Google geeft ze toch zelf allemaal uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:21 schreef Kontiki het volgende:
Ik word een beetje moe van al die types die lopen te patsen met hun 40 Gmail-accounts. Als iedereen dat doet bestaat Gmail over 2 jaar niet meer, of in een aangepaste versie met 100 mb of zo. Ergens is het gewoon asociaal om meerdere van dit soort accounts te hebben. Of hebberig.
net alsof iemand die 40 mailboxen vol krijgtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:21 schreef Kontiki het volgende:
Ik word een beetje moe van al die types die lopen te patsen met hun 40 Gmail-accounts. Als iedereen dat doet bestaat Gmail over 2 jaar niet meer, of in een aangepaste versie met 100 mb of zo. Ergens is het gewoon asociaal om meerdere van dit soort accounts te hebben. Of hebberig.
Ja, maar echt niet met de wens dat mensen er 40 per persoon nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:24 schreef LostFormat het volgende:
Google geeft ze toch zelf allemaal uit?
Nou als ze leuk is neem ik haar ook meequote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:59 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ja, maar echt niet met de wens dat mensen er 40 per persoon nemen.
Als promo-meid op straat zakjes chips staat uit te delen, neem je er toch ook geen 40 mee
straks moet je betalen om ze kwijt tegerakenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er ook 50![]()
Mên je kan die dingen aan de straatstenen niet meer kwijt.
Same here, waar moet ik die in godesnaam latenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:24 schreef min6 het volgende:
ik heb er ook ineens 50
ik vermoed dat dit een soort van slot-'aktie' is, en dat Gmail nu erg snel openbaar zal worden
Ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef RubberenRobbie het volgende:
Lekker hoor, 50 invitations, maar wat moet ik ermee?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |