das gewoon een reken sommetje:quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:06 schreef DIMENSION82 het volgende:
Waarom deelt Google zo vreselijk veel invites uit, vooral de laatste dagen?
het live gaan heeft altijd nut want dan heb je een officiele service die je aan klanten kan aanbieden, en lang niet iedereen heeft hmail zoals jij denkt, dit blijven een beperkt aantal acounts...quote:Ok jullie weten het maby ook niet. Maar zouden ze binnenkort live gaan? Ik geloof niet dat dit nog zin heeft. Ik bedoel in begin wilde Gmail zijn dienst aanbieden voor een beperkt aantal gebruikers. Alles wijst er nu op dat ze meer en meer en meer willen. Anders gaat het niet zo hardt(denk ik). Ik ben er zelf van overtuigd, dat het nu echt niet meer lang gaat duren voordat het live gaat. Niet dat het mij wat uitmaakt, ik ben uitermate tevreden. Maar ik denk dat het wel mooi is, als Gmail nu eindelijk voor het "grote publiek' beschikbaar komt. Ik bedoel, er zijn mensen zonder vrienden, en zonder een forum als thuisbasis. Maar ok niet alleen dat, maar de naam Gmail wordt nog uitgebreider als je je lekker gewoon kunt registereren zonder invites gedoe.
Alleen deze links zijn nog ongebruikt nadat ik ze donderdag hier gepost hadquote:
je kan ze versturen via een pop-up, misschien heb je een pop-up killer aan staan.quote:Op zondag 26 december 2004 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
IK heb 6 invites, maar als ik daar op klik gebeurd er niks?
En dit is ook voor Windows beschikbaar: GMail Drive...quote:Op maandag 27 december 2004 16:11 schreef Lkw het volgende:
Thnx markzone!
Voor geïnteresseerden met een gmail-account:
GmailFS provides a mountable Linux filesystem which uses your Gmail account as its storage medium
Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd, maar het klinkt wel erg handig...
quote:
Ik denk het niet, op deze manier kunnen ze prima de load zelf bepalen, als ze op een gegeven moment open gaan voor het grote publiek hebben ze dat niet meer in de hand...quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:05 schreef DIMENSION82 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Gmail op 1 januari plots live gaat.
Waarom?
Gmail houd ervan mensen te verassen, dat is afgelopen jaren wel gebleken. Bovendien delen ze nu zo giga veel invites uit, dat het invite systeem weinig nut meer heeft. Iedereen kan nu een account krijgen, dat was nog niet zo heel lang geleden wel anders.
Ik ben benieuwd
Jaren?quote:Gmail houd ervan mensen te verassen, dat is afgelopen jaren wel gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |