abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 23:21:20 #251
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25338845
Tongpiercing lijkt me wel cool... Is weer eens wat anders, maarja, zoiets zal er wel weer nooit van komen.
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:36:56 #252
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25344624
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:15 schreef -moi- het volgende:

[..]

oke dan! het is hun gebruikelijke methode.. ik ben misschien een uitzondering bij wie het wel is gaan ontsteken.. ik weet het niet.. achteraf had ik het natuurlijk helemaal niet moeten gebruiken, maar niks aan te doen..
Als je het meekrijgt van de piercingshop ga je er toch vanuit dat het goed is!? Je kunt jezelf dus iig niet verwijten dat je een advies hebt opgevolgd en het gebruikt hebt...

Succes ermee!
Love is in the air...
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:37:59 #253
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25345592
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:36 schreef Knorknor het volgende:

[..]

Als je het meekrijgt van de piercingshop ga je er toch vanuit dat het goed is!? Je kunt jezelf dus iig niet verwijten dat je een advies hebt opgevolgd en het gebruikt hebt...

Succes ermee!

Als je iets mee krijgt van een piercingshop en je weet niet wat het is lijkt het me heel erg logisch in ieder geval te vragen wat er in zit. Het is geen apotheek ofzo...
Proud Powerpauper
pi_25345915
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:37 schreef Nuek het volgende:

[..]

Als je iets mee krijgt van een piercingshop en je weet niet wat het is lijkt het me heel erg logisch in ieder geval te vragen wat er in zit. Het is geen apotheek ofzo...
nee dat begrijp ik, ze hebben toen ook wel kort verteld wat erin zit, en ik heb het toen ook opgevat als een soort helende zalf. Maargoed, m'n blaasjes zijn opengeprikt.. hopelijk herstelt het zich nu snel..
Strawberry Flavour..
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:10:05 #255
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25346055
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:58 schreef -moi- het volgende:

[..]

nee dat begrijp ik, ze hebben toen ook wel kort verteld wat erin zit, en ik heb het toen ook opgevat als een soort helende zalf. Maargoed, m'n blaasjes zijn opengeprikt.. hopelijk herstelt het zich nu snel..
Ik denk dat het nu snel geneest
Die blaasjes komen volgens mij doordat parafine (zit ook in kaarsvet) de wond heeft afgesloten en er dus geen frisse lucht meer bij kon. Frisse piercings genezen echt het best als je het schoon houdt en er verder niet aan zit. Zalfjes e.d. zijn echt uit den boze (mits een ontsteking en er dan antibiotica in zit) maar deze krijg je van je huisarts. En niet van de piercingshop.
Proud Powerpauper
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:38:51 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_25365609
Uit gesloten topic:
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:35 schreef sj0erd666 het volgende:
Ik wil al rond de 6 maanden een tongpiercing, ik heb nooit gedaan omdat ik er nooit een reden voor zag.
Nu heb ik sinds kort een nieuwe vriendin en heeft ze me onbewust toch wel overlopen halen.
Ik ga het waarschijnlijk gewoon doen, maar toch wil ik wat meningen etc.

ik bedoel, ik heb nog nooit een piercing gehad enzo.
En vraag me toch af hoe het voelt dat ie erin wordt gezet enzo.
Wat zijn de eerste weken?

ik hoop dat er wat mensen zijn die me beetje van die informatie kunnen geven

Cheers
Sjoerd
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:43:14 #257
115542 E_L_V
lalalala
pi_25365669
Ik heb zelf een tongpiercing sinds 29 januari. Ik wilde het al zo lang. Toen ik daar zat moest ik wel toegeven dat ik een beetje nerveus was maar niet zo erg dat het me tegen hield.

Mijn tong werd eerst verdoofd met een naar bananen smakend goedje, en daarna werd er met een lang naald een gaatje door me tong geprikt. Prik maar eens zachtjes met een speld op je hand dat is het enige dat je voeld. De dagen erna waren niet super pijnlijk maar eerder vervelend. Dikke tong, moeilijk eten en praten maar uiteindelijk merk je er niks meer van. Als je zeker weet dat je het wilt dan zou ik zeggen ga ervoor! Ik vind het super en ben niet de enige, me vriend ook

Suc 6!
Better then chocolate!"
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:49:41 #258
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25365755
Sj0erd666: Een piercing moet je ten eerste zelf willen en niet omdat je partner het leuk vindt staan bij je. En ten tweede, ga nooit naar een piercingshop waar verdoofd wordt. Dit is niet legaal in Nederland en bevordert de genezing niet. (En als ze zich niet aan regels houden qua verdoven waarom zouden ze dan wel betrouwbaar zijn op zaken als hygiene?)

De prik is even vervelend maar eer je het weet zit de naald al door je tong. Dan wordt er eerst een lang sieraad/staafje geplaatst omdat je tong kan opzwellen en na een aantal weken kun je deze (meestal gratis) om laten wisselen bij de piercingshop.

Waarschijnlijk heb je de eerste dagen wat last van een stijve en pijnlijke tong maar dit gaat al gauw weer over.
Proud Powerpauper
pi_25365802
wat ik zelf al zei, ik wil het al 6 maanden ofzo.
Alleen zei heeft me onbewust dat laatste zetje gegeven.
Sj0erd666 :(
pi_25450012
Hoi iedereen,

Ik zit eraan te denken, weet het zelfs bijna zeker om een surface piercing te nemen, in mijn onderrug. Ik vroeg me af of iemand hier daar ervaring mee heeft, en hier meer over zou kunnen vertellen. Ik hoop van wel, want hierover is op het internet vrij weinig te vinden!!!

Alvast bedankt, groetjes Rachelle
pi_25456714
Ik heb 2 piercings

1 tepelpiercing ( rechtertepel) en 1 genitale piercing

Ik wilde ze al heel lang hebben, en toen ik net 1 dag 18 was heb ik ze bij Tattoo Bob in Rotterdam laten zetten

Ik vond de pijn echt meevallen, en heb ook niet echt last gehad van een branderig gevoel na het zetten

In het begin druppelde ik wel netjes elke dag en maakte ik het onder de douche schoon, maar nu ben ik met druppelen gestopt, en maak ik het alleen nog elke dag onder de douche schoon en ik heb nog geen ontstekingen gehad
pi_25456974
Ik zag een tijdje geleden een gozer met een hele gave tattoo en piercing achter in zijn nek. Hij had een tattoo van het getal 69 op z'n kant/liggend, en door de 'openingen' in de getallen 6 en 9 was een staafje gepierced. (En lag dus horizontaal in zijn nek) Leg ik het zo een beetje duidelijk uit? .

Heel gaaf hoe dat zo boven zijn shirt uit piepte!

Maar heeft zo'n piercing nou ook nog een naam? Ik had het iig nog nooit gezien.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25459104
een vraagje voor dames met een lippiercing:
ik overweeg een piercing in mijn lip, maar heb nog een vraagje, omdat ik vanmezelf erg lichte lippen heb gebruik ik lippenstift, omdat ik anders vaak de opmerking "wat ben je bleek, ben je ziek" krijg. nu ben ik benieuwd of lippenstift in combinatie met een lippiercing een probleem geeft.
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:11:23 #264
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25459158
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:58 schreef MUUS het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een gozer met een hele gave tattoo en piercing achter in zijn nek. Hij had een tattoo van het getal 69 op z'n kant/liggend, en door de 'openingen' in de getallen 6 en 9 was een staafje gepierced. (En lag dus horizontaal in zijn nek) Leg ik het zo een beetje duidelijk uit? .

Heel gaaf hoe dat zo boven zijn shirt uit piepte!

Maar heeft zo'n piercing nou ook nog een naam? Ik had het iig nog nooit gezien.
Men noemt dit ook een surface piercing.
Proud Powerpauper
pi_25459200
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:11 schreef Nuek het volgende:

[..]

Weer wat geleerd. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25459254
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:06 schreef lievelieze het volgende:
een vraagje voor dames met een lippiercing:
ik overweeg een piercing in mijn lip, maar heb nog een vraagje, omdat ik vanmezelf erg lichte lippen heb gebruik ik lippenstift, omdat ik anders vaak de opmerking "wat ben je bleek, ben je ziek" krijg. nu ben ik benieuwd of lippenstift in combinatie met een lippiercing een probleem geeft.
Ik heb ook een lippiercing, en ik gebruik gewoon lipgloss. Het kwastje kan ik precies onder het ringetje doen zodat alles mooi gekleurd is. Met lippenstift gaat het ook gewoon goed
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_25459256
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:11 schreef Nuek het volgende:

[..]

Maar dan heeft die gast toch stom gedaan? Want waarschijnlijk groeit dat ding er uit, ik wil niet weten hoe je tattoo er dan achteraf uit ziet.

Heb wel eens iets anders geniaals gezien (plaatje staat op hd, ik post wel bij aanvraag). Een gast met schedeltjes op zijn tepels en dan een staafje erdoor gepierced zodat die bolletjes de ogen vormden
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:30:24 #268
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25459366
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:21 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Maar dan heeft die gast toch stom gedaan? Want waarschijnlijk groeit dat ding er uit, ik wil niet weten hoe je tattoo er dan achteraf uit ziet.
Uitgroeien? Volgens mij groeit elke surface piercing al dan niet gedeeltelijk uit.
Of het gelijk stom te noemen is.. Nee Het zou mij er ook niet van weerhouden iets te laten als ik het erg graag wil. (Maar iig geval niet onder aan mijn rug, een plek waar je geen controle over hebt en wat je niet echt goed kan zien en zelf schoon kunt houden, lijkt me niet bevordelijk )
Proud Powerpauper
pi_25459388
Nee maar de tattoo die er over zit wordt van het uitgroeien toch ook niet mooier?
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:40:47 #270
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25459471
Hoezo niet? Littekens kunnen erg mooi zijn en een geweldige toevoeging geven.

(ik had van jou trouwens een iets meer body art gerichte mening verwacht en ook meer begrip voor de schoonheid van zoiets ondanks dat je het zelf misschien niet waardeert)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nuek op 10-03-2005 17:49:32 (omfg phatte taalfout!) ]
Proud Powerpauper
pi_25459878
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:40 schreef Nuek het volgende:
Hoezo niet? Littekens kunnen erg mooi zijn en een geweldige toevoeging geven.

(ik had van jou trouwens een iets meer body art gerichte mening verwacht en ook meer begrip voor de schoonheid van zoiets ondanks dat je het zelf misschien niet waardeert)
Ik zeg niet dat dat niet kan Misschien was het wel z'n bedoeling ofzo, wie weet.
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:07:58 #272
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25461533
Ik heb nu dus 5 weken me wenkbrauwpiercing en maak het elke dag dus 2 á 3 keer schoon met zeezout opgelost in gekookt water. Nu heb ik dus in mijn vel in de binnenkant van het ringetje 'iets' zitten, het is hard en als ik er op druk heb ik pijn, mijn piercing kan ik echter gewoon ronddraaien en dat doet geen pijn. Kan het zijn dat er een ontsteking in me wenkbrauw zit of 'iets' in het gaatje zit?
K heb dus geen last van me piercing, alleen last van 'iets' hard in me vel.
Als het ontstoken is, wat raden 'jullie' mij dan aan om te doen?
Gewoon verder gaan met de zoutoplossing?
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:06:08 #273
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25470072
Altijd gewoon doorgaan met zoutoplossing. Ik het niet een korstje wat naar binnen is gegaan?
Love is in the air...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 17:54:51 #274
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25476196
Het zou idd een kortje kunnen zijn, ik heb hier ook al aan gedacht.
Ik heb ff met de piercingshop gebeld en zei zeiden nog ff met de zoutoplossing doorgaan, als is het niet over met een week dan een 3% waterstofperoxideoplossing halen bij de apotheek en dan 2 dagen 1 keer per dag daarmee mijn piercing schoonmaken.
Ik ga na het eten wel even mijn balletje loshalen en het ringetje er door halen, als er dan een korstje o.i.d. inzit komt dat misschien wel mee (uiteraard wel eerst mijn handen en piercing schoonmaken met een zoutoplossing).
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25487121
hoi, hoe zit het eigenlijk met littekens van (lip)piericngs nadat ie er uit is? overal mooie fotos van gepiercte lippen en andere delen, maar nergens after-piercing fotos. daar ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk. iemand? ook een "omschrijving" will do. thanx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')