zag ik jou vanmorgen trouwens in R1 lopen?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:25 schreef blieblie het volgende:
[..]....
En wat gaat Blauwe doen 2day??
Nog 1 dagje en vakantie.
Whey!
Nope... It wasn't me.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
zag ik jou vanmorgen trouwens in R1 lopen?
Bulk cd's branden voor mijn zus + vriendquote:Op donderdag 23 december 2004 11:25 schreef blieblie het volgende:
En wat gaat Blauwe doen 2day??
Mét jou niet nee, bedoel jequote:
Kwam je ook op tijd achterquote:Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Partygurl het volgende:
Woooooooops moet om 1 uur bij de kapper zijn, toedeloe
Liefffquote:Op donderdag 23 december 2004 13:14 schreef Inu het volgende:
En nu heb ik vakantieEn ik ga echt wel uit de buurt blijven van die maretak van jou hoor BB
Kijk uit, of ik bel je nog een keertje vroeger wakker
ohoh!! jij was de boosdoener!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:14 schreef Inu het volgende:
Jah, goed hequote:Op donderdag 23 december 2004 13:36 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ohoh!! jij was de boosdoener!![]()
en hoe laat kan je gaan dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, goed he
Ik verveel me, is het duidelijk?Moet w88 tot ik naar mn oudertjes kan, want er is niemand thuis om me op te halen
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:14 schreef Inu het volgende:
En nu heb ik vakantieEn ik ga echt wel uit de buurt blijven van die maretak van jou hoor BB
Klopt ja!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:51 schreef Inu het volgende:
Hmz, we hebben een Basta in Helmond en vanavond tussen 9 en 11 gratis drinken...
Gaat pas 1 persoon mee dus zal wel niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, denket niej... Is vast kei druk...
Jij wel?
Moet je met mijn dinnetjes mejgaanquote:Op donderdag 23 december 2004 14:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Gaat pas 1 persoon mee dus zal wel niet.
En ik weet niet of het zo druk zal zijn...
Galaquote:Op donderdag 23 december 2004 14:32 schreef Partygurl het volgende:
Vanavond zeezicht, is gala van school, maar ik ga lekker niet
ik kan me een gala herinneren waar je zus ook wasquote:Op donderdag 23 december 2004 14:44 schreef blieblie het volgende:
Gala is leuwk.
Mooie vrouwen/meisjes in galajurken..
Het is idd ontzettende ontzettende teringherrie!!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:45 schreef gazylady2 het volgende:
hard-harder-hardst: www.teringherrie.nl
Hehe, helemaal afgebrand in dat topicquote:Op donderdag 23 december 2004 15:51 schreef FlowDesign het volgende:
Hmmz, had idd een klein foutje gemaakt bij die ADSL-aansluiting... maar nu klopt het
Je ondertitelquote:Op donderdag 23 december 2004 16:10 schreef NiPpY83 het volgende:
VVVVAAAAAAAAAKKKKKKKKKKAAAAAAAAAANNNNNNNNNNTTTTTTTTTIIIIIIIIEEEEEEEE
Zijn echt weer van die GoT nerds, die kunnen alleen maar zeggen wanneer iemand iets verkeerd doet maar zelf het initiatief nemen om het zelf uit te leggen.. ho maar.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hehe, helemaal afgebrand in dat topic.
errug!!quote:Op donderdag 23 december 2004 15:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is idd ontzettende ontzettende teringherrie!! [afbeelding]
Hier kun je luisteren:
Windows Media Player
Winamp
why?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:00 schreef gazylady2 het volgende:
net zelluf m'n pony geknipt![]()
byebye!
ge-ni-aalquote:Op donderdag 23 december 2004 15:54 schreef FlowDesign het volgende:
Ok, check eerst even dit filmpje dat op het internet opdook... http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.avi
en luister dan even de "remix": http://www.neukia.nl/mirrors/muil%20houwe%20kk%20joekel.mp3
Mewhehehe
pas je usericon eens aan danquote:Op donderdag 23 december 2004 17:32 schreef Partygurl het volgende:
wow ik heb echt n rare haarkleur nu
Maar goed, werken
fotooooowsquote:Op donderdag 23 december 2004 17:32 schreef Partygurl het volgende:
wow ik heb echt n rare haarkleur nu
Maar goed, werken
te ..... vet ...... need ..... air .....quote:Op donderdag 23 december 2004 15:54 schreef FlowDesign het volgende:
Ok, check eerst even dit filmpje dat op het internet opdook... http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.avi
en luister dan even de "remix": http://www.neukia.nl/mirrors/muil%20houwe%20kk%20joekel.mp3
Mewhehehe
daarom zoek ik ook alleen op got en post ik amper een topic. als je het ook maar waagt om een vraag te stellen word je tot op je veters afgefikt....quote:Op donderdag 23 december 2004 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zijn echt weer van die GoT nerds, die kunnen alleen maar zeggen wanneer iemand iets verkeerd doet maar zelf het initiatief nemen om het zelf uit te leggen.. ho maar.
Die mash-ups van Emil zijn idd errug goed. 3 van zijn mash-ups worden overigens ook op Radio Decibel gedraaid
beetje ERG matigjes gemixtquote:Op donderdag 23 december 2004 17:48 schreef omegaproject het volgende:
[..]
te ..... vet ...... need ..... air .....![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 18:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
Laat ik mezelf ook eens melden hier... 8)
u gaat door voor de koelkast-met-ingebouwde-televisie!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmmm.... let me think.....
Omdattie te lang werd?
hmmm dat is wel goed plan!quote:Op donderdag 23 december 2004 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je met mijn dinnetjes mejgaanDie gaan met een hele groep
Kga morgen ff langs de Kinkiquote:Op donderdag 23 december 2004 17:00 schreef gazylady2 het volgende:
net zelluf m'n pony geknipt![]()
byebye!
Welk kleurtje neem je dit keer?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Kga morgen ff langs de KinkiKnippen ze gratis je pony bij
![]()
Uhm... 'knippen ze gratis je pony bij'... wat denk je dat ik ga doen danquote:Op donderdag 23 december 2004 21:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welk kleurtje neem je dit keer?
je haren kleurenquote:Op donderdag 23 december 2004 21:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Uhm... 'knippen ze gratis je pony bij'... wat denk je dat ik ga doen dan
Ehm...quote:Op donderdag 23 december 2004 21:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Uhm... 'knippen ze gratis je pony bij'... wat denk je dat ik ga doen dan
Vind je mn haarkleur stom dan? He!?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ehm...
Ik dacht dat het een tussendoor mededeling was... Als antwoord op Gazy...
Maar je laat dus alleen je pony bijknippen... Aha.
Tis officieel mahoniebruin, maar tis gewoon donker jahquote:Op donderdag 23 december 2004 21:57 schreef febster het volgende:
Mannenvraag; wat voor haarkleur heb je dan inu? Iets donkers, das het enige wat ik weet
Mahoniebruinquote:Op donderdag 23 december 2004 21:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Tis officieel mahoniebruin, maar tis gewoon donker jah
Ik heb net 2 kratten gehaaldquote:Op donderdag 23 december 2004 22:11 schreef NaRRaToR het volgende:
boehoe... ik zie net dat er nog maar 1 flesje "bier" in de koelkast staat. der staat nog wel ander bier maar dat is voor kerst
Behoorlijk, zo niet eens weten hoe precies mahoniebruin eruit ziet, maar ik gok redelijk donkerbruinquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:20 schreef febster het volgende:
[..]
Behoorlijk, zo niet eens weten hoe precies mahoniebruin eruit ziet, maar ik gok redelijk donkerbruin
Had je wel al stufi?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb net 2 kratten gehaald![]()
Kom maar langs.
Pff, ga niet googlen voor een haarkleurquote:Op donderdag 23 december 2004 22:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Googlen is zo moeilijk he.
Het is een houtsoort, maar hopelijk wist je dat al.
Wrong time of the month perhapsquote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef Inu het volgende:
Gewoon donkerbruin met als het goed is een rode gloedAlleen de rode gloed wilde niet zo bij mij
Precies, allemaal tegen de muur zetten die nerds...quote:Op donderdag 23 december 2004 18:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daarom zoek ik ook alleen op got en post ik amper een topic. als je het ook maar waagt om een vraag te stellen word je tot op je veters afgefikt....
Wie had hier nou geen humor? Jij toch zekerquote:Op donderdag 23 december 2004 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wrong time of the month perhaps
Fijn, zit ik grappen over maandelijks bloedverlies bij vrouwen te maken terwijl jij last hebt van PMS.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:57 schreef Inu het volgende:
Wie had hier nou geen humor? Jij toch zeker
Mannen denken echt dat het grappig is om overal ongesteldheid bij te betrekken als het over rood gaat..
Nej, PMS was een tijdje terugquote:Op donderdag 23 december 2004 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Fijn, zit ik grappen over maandelijks bloedverlies bij vrouwen te maken terwijl jij last hebt van PMS.
Dat heb ik dan weer
ja kga beetje ver fietsen voor een paar flesjes bierquote:Op donderdag 23 december 2004 22:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb net 2 kratten gehaald![]()
Kom maar langs.
Wat jij zegt, snijdt echt hout. Mahoniehout.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:58 schreef Helmunt het volgende:
weet je ook hoe lam een man zich schrikt als ie zijn dop terugtrekt en hij is rood
dat is een levenslang trauma
ja..stel je voor dat je je dop in een stuk mahoniehout steekt...rood houtquote:Op donderdag 23 december 2004 23:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat jij zegt, snijdt echt hout. Mahoniehout.
Ach soms wel. Het zijn wel bijna altijd inkoppertjesquote:Op donderdag 23 december 2004 23:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, PMS was een tijdje terug![]()
En ik kan veel grappen hebben, alleen zulke zijn nooit grappig
remix al af?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja kga beetje ver fietsen voor een paar flesjes bierhad ik net zo goed mee op stap kunnen gaan
Ok, dan vinden we elkaar inkoppertjes gewoon niet grappigquote:Op donderdag 23 december 2004 23:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ach soms wel. Het zijn wel bijna altijd inkoppertjes
huh?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:06 schreef blieblie het volgende:
Dan moet je eerst je zwellichaam leksteken..
Maar das niet gratis....quote:Op donderdag 23 december 2004 23:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja kga beetje ver fietsen voor een paar flesjes bierhad ik net zo goed mee op stap kunnen gaan
Lekkere binnenkomer hequote:
Iddquote:Op donderdag 23 december 2004 23:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer he.
Er is ergens een topic over de gevolgen van er snoeihard naast stoten.
Knappende zwellichamen en heel veel bloed enzo.
Wordt Mahoniehout roder van..
Okee, ik ga nooit meer "grappen" uitleggen...
Dit doet gewoon pijn als je het uitlegt.
Arena supporters?quote:
EUJ! *slap*quote:Op donderdag 23 december 2004 23:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Arena supporters?
Kben afgelopen zondag in Helmond geweest, en ik heb nog nooit zo een hoge dichtheid van pauperwinkels in een winkelcentrum gezien![]()
Mag jij wel opschieten, het jaar is bijna voorbij.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:14 schreef blieblie het volgende:
Tillmann Uhrmacher - On the run blijft gewoon magnifique!!!
Ik wil stranden, lekker weer,. mooie meiden, grote tieten en kleine bikini's!!!!
*Mental note, dit jaar op vakantie gaan*
Prodigy - Always Outsider Never Outdone (Remixed)\04 - Prodigyremixed.com - Get Up Get Off (Fujikato + Dancingdiscoduke Remix).mp3quote:Op donderdag 23 december 2004 23:14 schreef blieblie het volgende:
Tillmann Uhrmacher - On the run blijft gewoon magnifique!!!
Ik wil stranden, lekker weer,. mooie meiden, grote tieten en kleine bikini's!!!!
*Mental note, dit jaar op vakantie gaan*
Ikke!!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:14 schreef Juup© het volgende:
En wie zoent mij als ik hier onder de maretak ga staan?
*houdt maretak boven Juup's hoofdquote:Op donderdag 23 december 2004 23:14 schreef Juup© het volgende:
En wie zoent mij als ik hier onder de maretak ga staan?
Grapjasquote:Op donderdag 23 december 2004 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag jij wel opschieten, het jaar is bijna voorbij.
Das dat meisje uit Sixpackquote:Op donderdag 23 december 2004 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oe, daar doe ik het voor
Die vrouwelijke dpostbode van de reclame met de maretak is ook goed.
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:16 schreef Inu het volgende:
[..]
*houdt maretak boven Juup's hoofd
zo goed?
Idd.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das dat meisje uit Sixpack.
Diez lievvv
En dat is de vriendin van die Gerstanowitz kerelquote:Op donderdag 23 december 2004 23:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das dat meisje uit Sixpack.
Diez lievvv
Alles kan kapotquote:Op donderdag 23 december 2004 23:19 schreef Inu het volgende:
[..]
En dat is de vriendin van die Gerstanowitz kerel
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maak jij het eens wat natter dan.
Nietwaar schat...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:19 schreef Inu het volgende:
[..]
En dat is de vriendin van die Gerstanowitz kerel
sopsopquote:Op donderdag 23 december 2004 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maak jij het eens wat natter dan.
Eyetoy is koel!!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:24 schreef Inu het volgende:
We hebben die TMF doos moeten leren hoe je eyetoy-edDan ben je echt stom als je dat niet snapt...
Als je dat speelt, zorg dat je een fel shirt aan hebt en dan gaan springen. Gaat veel sneller dan met je armen zwaaienquote:Op donderdag 23 december 2004 23:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Eyetoy is koel!!
Vooral Wishywashy![]()
Als een mafketel zwaaien met je armen op een uberblij liedje![]()
ja vind em alleen beetje magertjes. dus als je iets van fatsoenlijke tekst samples (in dezelfde trend als uit het origineel) dan zou ik ze graag ontvangen. der zit nu een zooi hans teeuwen in enzo.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
sopsop
Sophie dus:
[afbeelding]
(Met de middelvinger, ik ga op zoek naar betere foto's)
of heb je maybe die hele rap van die knakkers. kan ik maybe meer mee.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja vind em alleen beetje magertjes. dus als je iets van fatsoenlijke tekst samples (in dezelfde trend als uit het origineel) dan zou ik ze graag ontvangen. der zit nu een zooi hans teeuwen in enzo.
Jeeeeeey!!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:41 schreef Juup© het volgende:
De blonde presentatrice blijkt Sophie Hilbrand te heten, zij is de vriendin van DJ/producer Weseel van Diepen.(anno 2003 volgens de berichten in Sophie (van Sixpack)
Jij hebt geen smaakquote:Op donderdag 23 december 2004 23:42 schreef NaRRaToR het volgende:
vind der echt niet zo speciaal fso...
Na sluitingstijd gaan werkenquote:Op donderdag 23 december 2004 23:42 schreef febster het volgende:
Ipod update klaar dus slapen
Morgen weer 5343 klanten uitleggen waar de eieren/kruiden/sauzen etc staan
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:42 schreef febster het volgende:
Ipod update klaar dus slapen
Morgen weer 5343 klanten uitleggen waar de eieren/kruiden/sauzen etc staan
met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 23 december 2004 23:47 schreef omegaproject het volgende:
Doe mij Chantal Janze maar
[afbeelding]
Nee die doet reclame waarop ze voordoet intelligent te zijn, maar helaas zij is en blijft blonT.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:47 schreef omegaproject het volgende:
Doe mij Chantal JanzeN maar
[afbeelding]
Graag.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:53 schreef omegaproject het volgende:
Yeah .. whatever weet je![]()
Dom = goed, blond = goed, sproetjes = goed .... moet ik doorgaan?
Of niet trouwen en gewoon alles weggeven (inclusief haar lichaam).quote:Op donderdag 23 december 2004 23:53 schreef blieblie het volgende:
Chantal Janszen is ook wel okee.
Ze moet alleen ff in gemeenschap van goederen trouwen met de heer de Mol, dan moet zijn pa dood gaan, en dan scheiden om vervolgens in gemeenschap van goederen met jouw te trouwen
Is de enige die er lief en leuk uitziet. De rest is eeuhhmmm jakkie.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:54 schreef Inu het volgende:
Owh nej, dat is nou echt sown stom schaap
Wat vallen jullie toch allemaal op blonde meisjesDonkerharige zijn veel mooier vaak
* NaRRaToR heeft geen voorkeur voor haarkleur(als het maar NIET rood is(en dan bedoel ik van dat oranjerood he))quote:Op donderdag 23 december 2004 23:54 schreef Inu het volgende:
Owh nej, dat is nou echt sown stom schaap
Wat vallen jullie toch allemaal op blonde meisjesDonkerharige zijn veel mooier vaak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Truequote:Op donderdag 23 december 2004 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is de enige die er lief en leuk uitziet. De rest is eeuhhmmm jakkie.
Ook in blonT verkrijgbaarquote:Op donderdag 23 december 2004 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zegt de meneer die mevrouw Jovovich een heroine hoer vindt.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
probeer je nu gewoon verkapt te zeggen dat je jezelf mooi vindquote:
Uitstraling.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zegt de meneer die mevrouw Jovovich een heroine hoer vindt.
Wel een Keira Knightley gezien???
Weet je hoe dun die is??
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:00 schreef Inu het volgende:
Jah, maar mevrouw Jovovich heeft ook een heroine hoer uitstraling en dikke kringen onder der ogen... Keira Knightley niet..
Ook alleen maar in bepaalde films.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:00 schreef Inu het volgende:
Jah, maar mevrouw Jovovich heeft ook een heroine hoer uitstraling en dikke kringen onder der ogen... Keira Knightley niet..
Ik vind donker haar bij mij leujker staan dan blond jah... Vandaar dat ik ook bijna altijd donker haar heb.. Dat jij dit daaruit haaltquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
probeer je nu gewoon verkapt te zeggen dat je jezelf mooi vind![]()
Op deze foto vind ik haar jakkie:quote:Op donderdag 23 december 2004 23:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zegt de meneer die mevrouw Jovovich een heroine hoer vindt.
Wel een Keira Knightley gezien???
Weet je hoe dun die is??
Donker staat je ook leukerquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind donker haar bij mij leujker staan dan blond jah... Vandaar dat ik ook bijna altijd donker haar heb.. Dat jij dit daaruit haalt![]()
Toen was ze toch echt 18 fso?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ook alleen maar in bepaalde films.
In Blue Lagoon bijv. niet.
zeg dan gewoon ja.....quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind donker haar bij mij leujker staan dan blond jah... Vandaar dat ik ook bijna altijd donker haar heb.. Dat jij dit daaruit haalt![]()
Die lijntjes vallen wel mee denk ik... En okee, die laatste foto is gewoon ruk. Maar het blijft een pracht vrouwquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op deze foto vind ik haar jakkie:
[afbeelding]
Maar op deze is het beter;
[afbeelding]
Zal wel een aantal jaar en heel wat lijntjes tussen zitten.
Date of birth (location)quote:
mag ik hopen voor jequote:Op vrijdag 24 december 2004 00:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had het over mn haar... Er zit nog meer aan me dan mn haar hoor
Issie al in Nederland??quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mag ik hopen voor je
* NaRRaToR gaat zo slapen....morgen om half 9 naar school tot 12 en dan wachten op me ipod(als ie wordt bezorgd)
weet ik veel offie in nederland is ? ik ruik em nog niet nee.... dagen voor verzending was 3 dagen. en heb em de 21ste besteld....dussssquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Issie al in Nederland??
Als ie in Nederland is heb je em een dag later binnen ja...
JE kent het fenomeen Track & Trace??quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
weet ik veel offie in nederland is ? ik ruik em nog niet nee.... dagen voor verzending was 3 dagen. en heb em de 21ste besteld....dussss
als ik nou eens een T&T code had....quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
JE kent het fenomeen Track & Trace??
Kan je psies bijhouden waar je ipod uithangt.
Be a manquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Donker staat je ook leuker.
Ook al zei ik laatst in de auto van niet![]()
vanmiddag zal het wel gezellig zijn denk ik(ligt eraan waar je heen gaat)quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:26 schreef Partygurl het volgende:
Blehhhhh wat was stratum gister saai zeg
Vanmiddag nog maar eens proberen
Vanavond is headliner, en ik mag vanavond niet wegquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
vanmiddag zal het wel gezellig zijn denk ik(ligt eraan waar je heen gaat)
ik denk dat er vanavond geen zak te beleven valt
hmz headliner is idd wel interessant om een keer naartoe te gaan(zou natuurlijk helemaal te gek zijn als ik er een keer mog draaijen maar da zal wel niejquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:01 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Vanavond is headliner, en ik mag vanavond niet weg![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet waar ik vanmiddag ben, ben al zo lang niet op vrijdagmiddag geweest
Headliner is echt topquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmz headliner is idd wel interessant om een keer naartoe te gaan(zou natuurlijk helemaal te gek zijn als ik er een keer mog draaijen maar da zal wel niej)
Met wie ben jij trouwens naar Qlimax geweest, of was jij daar niet heen geweestquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmz headliner is idd wel interessant om een keer naartoe te gaan(zou natuurlijk helemaal te gek zijn als ik er een keer mog draaijen maar da zal wel niej)
ja ken het feest wel....vergeet het alleen altijd dat het de laatste vrijdag van de maand is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:11 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Headliner is echt topDe laatste 2 keren dat ik er was tenminste
![]()
ken jij toch nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:11 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Met wie ben jij trouwens naar Qlimax geweest, of was jij daar niet heen geweest![]()
Heel Geldrop hangt dan vol met postersquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ken het feest wel....vergeet het alleen altijd dat het de laatste vrijdag van de maand is.
ik kom nooit in het dorpquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:14 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Heel Geldrop hangt dan vol met posters![]()
Ik zal je er voortaan aan helpen herinnerenquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik kom nooit in het dorpalleen om friet weg te brengen
graagquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:16 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik zal je er voortaan aan helpen herinneren
Lindahtje@hotmail.comquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
graagheb je btw msn(is maybe handiger)
kan je nu niet toevoegen. net de dag voor de vakantie hebben ze webmessenger ook al geblocked hier op school.....njah ben om 12 uur uit dus komt wel goedquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kan je nu niet toevoegen. net de dag voor de vakantie hebben ze webmessenger ook al geblocked hier op school.....njah ben om 12 uur uit dus komt wel goed
Ga naar huis danquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:59 schreef NaRRaToR het volgende:
school is echt saai. als we al met 10 man in het lokaal zitten is het veel......
Arme jijquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:03 schreef kib het volgende:
godver ik moest vanmorgen weer naar het ziekenhuis om dat tamponnetje uit mijn kiesholte te laten verwijderen. Haalt die arts het er uit begint het meteen als een gek te bloeden. Krijg ik te horen dat dat ongebruikelijk is. Gaat hij vervolgens wéér verdoven en hechten.
Dalijk maar weer verdoven in de stad danquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:03 schreef kib het volgende:
godver ik moest vanmorgen weer naar het ziekenhuis om dat tamponnetje uit mijn kiesholte te laten verwijderen. Haalt die arts het er uit begint het meteen als een gek te bloeden. Krijg ik te horen dat dat ongebruikelijk is. Gaat hij vervolgens wéér verdoven en hechten.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dalijk maar weer verdoven in de stad dan
Waarschijnlijk naar de Santéquote:
Ahaaquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar de Santé
Normaal kom ik daar het liefst niet, maar met school is het altijd wel gezellig
ik moet tot twaalfquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:59 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ga naar huis dan
Ik ben lekker vrij![]()
uhm neej laat dat nu juist niet gaanquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dalijk maar weer verdoven in de stad dan
Dat is dus echt ruk in deze tijdquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:11 schreef kib het volgende:
[..]
uhm neej laat dat nu juist niet gaan
Ze hebben extra hechtingen gezet omdat het zo erg bloedde. Alcohol verdunt en zou dus alleen maar zorgen voor nog sterkere bloedingen. Ik mag ook weer niet warm eten vandaag .. lekker met kerstdiner , dat kan ik dus eerst practisch helemaal laten afkoelen.
Ook naar de Santé?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:28 schreef Partygurl het volgende:
zooooooo klaar om naar de stad te gaan
Nu nog bezig met het verslag, terwijl ik 2 weken geleden al klaar was met mijn deelquote:
Niet in m'n klas, maar in het lokaalquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een hoop stinkende negers... Heb ik gehoord.
Alleen filmpje: http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.aviquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:40 schreef NaRRaToR het volgende:
flow heb jij die hele rap van die kansloze allochtonen voor me op die track van xzibit?
dat is niet de rap die gebruikt wordt op het nummer van xzibit. ik bedoel de track aan het begin van die remix van neukia.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen filmpje: http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.avi
mirror: http://www.neukia.nl/movies/noordafrikanen.avi
Ja duh, is het bekendste nummer van Xzibitquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is niet de rap die gebruikt wordt op het nummer van xzibit. ik bedoel de track aan het begin van die remix van neukia.
Kennis van me afzetten op het vliegtuig naar Tenerife!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom moest jij naar Sjiphol?
hersenloosquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen filmpje: http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.avi
mirror: http://www.neukia.nl/movies/noordafrikanen.avi
ja duh dat nummer ken ik wel, maar ik bedoel met die marokkanen rap erdoorheenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja duh, is het bekendste nummer van Xzibit
Album: Restless
Title: X (feat. Dr. Dre & SNoop Dogg)
Save link as...
nope.... morgen welquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:21 schreef Blueman het volgende:
Volgens mij is het tijd om te gaan gourmetten
Is het denken jullie druk op kerstavond in de Eindhovense kroegen?
Niet als MP3 dat ik weet, daarom verwees ik ook naar het filmpje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja duh dat nummer ken ik wel, maar ik bedoel met die marokkanen rap erdoorheenis daar geen lange versie van(die niet abrupt wordt afgekapt door hardcore)
Kweenie, dat ga ik vanavond waarschijnlijk ontdekkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:21 schreef Blueman het volgende:
Is het denken jullie druk op kerstavond in de Eindhovense kroegen?
Xibit!quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:40 schreef NaRRaToR het volgende:
flow heb jij die hele rap van die kansloze allochtonen voor me op die track van xzibit?
net wakker ?quote:
Wat is daar slechte service aan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:18 schreef NaRRaToR het volgende:
gvd klote apple. heb dus de 21ste een ipod besteld. krijg nu een mailtje van ze dat ze hem pas de 29ste op de post gaan doen (vanuit usa naar nl). oftewel kan nog wel ff een paar weken duren. erg slechte service als je het mij vraagt.
Nee, 11 uur gewerktquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
net wakker ?
mijn liefe moeder is een kerstbomencake aan het maken![]()
![]()
op mijn orderbevestiging staat dat ze op voorraad zijn en dat ik hem binnen 3 dagen kan verwachten. krijg ik vandaag een mailtje dat hij pas de 29ste naar nl komt(shipping van usa -> nl duurt ongeveer 3 a 4 weken).quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat is daar slechte service aan?
Als ze der geen op voorraad hebben?
En een doorloop tijd van 1 week vinnik nog wel meevallen. Ik en Feb hebben anderhalve maand op onze ipodjes gewacht.
Shipping zo langquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
op mijn orderbevestiging staat dat ze op voorraad zijn en dat ik hem binnen 3 dagen kan verwachten. krijg ik vandaag een mailtje dat hij pas de 29ste naar nl komt(shipping van usa -> nl duurt ongeveer 3 a 4 weken).
slechte service dus. ze hadden ook meteen kunnen zeggen dat het langer zou duren.
heb nu maar een eigen ipod gemaakt voor onder de boom...
bert?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:11 schreef Partygurl het volgende:
bob?
Slecht excuus dat je te lui was om te fietsen hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:53 schreef omegaproject het volgende:
ik ben zó zat dat ik mijn fiets niet meer kon vinden ..... en dus maar met de taxi naar huis gegaan ben
waar was jijquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:53 schreef omegaproject het volgende:
ik ben zó zat dat ik mijn fiets niet meer kon vinden ..... en dus maar met de taxi naar huis gegaan ben
Ik was in de Santéquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik was in de Santé
En O-P was in de Tipsy, en even in de Santé.
Sante ben ik ook nog geweest, heb nog een rol inpakpapier gekregenquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik was in de Santé
En O-P was in de Tipsy, en even in de Santé.
Dat lees ik jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:03 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ik ben tot half 6 in det ipsye geweest
Goed zoeken?quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:32 schreef Partygurl het volgende:
[..]
owjaals diegene dan meteen tevoorschijn wil komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |