Zoals ik al eerder liet merken, ben ik verbaasd over hoeveel invites er in omloop zijn. Alleen op dit forum is het gigantisch. Als je een Gmail account wil is dat nu echt werkelijk geen enkel probleem meer.
Maar dat Terzijde.
Waarom deelt Google zo vreselijk veel invites uit, vooral de laatste dagen? Ok jullie weten het maby ook niet. Maar zouden ze binnenkort live gaan? Ik geloof niet dat dit nog zin heeft. Ik bedoel in begin wilde Gmail zijn dienst aanbieden voor een beperkt aantal gebruikers. Alles wijst er nu op dat ze meer en meer en meer willen. Anders gaat het niet zo hardt(denk ik). Ik ben er zelf van overtuigd, dat het nu echt niet meer lang gaat duren voordat het live gaat. Niet dat het mij wat uitmaakt, ik ben uitermate tevreden. Maar ik denk dat het wel mooi is, als Gmail nu eindelijk voor het "grote publiek' beschikbaar komt. Ik bedoel, er zijn mensen zonder vrienden, en zonder een forum als thuisbasis. Maar ok niet alleen dat, maar de naam Gmail wordt nog uitgebreider als je je lekker gewoon kunt registereren zonder invites gedoe.
Dit is mijn visie, wat denken jullie van deze genoemde ontwikkelingen?