kloptquote:Op donderdag 23 december 2004 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens mij heb je hem niet naar half 9 gezet.
Hij heeft veel lagere puntenquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:16 schreef Rio het volgende:
Ik heb je cijferlijst voor je opgehaald!
Nederlands: 6
Engels: 7
Wiskunde A: 6
Economie: 5
Biologie: 5
Scheikunde: 5
dan moet je 'em na het uitzetten ook op half 9 zetten.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:54 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Nop ,
hij ging om half 8 af terwijl ik nog een uur de tijd had om door te slapen![]()
dus heb ik hem om half 8 uitgezet en is hij om half 9 niet afgegaan
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:16 schreef Rio het volgende:
Ik heb je cijferlijst voor je opgehaald!
Nederlands: 6
Engels: 7
Wiskunde A: 6
Economie: 5
Biologie: 5
Scheikunde: 5
Je krijgt dalijk boze reactie van HM.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:56 schreef MREn het volgende:
[..]
dan moet je 'em na het uitzetten ook op half 9 zetten.
Eigen schuld dus, ga maar bij mammie huilen.
als ik daar mee klaar ben hoef ik niet meer te gaan slapenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:56 schreef MREn het volgende:
[..]
dan moet je 'em na het uitzetten ook op half 9 zetten.
Eigen schuld dus, ga maar bij mammie huilen.
Wie is het coolst jij of je alter-ego?quote:ik had een weddenschap met mezelf wie het langst zijn ogen dicht kan houden
Ik ben het coolstquote:Op zondag 26 december 2004 03:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie is het coolst jij of je alter-ego?
Ik duhquote:Op zondag 26 december 2004 03:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie is het coolst jij of je alter-ego?
Dan had ik hem allang binnenquote:Op maandag 27 december 2004 00:57 schreef surferr het volgende:
Hopelijk sturen ze je hem per post toe, en vinden je ouders de post eerder dan jij. En zien ze al je onvoldoendes![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |