Valt reuzemee. Er zijn concerten waarvoor je twee keer zoveel betaaltquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.ticketnet.fr/shop/fr/manif.asp?idtier=78768&IdManif=77439&formule=&sid=R35PT2GMAWVR9HH64UNL0LJUL8F2A4P7
Die kaartjes zijn nogal, euhm, duur.
Ik zei ook dat er meer van dat soort nummers op moestenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:41 schreef Massive het volgende:
Ik vind Original Sinsuality en Goodbye Pisces juist hartstikke mooi. Ik erger me een beetje aan nummers zoals Ireland, en het ge-ch-ch-ch van Cars and Guitars.
Na een paar keer meer luisteren geloof ik dat ik Witness het minste nummer vind en ook het titelnummer the Beekeeper vind ik niet zo...quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Original Sinsuality is heel erg mooi, ja.
Ik heb het minst met Mother Revolution en Ribbons Undone.
Witness is op fora enzo heel erg populair, maar ik snap niet echt waarom. The Beekeeper daarentegen vind ik misschien wel het sterkste nummer van het album. De sfeer vind ik heel erg prettig. Bovendien is het echt een heel ander nummer dan de rest van het album, waardoor het ook opvalt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:01 schreef LuQas het volgende:
Na een paar keer meer luisteren geloof ik dat ik Witness het minste nummer vind en ook het titelnummer the Beekeeper vind ik niet zo...
Misschien moet ik mijn lensen maar niet meer binnenstebuiten dragenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik zei ook dat er meer van dat soort nummers op moesten
Ben het dus met je eens
Mja, misschien heeft Tori toch een grotere aanhang dan dat je denkt.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Verrassend wel, hoef je niet meer zo veel te verkopen tegenwoordig? Tori is toch niet echt groot.
quote:Tori Amos signeert
Donderdag 3 maart, 19.00 - 20.00, Bijenkorf Amsterdam
Donderdag 3 maart signeert Tori Amos onder andere haar nieuwste album 'The Beekeeper' in de Bijenkorf Amsterdam van 19.00 - 20.00 uur.
* qu63 ook! (ook al is t meer voor mn vriendinquote:
Ik hoop maar dat er morgen geen overlast van sneeuw is inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:27 schreef Massive het volgende:
KUT KUT KUT KUT. Zoals het nu lijkt, vallen de eerste treinen al uit. Als ik morgen daardoor niet kan gaan, gaan er heel veel mensen pijn ontvangen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |