Denk dat het voor jou ook nog wel komt, geduld is een schone zaakquote:
Je reinste discriminatie!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat het voor jou ook nog wel komt, geduld is een schone zaak. (waarschijnlijk hebben de 'oudere' accounts 50 invites gekregen.. de 'jongere' moeten daarop blijkbaar nog even wachten)
Tja.. denk dat ik me hele familie invites ga geven, en collega's op me werk..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je reinste discriminatie!!!!!!!!!!!!!
verder krijg ik die 5 invites ook niet weg dus wat mij betreft mogen ze die 50 houden
Om weg te geven bedoel je of..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:58 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
wat snap je er niet van?
ik vraag gewoon wie er dan ook 40 accounts heeft....
Klopt het eigenlijk dat je die maar kan gebruiken voor bestanden van maximaal 10 MB? Als dat een fabeltje is, ga ik namelijk ook zo'n draifje maken...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:36 schreef tazmanian het volgende:
maar wel handig ik heb nu een gmail drive waar ik gewoon files op kan parkeren en op mijn werk er weer af kan halen, makkelijker dan mailen
Kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:33 schreef Lkw het volgende:
[..]
Klopt het eigenlijk dat je die maar kan gebruiken voor bestanden van maximaal 10 MB? Als dat een fabeltje is, ga ik namelijk ook zo'n draifje maken...![]()
Hier geen problemen...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Gmail ligt er trouwens uit hier
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:52 schreef washandje het volgende:
[..]
Klopt
Bijlagen zijn maximaal 10 MB en enige manier om je files op gmail te pleuren is in attachments. Je zult dus al je files in kleine rarretjes moeten verpakken. Leuke manier om een backup van Windows te maken
bijlages als in mail ja iddquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:52 schreef washandje het volgende:
[..]
Klopt
Bijlagen zijn maximaal 10 MB en enige manier om je files op gmail te pleuren is in attachments. Je zult dus al je files in kleine rarretjes moeten verpakken. Leuke manier om een backup van Windows te maken
Gewoon via dubbelklikken en luisteren maar?quote:Op zondag 6 februari 2005 09:33 schreef tazmanian het volgende:
en afspelen lukt , me wel trouwens (de MP3's)
heb het nog niet geprobeerd, maar als dat waar is dan kan niemand je meer wat maken met illegale bestanden op je pcquote:Op zondag 6 februari 2005 14:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Gewoon via dubbelklikken en luisteren maar?
Uh nee, want zolang het Beta is kan je Google niets verwijten als het fout loopt, traag is of problemen heeft. Het is helemaal niet interessant voor Google als bedrijf om het product 'Gold' te verklaren.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:42 schreef devzero het volgende:
Na bijna een jaar mogen ze de beta status wel eens opheffen. Ik ben idd benieuwd of gmail per 1 april (precies een jaar na aanvang) publiekelijk open gaat.
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op maandag 7 februari 2005 20:40 schreef Manono het volgende:
Tjee Stretto, da's wel heel aardig van je, al dat werk..![]()
dubbelpostquote:
Mja dat krijg je als je al sinds het begin van Gmail Beta al een account had........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |