Ben benieuwd of "Wie is de Mol?" dan ook meegaat.quote:Dolly Dot terug bij John de Mol
Van onze rtv-redactie
LAREN, zondag
Angela Groothuizen gaat ook naar Talpa. Onduidelijk is nog wat zij daar precies gaat doen. Mogelijk dat Groothuizen het openingsprogramma van de nieuwe tv-zender presenteert op 12 of 13 augustus.
De voormalige Dolly Dot was lange tijd werkzaam bij de AVRO, maar de omroep wilde haar contract niet verlengen. De presentatrice, die furore maakte met Wie is de Mol?, werkte nog wel op incidentele basis voor de AVRO. Of Wie is de Mol? ook naar Talpa verhuist, is niet bekend. Talpa-eigenaar John de Mol was ooit de manager van de Dolly Dots.
Bron = Telegraaf.
Ach, dan weten we dat vanaf de eerste aflevering al he: Johnquote:Op zondag 12 juni 2005 09:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd of "Wie is de Mol?" dan ook meegaat.
Zal wel niet. Er wordt een nieuwe serie gemaakt, maar Angela is nog niet gevraagd...quote:Op zondag 12 juni 2005 10:56 schreef Impry het volgende:
Dan zal WidM ook wel meegaan ja.
Dat valt ook wel weer meequote:Op zondag 12 juni 2005 09:39 schreef OnaNia het volgende:
Top-presentatrice
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:31 schreef 2609 het volgende:
Wie is dat nou weer die angela groothuizen
Ik vindt dat hoe zij Wie is de Mol presenteert het halve programma maakt, of in ieder geval de halve mystiek van het programma. De Belgische versie was half zo mysterieus niet, dat dat in Nederland wel zo is is te danken aan de voiceover van Angela. Junior Songfestival deed ze ook erg goed en professioneel.quote:
Alsjeblieft zeg...the horrorquote:Op zondag 12 juni 2005 15:45 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ik sidder nu al bij de gedachte dat dat krijswijf van een Tooske Wie is de Mol moet gaan presenteren. Weg spanning en mystiek.
Lijkt mij ook.quote:
Daar ben ik het zeker wel mee eensquote:Op zondag 12 juni 2005 15:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het enige leuke programma dat ze presenteerde was 'de Uitdaging'![]()
Als je je als minst sexy Dolly Dot zo op kunt werken heb je meer kwaliteiten dan alleen het zijn van een lekker wijf. Het is geen Mies Bouman, maar ze heeft alles op een rijtje.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee
Wel een erg aardig mens en tof wijf.
V.
Dat was mutserig voor iedereen. Je zou er maar werkenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:59 schreef Bluezz het volgende:
Alleen dat ene programma op de vrijdagmiddag vond ik nogal mutserig voor haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |