Ik kan me dat hele kind niet herinnerenquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rickie groeit ook volgens de gtst snelheid.
Maar ja, zo gaat dat met alcoholisten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:02 schreef Heleen17 het volgende:
Ik hoop niet dat Robert weer aan de drank gaat, want anders krijgen we dat gezeik weer!
Ja inderdaad.quote:
Mooi....quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:40 schreef Frey het volgende:
Mogen ze daar in meerdijk ook eens een gelukkige kerst hebben![]()
Ze sloten de aflevering juist mooi af.
Die komen op het bal over 2 weken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mooi....![]()
Het was gewoon duf en on-creatief... waar waren de onthullingen enzo?
Helemaal mee eens.Jammer dat Martine bijna tot niks te doen had.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:19 schreef digispeed het volgende:
was een gweldig mooie aflevering vooral die flashbacks.
ik vond de flashbacks van robert en laura heel mooi, die 2 horen gewoon bij elkaar
7 januari.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mooi....![]()
Het was gewoon duf en on-creatief... waar waren de onthullingen enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Wat een boeiend zeg,wat een Cliff.quote:Op zaterdag 25 december 2004 09:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat Benjamin het liet sneeuwen.![]()
Maar het is toch een speciale aflevering !!quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:21 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wat een boeiend zeg,wat een Cliff.
``Kijk het sneeuwt``
Dat zien die ONZ mensen niet. Ik snap trouwens niet wat die hier opeens moetenquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar het is toch een speciale aflevering !!
Nee, het was echt drie keer niks.quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar het is toch een speciale aflevering !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |