zag ik jou vanmorgen trouwens in R1 lopen?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:25 schreef blieblie het volgende:
[..]....
En wat gaat Blauwe doen 2day??
Nog 1 dagje en vakantie.
Whey!
Nope... It wasn't me.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
zag ik jou vanmorgen trouwens in R1 lopen?
Bulk cd's branden voor mijn zus + vriendquote:Op donderdag 23 december 2004 11:25 schreef blieblie het volgende:
En wat gaat Blauwe doen 2day??
Mét jou niet nee, bedoel jequote:
Kwam je ook op tijd achterquote:Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Partygurl het volgende:
Woooooooops moet om 1 uur bij de kapper zijn, toedeloe
Liefffquote:Op donderdag 23 december 2004 13:14 schreef Inu het volgende:
En nu heb ik vakantieEn ik ga echt wel uit de buurt blijven van die maretak van jou hoor BB
Kijk uit, of ik bel je nog een keertje vroeger wakker
ohoh!! jij was de boosdoener!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:14 schreef Inu het volgende:
Jah, goed hequote:Op donderdag 23 december 2004 13:36 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ohoh!! jij was de boosdoener!![]()
en hoe laat kan je gaan dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, goed he
Ik verveel me, is het duidelijk?Moet w88 tot ik naar mn oudertjes kan, want er is niemand thuis om me op te halen
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:14 schreef Inu het volgende:
En nu heb ik vakantieEn ik ga echt wel uit de buurt blijven van die maretak van jou hoor BB
Klopt ja!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:51 schreef Inu het volgende:
Hmz, we hebben een Basta in Helmond en vanavond tussen 9 en 11 gratis drinken...
Gaat pas 1 persoon mee dus zal wel niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, denket niej... Is vast kei druk...
Jij wel?
Moet je met mijn dinnetjes mejgaanquote:Op donderdag 23 december 2004 14:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Gaat pas 1 persoon mee dus zal wel niet.
En ik weet niet of het zo druk zal zijn...
Galaquote:Op donderdag 23 december 2004 14:32 schreef Partygurl het volgende:
Vanavond zeezicht, is gala van school, maar ik ga lekker niet
ik kan me een gala herinneren waar je zus ook wasquote:Op donderdag 23 december 2004 14:44 schreef blieblie het volgende:
Gala is leuwk.
Mooie vrouwen/meisjes in galajurken..
Het is idd ontzettende ontzettende teringherrie!!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:45 schreef gazylady2 het volgende:
hard-harder-hardst: www.teringherrie.nl
Hehe, helemaal afgebrand in dat topicquote:Op donderdag 23 december 2004 15:51 schreef FlowDesign het volgende:
Hmmz, had idd een klein foutje gemaakt bij die ADSL-aansluiting... maar nu klopt het
Je ondertitelquote:Op donderdag 23 december 2004 16:10 schreef NiPpY83 het volgende:
VVVVAAAAAAAAAKKKKKKKKKKAAAAAAAAAANNNNNNNNNNTTTTTTTTTIIIIIIIIEEEEEEEE
Zijn echt weer van die GoT nerds, die kunnen alleen maar zeggen wanneer iemand iets verkeerd doet maar zelf het initiatief nemen om het zelf uit te leggen.. ho maar.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hehe, helemaal afgebrand in dat topic.
errug!!quote:Op donderdag 23 december 2004 15:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is idd ontzettende ontzettende teringherrie!! [afbeelding]
Hier kun je luisteren:
Windows Media Player
Winamp
why?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:00 schreef gazylady2 het volgende:
net zelluf m'n pony geknipt![]()
byebye!
ge-ni-aalquote:Op donderdag 23 december 2004 15:54 schreef FlowDesign het volgende:
Ok, check eerst even dit filmpje dat op het internet opdook... http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.avi
en luister dan even de "remix": http://www.neukia.nl/mirrors/muil%20houwe%20kk%20joekel.mp3
Mewhehehe
pas je usericon eens aan danquote:Op donderdag 23 december 2004 17:32 schreef Partygurl het volgende:
wow ik heb echt n rare haarkleur nu
Maar goed, werken
fotooooowsquote:Op donderdag 23 december 2004 17:32 schreef Partygurl het volgende:
wow ik heb echt n rare haarkleur nu
Maar goed, werken
te ..... vet ...... need ..... air .....quote:Op donderdag 23 december 2004 15:54 schreef FlowDesign het volgende:
Ok, check eerst even dit filmpje dat op het internet opdook... http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.avi
en luister dan even de "remix": http://www.neukia.nl/mirrors/muil%20houwe%20kk%20joekel.mp3
Mewhehehe
daarom zoek ik ook alleen op got en post ik amper een topic. als je het ook maar waagt om een vraag te stellen word je tot op je veters afgefikt....quote:Op donderdag 23 december 2004 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zijn echt weer van die GoT nerds, die kunnen alleen maar zeggen wanneer iemand iets verkeerd doet maar zelf het initiatief nemen om het zelf uit te leggen.. ho maar.
Die mash-ups van Emil zijn idd errug goed. 3 van zijn mash-ups worden overigens ook op Radio Decibel gedraaid
beetje ERG matigjes gemixtquote:Op donderdag 23 december 2004 17:48 schreef omegaproject het volgende:
[..]
te ..... vet ...... need ..... air .....![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 18:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
Laat ik mezelf ook eens melden hier... 8)
u gaat door voor de koelkast-met-ingebouwde-televisie!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmmm.... let me think.....
Omdattie te lang werd?
hmmm dat is wel goed plan!quote:Op donderdag 23 december 2004 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je met mijn dinnetjes mejgaanDie gaan met een hele groep
Kga morgen ff langs de Kinkiquote:Op donderdag 23 december 2004 17:00 schreef gazylady2 het volgende:
net zelluf m'n pony geknipt![]()
byebye!
Welk kleurtje neem je dit keer?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Kga morgen ff langs de KinkiKnippen ze gratis je pony bij
![]()
Uhm... 'knippen ze gratis je pony bij'... wat denk je dat ik ga doen danquote:Op donderdag 23 december 2004 21:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welk kleurtje neem je dit keer?
je haren kleurenquote:Op donderdag 23 december 2004 21:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Uhm... 'knippen ze gratis je pony bij'... wat denk je dat ik ga doen dan
Ehm...quote:Op donderdag 23 december 2004 21:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Uhm... 'knippen ze gratis je pony bij'... wat denk je dat ik ga doen dan
Vind je mn haarkleur stom dan? He!?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ehm...
Ik dacht dat het een tussendoor mededeling was... Als antwoord op Gazy...
Maar je laat dus alleen je pony bijknippen... Aha.
Tis officieel mahoniebruin, maar tis gewoon donker jahquote:Op donderdag 23 december 2004 21:57 schreef febster het volgende:
Mannenvraag; wat voor haarkleur heb je dan inu? Iets donkers, das het enige wat ik weet
Mahoniebruinquote:Op donderdag 23 december 2004 21:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Tis officieel mahoniebruin, maar tis gewoon donker jah
Ik heb net 2 kratten gehaaldquote:Op donderdag 23 december 2004 22:11 schreef NaRRaToR het volgende:
boehoe... ik zie net dat er nog maar 1 flesje "bier" in de koelkast staat. der staat nog wel ander bier maar dat is voor kerst
Behoorlijk, zo niet eens weten hoe precies mahoniebruin eruit ziet, maar ik gok redelijk donkerbruinquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:20 schreef febster het volgende:
[..]
Behoorlijk, zo niet eens weten hoe precies mahoniebruin eruit ziet, maar ik gok redelijk donkerbruin
Had je wel al stufi?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb net 2 kratten gehaald![]()
Kom maar langs.
Pff, ga niet googlen voor een haarkleurquote:Op donderdag 23 december 2004 22:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Googlen is zo moeilijk he.
Het is een houtsoort, maar hopelijk wist je dat al.
Wrong time of the month perhapsquote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef Inu het volgende:
Gewoon donkerbruin met als het goed is een rode gloedAlleen de rode gloed wilde niet zo bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |