Fout.Het is geopend door mij en daarom doe je nou zo`n standaard reactie.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:53 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond het vorige topic toch beter
Mag ik mee?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zodirect richting Aalsmeer voor de finale..heb er zin in..Esri vroeg al of we naar de afterparty kwamen
Khad vanmiddag nog 1 kaartje over..die is nu naar de familie van Mark gegaanquote:
Ik heb m op MSNquote:
hmm jammer.. had wel ff met Esri willen afterparty'enquote:Op donderdag 23 december 2004 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khad vanmiddag nog 1 kaartje over..die is nu naar de familie van Mark gegaan
Je mag 'm mijn MSN adres ook wel geven.quote:
Jup, http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1531234&tab=0quote:Op donderdag 23 december 2004 17:14 schreef Timmai het volgende:
Volgens mijn gids begint het om 20.30..?
Komt binnenkort welquote:Op donderdag 23 december 2004 17:37 schreef Timmai het volgende:
[..]
hmm jammer.. had wel ff met Esri willen afterparty'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op donderdag 23 december 2004 18:01 schreef djenneke het volgende:Jammer dat al die charts net niet die ene chart is die telt voor de overwinning...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En CDP, dit keer weet ik de uitslag niet voordat de rest van Nederland het officieel hoort. Ik heb geen idee tot hoe laat de verkoopcijfers gemeten worden... En de midweek charts zeggen in dit geval niet zo veel helaas.Sex is like Nokia: Connecting People
vanmiddag 12 uur was de deadline.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:09 schreef CJ het volgende:
[..]
Jammer dat al die charts net niet die ene chart is die telt voor de overwinning...
En CDP, dit keer weet ik de uitslag niet voordat de rest van Nederland het officieel hoort. Ik heb geen idee tot hoe laat de verkoopcijfers gemeten worden... En de midweek charts zeggen in dit geval niet zo veel helaas.
Maar het zou wel heel toevallig zijn als dequote:Op donderdag 23 december 2004 18:09 schreef CJ het volgende:
[..]
Jammer dat al die charts net niet die ene chart is die telt voor de overwinning...
En CDP, dit keer weet ik de uitslag niet voordat de rest van Nederland het officieel hoort. Ik heb geen idee tot hoe laat de verkoopcijfers gemeten worden... En de midweek charts zeggen in dit geval niet zo veel helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nu nog zouden winnen![]()
Iddquote:Op donderdag 23 december 2004 18:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Als je niet wilt weten wie er wint, raad ik je aan niet op de frontpage te kijken want daar staat een spoiler![]()
Ja,ik had het al gevonden.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
http://www.fok.nl
-edit-snel editten he??
Nee, omdat de vorige door mij geopend wasquote:Op donderdag 23 december 2004 17:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Fout.Het is geopend door mij en daarom doe je nou zo`n standaard reactie.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
enneuh Tania ik vergeet je vraag niet
Jezus hoeveel lijsten zijn er?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:38 schreef CJ het volgende:
Wat is de spoiler dan? De Top 40 telt niet, da's ook airplay. En dat ene artikel op de frontpage maakt 1 grote fout. Ook de Mega Top 50 telt niet. Die is nog meer airplay gebaseerd dan de top 40. Het is de Single Top 100 (die normaal gesproken niet gepubliceerd wordt) die telt.
En de top 10 uit de top 40 lijst had ik hier trouwens ook al dinsdag gepost. Dus da's oud nieuws dat ze daar op 1 staan.
Was t minder lang met kromme tenen zittenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:54 schreef CJ het volgende:
wel kut dat ze ingekoste versies zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |