You tell me, ik kan niet achter de schermen kijkenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:08 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het ook een goede keuze
Waren er nog andere serieuze kandidaten dan?
Troost je, ik kan daar ook niet kijken.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:09 schreef twi het volgende:
[..]
You tell me, ik kan niet achter de schermen kijken
Yup, ik stem ervoor dat Tijn z'n username moet veranderen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:40 schreef REFUSED het volgende:
Tain lijkt eigenlijk teveel op Tijn, kan daar niet even wat aan gedaan worden?
Eenschquote:Op donderdag 23 december 2004 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, ik stem ervoor dat Tijn z'n username moet veranderen.
ik niet, maar jij mag dat onderdeel van het 'samenwerken' met speknek vervullenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
ssex? ik dacht juist dat tain dat niet wilde
ik heb het ge-edit want S6 is szes en niet ssexquote:Op donderdag 23 december 2004 15:34 schreef Tain het volgende:
[..]
ik niet, maar jij mag dat onderdeel van het 'samenwerken' met speknek vervullen
waarom denk je dat ik mijn quote niet aanpasquote:Op donderdag 23 december 2004 15:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb het ge-edit want S6 is szes en niet ssex
ja, staat er alleen nog niet bij, maar komt wel weerquote:Op donderdag 23 december 2004 16:48 schreef taart het volgende:
Nog steeds games.fok redacteur nu?
nou moet je nog een andere ondertitel, want je work is nooit complete als modquote:Op donderdag 23 december 2004 16:55 schreef Tain het volgende:
[..]
ja, staat er alleen nog niet bij, maar komt wel weer
ik wou al MODderFOK!ker doen ofzoquote:Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
nou moet je nog een andere ondertitel, want je work is nooit complete als mod
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:53 schreef Together-Alone het volgende:
Oeh, blauw, geil. [afbeelding]
Dank je welquote:Op donderdag 23 december 2004 17:31 schreef Khadgar het volgende:
Arme man, die Tain. Sterkte in deze zware tijden.
Zelfs in deze vrolijke tijden is het lastig iets positiefs te zeggen hequote:Op donderdag 23 december 2004 17:31 schreef Khadgar het volgende:
Arme man, die Tain. Sterkte in deze zware tijden.
Ga jij nu ook meer in GAM posten?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:53 schreef Together-Alone het volgende:
Oeh, blauw, geil. [afbeelding]
Deed ik al een beetje:quote:Op donderdag 23 december 2004 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga jij nu ook meer in GAM posten?
quote:Op zondag 26 december 2004 05:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[Nieuwe mod!!] Speknek heeft een nieuw slaafje!!
Ik dacht dat er maar 1 topic was.
Beetje laat, alsnog veel succes toegewenst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |