en dan kom je met zoietsquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:20 schreef Atreidez het volgende:
LA Confidential?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Shaun of the Dead!!
Dat is'ie zekerquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:42 schreef California het volgende:
Francis
California +1quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:45 schreef California het volgende:
Sorry InTrePidIvity.
Gerard Depardieu? *willekeurige Fransman noemt*
Ik haat je...quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:45 schreef California het volgende:
Sorry InTrePidIvity.
Gerard Depardieu? *willekeurige Fransman noemt*
Ach.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:46 schreef Eluc het volgende:
Ik haat je...
Ik hoopte op Jim Malone, dit is ook goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2004 03:02 schreef SODA het volgende:
Sean Connery
Tevens een prettige kerst, mensen.
Bravo!quote:Op zaterdag 25 december 2004 03:24 schreef California het volgende:
Full Metal Jacket.
Maar neen. Hij is gewoon bezig met een unieke, spectaculaire en ronduit fantastische vraag. De moeder van alle vragen zou ik zeggen. Ongezien.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:41 schreef REFUSED het volgende:
[..]
die California laat de hele trivia moedwillig in de soep lopen. en dat met kerst
die vraag is al eens geweestquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:54 schreef California het volgende:
Nee hoor, ik ben er alleen niet om goed te keuren, dus alleen antwoorden als je zeker bent. Welke film?
Two of Sesame Street's most famous Muppets, Bert and Ernie, share their names with the cop and cab driver in this film, but this is said to be just a coincidence.
Heb het maar meteen gecontroleerd en jouw antwoord is goedquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:14 schreef Jeroenus het volgende:
It's a wonderful life ?
Ok. Welke film van Stanley Kubrick is de enige waarin hij niet meegeschreven heeft aan het script (zijn korte films uit de jaren 50 niet meegerekend)?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:36 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Heb het maar meteen gecontroleerd en jouw antwoord is goed
Neequote:Op zaterdag 25 december 2004 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Shining?
Jepquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:26 schreef Atreidez het volgende:
Spartacus?
Als jij nou even t punt geeft, dan ga ik een nieuwe vraag bedenken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |