abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24174462
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:43 schreef fayakill het volgende:
nog een vraag aan DULK:

mocht je ooit in je leven nog een keer zoiets zien gebeuren, zou je dan weer te hulp schieten?
heb zelf niet meer kunnen reageren, heb het nogal druk gehad met werrk.
toch bedankt voor alle reacties

Maar ik denk wel dat ik weer hetzelfde zou doen mocht mij zoiets overkomen, en dankzij de informatie van farao, weet ik dan ook wat ik niet en wel mag doen.

gelukkig dat het in dit geval niet negatief heeft uitgepakt dat ik die jongen uit zijn positie heb bevrijd...
namaste
  maandag 27 december 2004 @ 16:56:23 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24237636
Super gereageerd van je.. ja je moet wat, dat begrijp ik wel. Maar het zal niet zijn meegevallen zeg... pfff hoop zelf nooit in zo'n situatie terecht te komen.
The truth was in here.
pi_37398750
Ken je dat? Lees je een topic veel te laat ....

Toch nog een diep respect betuigen, effe ... Mensen worden niet zomaar helden... jij bent er één.

Nu ben ik toch wel benieuwd of je ooit nog contact met die meisjes hebt opgenomen en hoe dat is verlopen. Ook ben ik erg benieuwd naar hoe het nu met jou gaat.

Er zouden d'r meer van jou moeten zijn ... da's zeker ... hulde.
Calm down, please!
pi_37399088
Zo, topper ben je, respect!
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  zaterdag 29 april 2006 @ 12:17:26 #55
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_37399255
Hier heb ik niet veel woorden voor, heel erg veel respect, jij bent echt een held.
Drugs are good mkay?
pi_37399580
shit..dit verhaal blijft indrukwekkend. heb het toentertijd al gelezen, echt een gruwelijk gebeuren. Ik stel me nu weer helemaal voor hoe die gast die tegen die boom geslingerd was eruit moet hebben gezien. en wat de reactie van Dulk moet zijn geweest. En toch nog proberen hulp geven, echt een held!
  zondag 30 april 2006 @ 14:00:02 #57
97934 ASroma
Flamboyant
pi_37425618
tranen in mijn ogen door dit verhaal!
Klasse
Een held!

Trauma's kun je lang last van houden, misschien toch eens vragen om wat gesprekjes ergens?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 30 april 2006 @ 14:14:35 #59
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_37425819
fuck echt een bizar verhaal zeg...

wel respect voor Martin..
Waar zijn de helden? Nou dit is er een!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_37429238
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:00 schreef Dulk het volgende:
[ernstig verhaal]
Voor jou heb ik zó ontzettend veel respect.
In mijn ogen ben je een echte held.

Ik hoop voor je dat je hier wel overheen komt want hiermee blijven zitten is niet fijn. Zoek, als je dat nodig lijkt, ook echt hulp.

Schrijf gewoon een brief naar dat meisje wiens adres je hebt. Al is het alleen om te vragen hoe het met ze gaat. Het is nl wel duidelijk dat zij iig wel contact met jou willen.

Veel sterkte en nogmaals
pi_37437558
Puike gozer ben jij .

Jammer van die ene jongen.
pi_37438005
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:41 schreef AffenStrudel het volgende:
Puike gozer ben jij .

Jammer van die ene jongen.
Zeker.

eigenlijk zou iedereen een verplichte cursus EHBO moeten doen,

want bijna iedereen komt vroeg of later wel eens bij een ongeluk uit,
ik klop maar af,want ik ben alleen bij ongelukken uitgekomen waar al hulp was en waar dan allemaal nieuwsgierige mensen bij staan te kijken , dan loop/ rij ik wel door, zoiets boeit mij niet.

Bij een ongeluk zijn er helaas altijd mensen die van de schrik doorrijden en egoisten die ook doorrijden omdat ze te laat zouden komen..

en niet iedereen kan tegen het bloed of andere schokkende dingen, maar dan kun je op z'n minst 112 bellen en/ of het verkeer regelen, en mensen die stoppen overhalen om wel te helpen

Mijn vader is wel ooit bij een zwaar ongeluk uitgekomen waarbij paarden waren losgebroken en een auto er eentje had geraakt waarna deze frontaal op een vrachtwagen klapte.
Heeft toen ook geholpen, is erg indrukwekkend lijkt me..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 03:34:09 #63
54473 DeFlip
eet je op
pi_37595012
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:00 schreef ASroma het volgende:
lekkere agenten
Inderdaad naar wel heel knap van jou hoe je reageerde. Ik zou eens contact opnemen met dat meisje als je er zelf klaar voor bent. Door erover te praten zal je zeker beter voelen.
pi_37595109
Het meest afschuwelijke wat ik ooit zelf heb meegemaakt ,waren 4 nonnen in een Daf die ons inhaalde toen ik zelf met met trailer erachter reed en paar km verder compleet in de kreukels lagen.

Hoe 't gebeurd is weet ik niet maar zie nog steeds die vriendelijke nonnen zitten die me inhaalde met een bedaagde gang en het oogcontact was wederzijds.

Om ze dan 2 minuten later helemaal aan gort te zien dan wens ik niemand toe.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 mei 2006 @ 04:22:52 #65
22592 crew  Ole
pi_37595171
Met veel respect (heb hier toen het topic nieuw was op gereageerd)
Maar is het heel erg als ik zeg dat ik deze topic kick niet goed begrijp?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 6 mei 2006 @ 05:17:54 #66
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_37595280
Zoiets groots heb ik nooit meegemaakt. Heb weleens gehad dat iemand met ongeveer 50km/h tegen een paal was gereden en door het niet dragen van een gordel met z'n kop tegen de ruit was gevlogen. Dat was meer eigen schuld, wat ik minder vond was dat hij teveel drank had gehad (duidelijk te ruiken) en dat op de achterbank een kind zat, vreemd genoeg wel met gordel om. Die man heb ik niet geholpen, het was zijn eigen keuze om met drank op achter het stuur te gaan, maar ja dat kind heeft er niet om gevraagd. Ik weigerde dus ook om dat kind mee te geven aan die man. Hij zit nu al een tijdje in een pleeggezin.
Asjemenou
pi_37595282
Ik heb het gelukkig NIET meegemaakt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37595805
Zo, respect hoor!

Ik heb om deze redenen ook altijd heel erg veel respect voor ambulancebroeders, wat hun allemaal niet te zien krijgen joh.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 09:14:18 #69
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_37595854
Dude, respect . Ik zou zoiets nooit kunnen .
Pussy poppin' on a handstand
pi_37595954
Mn zus vertelde pas ook over een zwaar verkeersongeluk ( ze zit bij de politie ) in Den Haag. Was ook een man uit z'n auto geslingerd omdat hij geen gordel droeg. Die moesten ze dus ook letterlijk van de straat afvegen, lichaamsdelen lagen tot 20 meter verder over de straat verspreid, over auto's heen etc.

Echt ernstig af en toe, altijd een gordel om doen lieve mensen
pi_37596028
Wel een heldenactie natuurlijk. Onverantwoordelijk gedrag ook van die kids natuurlijk.

Toen we nog in Duitsland woonden hebben me pa en ma in de buurt van Hannover ooit in de winter een auto van een brug zien vliegen een rivier in. Alle hulp kwam te laat... Maar toen was ik 4 ofzo, dus ik weet er niks meer van.
JOHNNY HEITINGA
pi_37596136
Hmm vooral dat stuk, dat het besef opeens inslaat vind ik herkenbaar.
Je zit in een soort roes of verslagendheid.
pi_37597648
Respect hoor!! echt goed van je ..

Ik had vorig jaar een auto ongeluk(je) gehad in mrt ,en kreeg autorijlessen op mijn 18e In aug.

Maar nu ik vorderd en eerdaags mag afrijden heb ik af en toe toch op bepaalde punten de schrik.
Salsa Española
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:37:03 #74
54473 DeFlip
eet je op
pi_37601251
Ik had paar jaar geleden een vrouw aangereden zien worden door een auto die 80 reed. Zij overleefde het natuurlijk niet. De auto in kwestie zat achter na door de politie. het ging om een auto die betrokken was bij een bank overval paar dagen ervoor. Heel tragisch allemaal maar het komt wel goed.
Overigens moet dit ook niet een post-hier-je-traumatische-ervaring topic worden.
pi_37655425
Ben eigenlijk wel benieuwd of de TS nog contact heeft gezocht met dat Duitse meisje en hoe het met hem zelf gaat natuurlijk...
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
pi_37659369
tvp..wil de afloop wel eeens weten
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:58:14 #77
145376 ThAMystery1
Trust is a weakness
pi_37686637
Vorig jaar toen ik op vakantie was in turkije heb ik iets meegemaakt..
het was rond 12 uur smiddags en we zouden gaan eten, maar dr was geen brood. dus moest ik brood ophalen. nja geen probleem natuurlijk, de supermarkt was 2 straten verderop. de supermarkt zat in de onderste verdieping van een flatgebouw. ik haal wat brood op en ga naar huis, even later horen/voelen we een dikke knal. alle ramen en deuren trilden. men dacht dat het een gasfles was(wat wel vaker word gebruikt in tr) maar ik er dus heen rennen met mn tel om eventuele foto's te maken, blijkt er later een bom af gegaan te zijn, BOVEN DIE SUPERMARKT . 2 leden van de pkk waren een bom aan het maken, maar die was afgegaan toen ze het nog aan het maken waren. gelukkig zijn alleen die 2 dood gegaan,de achterkant van de flatgebouw was ingezakt(heb ik geen foto's van) en er zaten gaten in de vloer en plafon van die supermarkt. maar als ik nou net iets later brood ging halen dan..

shit man, daar begin je wel over na te denken..
Allochtoon van oorsprong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')