Ja, als koffiejuffrouw.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien kan ze bij Talpa aan de slag.
Het was net wel bij Boulevard.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:44 schreef toiletseatgirl het volgende:
Dit is vast een HOAX trouwens, als je kijkt naar de TS en het gebrek aan een bron.
RTL-Boulevard opende ermee.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:44 schreef toiletseatgirl het volgende:
Dit is vast een HOAX trouwens, als je kijkt naar de TS en het gebrek aan een bron.
Leer mij foktaal... wat is HOAX?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:44 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ik kan wel een programma voor haar verzinnenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:40 schreef amokjeeh het volgende:
Ach misschien kan John de Mol wel een programma voor haar verzinnen die ze kan presenteren op z'n nieuwe zender![]()
Als je niet zo'n cultuurbarbaar was en zou weten waar die naam uit komt zou je dat echt niet uit je vingers kunnen krijgen, boertje.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:46 schreef tong80 het volgende:
En met zo'n username moeten we jou wel serieus nemen ?
quote:Op donderdag 23 december 2004 18:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat schattig, we gaan schelden.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:48 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Als je niet zo'n cultuurbarbaar was en zou weten waar die naam uit komt zou je dat echt niet uit je vingers kunnen krijgen, boertje.
Doe je oren dan maar goed dicht, damn wat schreeuwt dat wijfquote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
Tooske is nog okayer natuurlijk.Tooske
.
hoax is geen foktaal, maar een algemene term die staat voor Nep-bericht dat als waarheid wordt verkocht.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Leer mij foktaal... wat is HOAX?
Je weet duidelijk niet waar je over praat. Wie Is De Mol bagger noemen, pffff.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:57 schreef Duiveltja het volgende:
De uitdaging (zo heette dat toch? ) was leuk
Voor de rest heeft ze alleen maar bagger gedaan.
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:57 schreef Duiveltja het volgende:
De uitdaging (zo heette dat toch? ) was leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dolly Dots.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:57 schreef Duiveltja het volgende:
En dan op de melodie van Love me just a little bit more?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:12 schreef MUUS het volgende:
sinterklaasgedicht
Angela was hier duidelijk jaren geleden al bang voor en jij maakt er grappen over. Ga je schamen.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:16 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
En dan op de melodie van Love me just a little bit more?
Ik denk niet dat dit over haar carriere gaat. Eerder over het overlijden van haar partner of zo.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Angela was hier duidelijk jaren geleden al bang voor en jij maakt er grappen over. Ga je schamen..
Ja, ga nog even pietluttig zitten doen in deze sombere tijden.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:26 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit over haar carriere gaat. Eerder over het overlijden van haar partner of zo.
14.01 start de laatste.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:34 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind het jammer. Angela is een leuke presentatrice, Tooske een dom wijf. Vind ik. Dus.
Maar komen er geen nieuwe Wie is de mol?-series meer dan?
De volgende.quote:
Leg me geen woorden in de mond.quote:
quote:24 december 2004 10:40u
Angela Groothuizen weg bij AVRO
De presentatrice is aan de kant gezet door de omroep.
Na vijftien jaar trouwe dienst wordt haar contract niet verlengd. Angela vindt het erg dat het zo is gelopen. Volgens haar komt het door de bezuinigingen bij de Avro. Vanaf half januari komt Angela nog wel op tv met de vijfde serie van ‘Wie is de mol’. Maar daarna kunnen we voorlopig niets meer van haar verwachten.
Tooske, dus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:10 schreef haagse_elfje het volgende:domper
ze word zeker vervangen door zo een jonge botox/silliconen griet
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 23 december 2004 18:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angela Groothuizen wordt echt jammerlijk onderschat in TV-land. Ik vind haar een enorm leuke presentatrice met dito persoonlijkheid. Ze draagt Wie is de Mol toch wel op zekere hoogte..
Zou ze EPH gaan opvolgen bij ER?quote:Angela Groothuizen, een goede bekende van John de Mol, is in gesprek met Talpa TV over het maken van een 'bijzondere serie' voor de zender van John de Mol. Dat meldt een goed geïnformeerde bron aan Mediakrant.
In de oriënterende gesprekken wordt volgens deze bron met Angela Groothuizen gesproken over een programma in de trant van AVRO's Wie is... De Mol?! en Peking Express (NET 5).
Angela Groothuizen is momenteel nog te zien in het AVRO-programma Wie is... De Mol?!. Eind vorig jaar werd bekend dat de AVRO het contract met Groothuizen niet wil verlengen. Angela Groothuizen wil graag weer aan de slag en daar gaan de nodige speculaties mee gemoeid. Albert Verlinde noemt de TROS als een goede mogelijkheid.
Laat me niet lachenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
Tooske is nog okayer natuurlijk.Tooske
.
quote:Angela Groothuizen naar Talpa
Ook Angela Groothuizen gaat naar Talpa. Ze gaat daar het openingsprogramma presenteren samen met Gordon en Winston Gerschtanowitz. Daarnaast krijgt ze een eigen programma (Wie is de Mol?).
John de Mol zou enthousiast over Groothuizen zijn geworden na het zien van haar eenmalige presentatie van RTL Boulevard. Ook RTL zou belangstelling hebben gehad voor de presentatrice, evenals haar vorige werkgever de AVRO. Maar die had geen geld om haar te betalen. (Zijonline/Medialog)
quote:Onduidelijkheid omtrent Angela Groothuizen en Talpa.
Het is nog onduidelijk of Angela Groothuizen voor Talpa gaat werken. Verschillende media berichtten dat de voormalig Avro-presentatrice een programma zou krijgen bij de zender van John de Mol. Thomas Notermans, voorlichter van Talpa, wil zondag het bericht noch ontkennen, noch bevestigen.
"Wij brengen pas namen naar buiten als het contract is getekend", zegt Notermans. Notermans wil ook niet bevestigen of de zender in onderhandeling is met Groothuizen.
Groothuizen kwam in december in het nieuws vanwege haar ontslag bij de Avro. Ze presenteerde voor deze omroep onder meer het spelprogramma 'Wie is de mol', 'Angela & co', het praatprogramma 'Vaders' en het 'Junior songfestival'. De omroep verlengde het contract met de presentatrice niet vanwege bezuinigingen binnen de omroep, meldde de Avro destijds.
Bron?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:06 schreef evert het volgende:
nieuwe presentator Wie is de Mol: Karel van de Graaf.
Is dat die kale, een jaar of 70 oudquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:06 schreef evert het volgende:
nieuwe presentator Wie is de Mol: Karel van de Graaf.
Het was me al duidelijk gewordenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:29 schreef Suko het volgende:
[..]
Hier o.a: Van de Graaf gaat Wie is de Mol? presenteren en telegraaf.nl meldt het ook.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |