijfeld ook per vrouw verschillen. Bovendien heb ik liever gewoon een glas koude halfvolle melk dan die lauwe rommel waar baby's het zo goed op doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:00 schreef depax het volgende:
[..]
proef je echt helemaal geen melk smaak dan ?
maar wel realistisch, en wel zo verstandig...quote:
heb je inderdaad wel gelijk in eens kijken wat we gaan doen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:35 schreef B-FliP het volgende:
[..]
maar wel realistisch, en wel zo verstandig...
Ik vond er inderdaad ook niets aan. Aangezien ik nogal eens graag aan de tepels van mijn vriendin zit (ze wordt er hartstikke geil van van) was dat tijdens de zwangerschappen wat minder.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vond er eerlijk gezegd weinig melkerigs aanzitten, maar dat zal ongetwijfeld ook per vrouw verschillen. Bovendien heb ik liever gewoon een glas koude halfvolle melk dan die lauwe rommel waar baby's het zo goed op doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:42 schreef depax het volgende:
thanks doompje maar ik zie toch nog steeds onzin reacties hier :S
quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:58 schreef StarBright het volgende:
Nou ik heb er nog nooit van gehoord, ik zou je vriendin voor de zekerheid een zwangerschaptestje kado doen.
Ik heb namelijk wel van vrouwen gehoord die zwanger waren en toch ongesteld waren tijdens de zwangerschap.
quote:Alternative names:
discharge from breasts; milk secretions; lactation, abnormal; witches milk
--------------------------------------------------------------------------------
Definition:
Abnormal discharge from the nipple(s)
--------------------------------------------------------------------------------
Considerations:
The likelihood of nipple discharge increases with age and number of pregnancies.
While nipple discharge is rare in men, and in women who have never been pregnant, it does occur; and when it does, it is more likely to be caused by some underlying disease (particularly when accompanied by other changes in the breast(s).
It is relatively common in women who have had at least one pregnancy. A thin, yellowish, or milky discharge (colostrum) is normal in the final weeks of pregnancy.
The nature of the discharge can range in color, consistency and composition and may occur on one side or both sides.
Witches' milk is a term used to describe nipple discharge in a newborn. The discharge is a temporary response to the increased levels of maternal hormones. Witches' milk should disappear within 2 weeks as hormone levels dissipate in the newborn.
Common causes:
breast abscess (most common in lactating women)
trauma can cause discharge from both breasts
drugs such as cimetidine, methyldopa, metoclopramide, oral contraceptives, phenothiazines, reserpine, tricyclic antidepressants, or verapamil
prolactinoma
Note: There may be other causes of a nipple discharge. This list is not all inclusive, and the causes are not presented in order of likelihood. The causes of this symptom can include unlikely diseases and medications. Furthermore, the causes may vary based on age and gender of the affected person, as well as on the specific characteristics of the symptom such as quality, time course, aggravating factors, relieving factors, and associated complaints. Use the Symptom Analysis option to explore the possible explanations for a nipple discharge, occurring alone or in combination with other problems.
Home care:
Follow provider-prescribed therapy.
Call your health care provider if:
there is any abnormal nipple discharge.
What to expect at your health care provider's office:
The medical history will be obtained and a physical examination performed.
Medical history questions documenting a nipple discharge in detail may include:
Are you pregnant?
Are you breast feeding?
What type of drainage is there?
Does it look like milk (even though you are not breast feeding)?
Does it look bloody?
Does it look like pus?
Is the drainage from both breasts?
How much drainage is there?
Enough to stain the lining of the bra?
Enough to soak through the bra?
Does the discharge occur spontaneously, or only when expressed?
Do you perform breast self-exam? How often?
What medications do you take?
What other symptoms are also present? Especially, is there:
a breast lump
breast pain
The physical examination will include examination of the breasts for lumps or other abnormality.
Diagnostic tests that may be performed include:
breast biopsy (if lump is found)
cytologic study of discharge (a study of the cells in the discharge)
head CT scan to look for pituitary tumor
mammography
serum prolactin
transillumination (a light is placed against the breast to help determine if there is an accumulation of fluid in the tissue)
ultrasonography (ultrasound of the breast)
After seeing your health care provider:
You may want to add a diagnosis related to a nipple discharge to your personal medical record.
quote:Bijwerkingen van de pil
Vertel het altijd tegen uw dokter als u last heeft van een bijwerking, vooral als die ernstig of hardnekkig is, of als u een verandering in uw gezondheid bemerkt waarvan u denkt dat die mogelijk door de pil wordt veroorzaakt.
Mogelijke bijwerkingen
De volgende bijwerkingen worden genoemd door pilgebruiksters, hoewel ze niet door de pil veroorzaakt hoeven te worden. Deze bijwerkingen kunnen vooral in de eerste paar maanden van het pilgebruik voorkomen. Vaak gaan ze na enige tijd vanzelf over:
Gevoelige of pijnlijke borsten
Afscheiding uit de tepel
Hoofdpijn en migraine
Minder zin om te vrijen, stemmingsveranderingen
Irritatie van de ogen bij het gebruik van contactlenzen
Misselijkheid en overgeven
Verandering in de afscheiding uit de schede
Huidreacties
Vochtophoping
Gewichtsverandering
Overgevoeligheidsreacties
Ernstige bijwerkingen
Ernstige bijwerkingen die met het gebruik van de pil in verband worden gebracht zijn trombose en (borst)kanker.
Jammer dat je er zo over denkt - het is net als rommel op straat: heel normaal voor sommigen om hun troep op straat te gooien, anderen ergeren zich eraan en het algehele beeld vormt een rommeltje, niet echt leefbaar dus. Omdat per definitie een forum uit tekst bestaat, moet je proberen geen rommel te maken met die tekst, zodat het forum leesbaar blijft.quote:Op maandag 27 december 2004 14:22 schreef depax het volgende:
bedankt voor de reacties allemaal die zinnig waren dan.
En voor de grammatica mensen.
Ik zit hier voor mijzelf niet voor jullie als jullie mijn taal niet bevalt ga je maar ergens heen flierefluiten stelletje zeikers.
Dit forum is voor phun van mij en niet om aan mijn taal te werken dan ging ik wel weer naar school.
Lijkt mij wel zinnig, ja.quote:denk trouwens dat ze maar eens naar de dokter moet gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |