Als je het meekrijgt van de piercingshop ga je er toch vanuit dat het goed is!? Je kunt jezelf dus iig niet verwijten dat je een advies hebt opgevolgd en het gebruikt hebt...quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:15 schreef -moi- het volgende:
[..]
oke dan! het is hun gebruikelijke methode.. ik ben misschien een uitzondering bij wie het wel is gaan ontsteken.. ik weet het niet.. achteraf had ik het natuurlijk helemaal niet moeten gebruiken, maar niks aan te doen..
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:36 schreef Knorknor het volgende:
[..]
Als je het meekrijgt van de piercingshop ga je er toch vanuit dat het goed is!? Je kunt jezelf dus iig niet verwijten dat je een advies hebt opgevolgd en het gebruikt hebt...
Succes ermee!
nee dat begrijp ik, ze hebben toen ook wel kort verteld wat erin zit, en ik heb het toen ook opgevat als een soort helende zalf. Maargoed, m'n blaasjes zijn opengeprikt.. hopelijk herstelt het zich nu snel..quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
Als je iets mee krijgt van een piercingshop en je weet niet wat het is lijkt het me heel erg logisch in ieder geval te vragen wat er in zit. Het is geen apotheek ofzo...
Ik denk dat het nu snel geneestquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik, ze hebben toen ook wel kort verteld wat erin zit, en ik heb het toen ook opgevat als een soort helende zalf. Maargoed, m'n blaasjes zijn opengeprikt.. hopelijk herstelt het zich nu snel..
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:35 schreef sj0erd666 het volgende:
Ik wil al rond de 6 maanden een tongpiercing, ik heb nooit gedaan omdat ik er nooit een reden voor zag.
Nu heb ik sinds kort een nieuwe vriendin en heeft ze me onbewust toch wel overlopen halen.
Ik ga het waarschijnlijk gewoon doen, maar toch wil ik wat meningen etc.
ik bedoel, ik heb nog nooit een piercing gehad enzo.
En vraag me toch af hoe het voelt dat ie erin wordt gezet enzo.
Wat zijn de eerste weken?
ik hoop dat er wat mensen zijn die me beetje van die informatie kunnen geven
Cheers
Sjoerd
Men noemt dit ook een surface piercing.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:58 schreef MUUS het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een gozer met een hele gave tattoo en piercing achter in zijn nek. Hij had een tattoo van het getal 69 op z'n kant/liggend, en door de 'openingen' in de getallen 6 en 9 was een staafje gepierced. (En lag dus horizontaal in zijn nek) Leg ik het zo een beetje duidelijk uit?.
Heel gaaf hoe dat zo boven zijn shirt uit piepte!
Maar heeft zo'n piercing nou ook nog een naam? Ik had het iig nog nooit gezien.
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Men noemt dit ook een surface piercing.
Ik heb ook een lippiercing, en ik gebruik gewoon lipgloss. Het kwastje kan ik precies onder het ringetje doen zodat alles mooi gekleurd is. Met lippenstift gaat het ook gewoon goedquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:06 schreef lievelieze het volgende:
een vraagje voor dames met een lippiercing:
ik overweeg een piercing in mijn lip, maar heb nog een vraagje, omdat ik vanmezelf erg lichte lippen heb gebruik ik lippenstift, omdat ik anders vaak de opmerking "wat ben je bleek, ben je ziek" krijg. nu ben ik benieuwd of lippenstift in combinatie met een lippiercing een probleem geeft.![]()
Maar dan heeft die gast toch stom gedaan? Want waarschijnlijk groeit dat ding er uit, ik wil niet weten hoe je tattoo er dan achteraf uit ziet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Men noemt dit ook een surface piercing.
Uitgroeien? Volgens mij groeit elke surface piercing al dan niet gedeeltelijk uit.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Maar dan heeft die gast toch stom gedaan? Want waarschijnlijk groeit dat ding er uit, ik wil niet weten hoe je tattoo er dan achteraf uit ziet.
Ik zeg niet dat dat niet kanquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:40 schreef Nuek het volgende:
Hoezo niet? Littekens kunnen erg mooi zijn en een geweldige toevoeging geven.
(ik had van jou trouwens een iets meer body art gerichte mening verwacht en ook meer begrip voor de schoonheid van zoiets ondanks dat je het zelf misschien niet waardeert)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |