quote:Op vrijdag 24 december 2004 06:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Zonde van het geldvan dat geld kun je ook een leeuw kopen
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:05 schreef sonata-arctica het volgende:
Weet je wat ik nu gewoon dom vind, dat het openlijk word gemaakt in de media van wie die kat is. Als sommige mensen weten dat zij 50000 heeft betaald voor die kat dan wil ik wedden dat die kat binnenkort eens word meegenomen voor losgeld. Immers als zij 50000 euro voor een kat kan betalen zal ze er zo aan gehecht zijn dat er mischien nog wel 50000 bij kan voor haar lieve poesje terug te krijgen als ie gegijzelt word.
Iemand die zoveel voor een kloonkat betaalt, zal ongetwijfeld sowieso al wat beveiling hebben. Dik huis met alarminstallatie? Kat die nooit buiten komt? Etc.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:05 schreef sonata-arctica het volgende:
Weet je wat ik nu gewoon dom vind, dat het openlijk word gemaakt in de media van wie die kat is. Als sommige mensen weten dat zij 50000 heeft betaald voor die kat dan wil ik wedden dat die kat binnenkort eens word meegenomen voor losgeld. Immers als zij 50000 euro voor een kat kan betalen zal ze er zo aan gehecht zijn dat er mischien nog wel 50000 bij kan voor haar lieve poesje terug te krijgen als ie gegijzelt word.
Iedereen die een basiscursus biologie gevolgd heeft weet dan ook dat gedrag bestaat uit genotype (in de genen) en fenotype (opvoeding) bij elkaar.quote:Op vrijdag 24 december 2004 03:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het bleek toen eigenlijk mislukt te zijn een kat te klonen als zijnde een kopie in uiterlijk en gedrag (breeduit in de media geweest), dus waarom deze vrouw er desondanks zoveel voor neer heeft willen tellen is me een raadsel.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:47 schreef Steijn het volgende:
Betaal je 50000 euri voor een kloon blijk het hier op Fok! gratis te kunnen. Damn, wat zou ik balen.
Bovendien is het idioot om te denken dat deze kat "hetzelfde" zou zijn als de vorige kat. Ten eerste wordt je beinvloedt door omgevingsfactoren en ten tweede is de manier waarop je DNA je beinvloedt niet geheel deterministisch. Bij het kopieren van DNA worden bovendien ook nog continu foutjes gemaakt. Maar goed, dit soort ideeen staan natuurlijk lijnrecht tegenover de anti-evolutionistische overtuiging die ze daar hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:00 schreef Steijn het volgende:
Die kat gaat trouwens veel eerder dood dan een normale kat. Die klonen werken allemaal op oud DNA van hun voorganger met als gevolg dat zich veel sneller allerlei ziekten kunnen ontwikkelen.
Niet alleen het gedrag maar ook het uiterlijk was verschillend, de foto's van zowel de kloon als de moeder kat staan in link in mijn vorige post.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:48 schreef Steijn het volgende:
Iedereen die een basiscursus biologie gevolgd heeft weet dan ook dat gedrag bestaat uit genotype (in de genen) en fenotype (opvoeding) bij elkaar.
Denk je echt dat iemand die 50.000 dollar betaalt voor een kat slim genoeg is om dat te bedenken?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:01 schreef thabit het volgende:
[..]
Bovendien is het idioot om te denken dat deze kat "hetzelfde" zou zijn als de vorige kat. Ten eerste wordt je beinvloedt door omgevingsfactoren en ten tweede is de manier waarop je DNA je beinvloedt niet geheel deterministisch. Bij het kopieren van DNA worden bovendien ook nog continu foutjes gemaakt. Maar goed, dit soort ideeen staan natuurlijk lijnrecht tegenover de anti-evolutionistische overtuiging die ze daar hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |