Charlton zien voetballen Nostra?quote:Op zondag 26 december 2004 20:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Charlton in prima vorm, ook vandaag - ondanks de 0-0 - speelden ze erg leuk voetbal tegen Southampton. Everton, tja, Everton. Ik zie ze stiekem nog steeds als titelkandidaat, alhoewel Chelsea wel veel mooier voetbal laat zien. Ik zou er inderdaad niet op inzetten, het kan alle kanten op. Zou ik moeten inzetten, dan zou het een 2 worden.
Norwich en Birmingham is wel een klasseverschil qua ploeg.quote:Op zondag 26 december 2004 21:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Goede dag gehad vandaag trouwens. Hopelijk voor dinsdag nog wat leuke weddenschappen uitzoeken, waarom kiezen Nostra en Superjoden trouwens voor middelsbrough. Ik vind het nou niet echt een interessante quote voor een ploeg die vandaag met 2-0 verliest van birmingham.
Dat ligt compleet aan de inzet. Als deze 1 euro was, is je winst niet zo grootquote:Op zondag 26 december 2004 21:07 schreef RayMania het volgende:
18% winst deze week, niet slecht alsnog.
Waarom zet je dan zoveel geld met zo weinig kans om te winnenquote:Op zondag 26 december 2004 21:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Norwich en Birmingham is wel een klasseverschil qua ploeg.
Net als Boro thuis en uit (5-3-1 / 4-2-4), Norwich uit nog geen overwinning geboekt.
Verder heb ik Arsenal uit bij Newcastle @ 2,00 (11 euro) en - vraag me niet waarom, want het gaat tegen alle logica in - Southampton bij Liverpool 48 euro @ 11,00.
quote:Op maandag 27 december 2004 13:07 schreef nostra het volgende:
Godver, wilde ik inzetten op Hibernian, klik op een 1.
Hup Dundee!
no bet volgens de experts hierquote:Op maandag 27 december 2004 12:21 schreef TETSU het volgende:
Wat doen we met deze? Everton staat er stukken beter voor, maar speelt uit...
Iemand die inzet op deze wedstrijd?
Charlton - Everton 2.55 3.15 2.65
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |