Vergeet niet om de andere buren te vragen de brief ook te ondertekenen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:58 schreef hollander172 het volgende:
Bewijsmateriaal moet ik even mee wachten, met dit k#tweer worden ze helemaal niet "uitgelaten".
Brief naar de woningbouw is net opgesteld. (mijn vriendin moet hem nog even doorlezen voor ie weggaat.)
Que?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:37 schreef Stali. het volgende:
Jij noemt jezelf zeker 'mevrouw'?.
* gniffelt* ze kan nat. óók mij bedoelen want ze post precies onder mij.quote:Op woensdag 29 december 2004 08:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Que?(ik ga er even vanuit dat je mij bedoelt aangezien je niemand specifiek quote.
)
Nope, ze bedoelde mij.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
* gniffelt* ze kan nat. óók mij bedoelen want ze post precies onder mij.![]()
wat zou ze verstaan onder een "mevrouw"![]()
LOL
Staliquote:Op donderdag 30 december 2004 09:40 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Stali? Callas?
Een schizofreen is nooit alleen.
Dat gebeurt dus gewoon, ze fokken aan de lopende band dus eentje dood? Nieuwe halen.quote:Op donderdag 30 december 2004 08:39 schreef Hello_Kitty het volgende:
Wat erodome zegt over het naar het asiel brengen van die beesten leek me in eerste instantie ook een goede oplossing maar nu ik lees dat ze er dan toch gewoon binnen de 24 uur een nieuwe hebben vrees ik dat het misschien een verkeerde uitwerking gaat hebben.
stel je voor dat ze de oude hond laten voor wat het is en direct een nieuwe gaan halen.
(owww franse bulletjes*smelt*)
Jajaja die autodidact pseudofilosofen. Erg vermoeiend. Volgens mij hoort dat geneuzel gewoon in ONZ thuis.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stali
Callas
Kijk maar naar de usericons.
En om de verwarring nog groter te maken: Een hondje!
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef greatdane het volgende:
[afbeelding]Je moet bullen idd niet onderschatten,deze van mijn broer heeft al menig hond klop gegeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |