Maar neen. Hij is gewoon bezig met een unieke, spectaculaire en ronduit fantastische vraag. De moeder van alle vragen zou ik zeggen. Ongezien.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:41 schreef REFUSED het volgende:
[..]
die California laat de hele trivia moedwillig in de soep lopen. en dat met kerst
die vraag is al eens geweestquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:54 schreef California het volgende:
Nee hoor, ik ben er alleen niet om goed te keuren, dus alleen antwoorden als je zeker bent. Welke film?
Two of Sesame Street's most famous Muppets, Bert and Ernie, share their names with the cop and cab driver in this film, but this is said to be just a coincidence.
Heb het maar meteen gecontroleerd en jouw antwoord is goedquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:14 schreef Jeroenus het volgende:
It's a wonderful life ?
Ok. Welke film van Stanley Kubrick is de enige waarin hij niet meegeschreven heeft aan het script (zijn korte films uit de jaren 50 niet meegerekend)?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:36 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Heb het maar meteen gecontroleerd en jouw antwoord is goed
Neequote:Op zaterdag 25 december 2004 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Shining?
Jepquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:26 schreef Atreidez het volgende:
Spartacus?
Als jij nou even t punt geeft, dan ga ik een nieuwe vraag bedenken.quote:
Nee en ja. Jones (stemmetjes) doet in deel 7 ook mee. Hooks klopt wel.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:31 schreef Atreidez het volgende:
Die gozer die die stemmetjes nadoet en die vrouw met dat piepstemmetje?
Nee dus. Ook Lassard doet in alle delen mee.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:32 schreef DarknessThere het volgende:
Die kerel met zijn geluidjes, en de chief? (namen weet ik echt nie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |