abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:10:28 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_24259758
Dutchie, wat goed! Liam drinkt sinds een paar weken ook zo slecht de fles (wel de hele dag sap) en ik snap wel wat je bedoeld. wij geven inmiddels maar extra vitamine a/d op aanraden van Lois en op zich krijgt ie genoeg vocht, dus maak ik me maar geen zorgen (of probeer dat althans)
Ik vind het harstikke verantwoord wat jullie hebben gedaan, want je hebt hem maar mooi weer aan het drinken!! Helemaal goed
stormy waters...
sailin'
pi_24262507
Hoe gaat het nu met Ilse, Danyel, Djulian, Maria...?
Enne Luchtbel: hoe is het met Jolietje?

Dutchie, ik snap eigenlijk niet waarom je Leon 'verwend' noemt? Oke, hij wil borstvoeding en jij wilt dat hij uit de fles drinkt dus jullie hebben tegengestelde belangen, en aangezien jij bepaalt wat er gebeurt heb je nu ingegrepen en drinkt hij weer uit de fles. Maar vind je werkelijk dat een baby die borstvoeding prefereert met te grote toegeeflijkheid opgevoed, bedorven (Van Dale) is?
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:16:51 #203
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24262715
Nou Poejmon, zo letterlijk als Van Dale moet je het niet nemen hoor.
Het is meer een uitdrukking. Misschien kun je het beter opvatten dat hij nu gewend is aan het één en niet wilde toegeven aan het andere.
Dat en het tonen van een duidelijk aanwezig eigen willetje deed mij de term 'verwend' gebruiken.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24262754
Oke, ik vond het gewoon zo negatief klinken tov Leon. Vandaar die vraag. Ik lees het dus wel zo letterlijk als de Van Dale en wilde dat ff checke.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:30:00 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24263028
Ik zou nooit wat negatiefs over mijn lieve kleine kaboutertje kunnen zeggen denk ik. Maar het is er wel eentje van 2 stronteigenwijze ouders, dus het zal er wel een kaboutertje zijn die af en toe wat 'strenger' toegesproken dient te worden. De toekoms zal het leren.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:50:23 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_24263529
hoe herkenbaar dutch
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:55:36 #207
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24263668
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:50 schreef Belana het volgende:
hoe herkenbaar dutch
Hihi
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:57:23 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_24263713
grappig he, om hetzelfde ongeduld en driftkopperij en eigenwijzigheid en koppigheid en en en... terug te zien in je iegen kleine knul. Ik moet daar vreselijk om lachen altijd! en natuurlijk ook helemaal en
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:05:56 #209
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24263932
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:57 schreef Belana het volgende:
grappig he, om hetzelfde ongeduld en driftkopperij en eigenwijzigheid en koppigheid en en en... terug te zien in je iegen kleine knul. Ik moet daar vreselijk om lachen altijd! en natuurlijk ook helemaal en
Hier ook.
Ik denk dat dit ook voor iedereen heel herkenbaar is: Iedere dag weer sta ik versteld hoe gek ik op hem ben. Dat hij echt van ons is en hij heeft het echt naar zijn zin bij ons. Iedere dag weer.
Maar ik sta niet elke dag te hoor. Maar soms denk ik dat mijn hart uit mijn lijf barst van liefde voor hem.
Gelukkig maar, ik heb begrepen dat er ook nog genoeg momenten komen dat we hem liefdevol achter het behang willen plakken.
pi_24263993
alle kindjes die wel een knuffel verdiend hebben een heel dikke knuffel en voor alle mama's en papa's een
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24264128
Dutchie, hier precies hetzelfde. Elke dag zeggen we: wat is ie leuk hè! En toevallig zeiden we vandaag dat we dat over 15 jaar misschien iets minder zouden vinden
Maar idd knalt mijn hart af en toe bijna uit elkaar van geluk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24265019
Djen wil ik met alle liefde regelmatig achter het behang plakken, even op zolder neerzetten voor afkoeling en heel soms krijgt ze een blaffert terug, maar je hartje blijft vol liefde voor je kind en dan moet je uitkijken dat je ze niet te snel achter het behang vandaan haalt of van zolder af haalt Want daar maken ze weer gretig gebruik van de volgende keer
pi_24265754
Ik heb vanmiddag alle kleertjes van Thijs die hem te klein geworden zijn uit de commode gehaald en opgeruimd sjonge wat had ik een hoop meiden kleren liggen :s krijg je als je alleen maar nichtjes hebt....
Nu liggen er echt alleen maar stoere jongskleertjes in zijn kast
en alles vind Thijs interesant en al helemaal dat mama haar stem weer terug heeft en dus weer veel liedjes voor hem kan zingen, waarbij hij me dan helemaal vertederend aankijkt en mee begint te brabbelen
Vanmorgen hebben we lekker lang liggen kroelen en heb ik hem voorgelezen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 29 december 2004 @ 07:16:20 #214
24188 Belana
kloon van belana
pi_24270940
weten jullie wat het is...Liam is bijna een jaar en ik ben vreselijk mooshy de laatste tijd
Ik ben vreselijk bezig met: "vorig jaar rond deze tijd"... etc.
Het gaat allemaal zo hard man! En ik had nooit gedacht dat ik het zo vreselijk leuk zou vinden allemaal en dat je zoveel van je kindje gaat houden. Zal wel dom klinken, maar ik heb me daar nooit zo mee bezig gehouden. En het is echt het meest fantastische wat me is overkomen

Liam heeft er weer een tand bij, hij heeft er nu 8, 4 boven en 4 beneden (Iris weer ingehaald Lois ) Het tandenpoetsen zit er nu dagelijks goed in!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 december 2004 @ 07:25:17 #215
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24270949
Belana, wat is "mooshy"
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 08:08:19 #216
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24271038
quote:
Op woensdag 29 december 2004 07:25 schreef phluphy het volgende:
Belana, wat is "mooshy"
Emo

O, enne, dat gevoel wordt alleen maar sterker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 29 december 2004 @ 08:46:51 #217
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24271170
Hihi, Belana, leuk toch? Maar bij mooshy zijn hoort wel minstens 1 fotootje, hoor! Wanneer mogen we Liammetje weer even zien? Aaaaaah?

Wat is die beugel van Maria toch vreselijk. Ze kon gisteravond wéér niet slapen in haar bedje, ze blijft zichzelf wakker huilen en schreeuwen. Dus weer op m'n vriends buik laten slapen in ons bed, ik was verhuisd naar zolder. Dat werkte tot 4 uur, daarna niet meer.

Ik heb zo staan huilen, want er zit nog nauwelijks verbetering in! Ze heeft nog niet geslapen in haar bed sinds ze dat ding om heeft!
Uiteindelijk dus wéér afgedaan, vanaf half vijf tot net (half negen). Ze sliep meteen en heeft ook al die tijd doorgeslapen. Ik ben zo bang voor vandaag, zo bang voor de nacht. Nu alweer. Wat moeten we nu?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24271223
Wat balen dat er geen verbetering in zit Sugar. kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Ik weet helaas ook geen oplossing voor je, kan je alleen maar sterkte wensen
pi_24271281
quote:
Op woensdag 29 december 2004 08:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Emo

O, enne, dat gevoel wordt alleen maar sterker
oh oh (teletubbietoontje) hoe moet dat nou

Sugar, wat erg zeg. Kan me voorstellen dat je helemaal over je toeren raakt. Maar ik weet het ook niet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 09:23:29 #220
13151 crew  Rewimo
pi_24271382
Wat zielig voor Maria en voor jullie natuurlijk. Misschien kun je de houding die ze bij je vriend aanneemt om te slapen een beetje nabootsen in haar bedje, met handdoeken om haar heen of zo? (maar dat heb je waarschijnlijk al geprobeerd...) Of misschien helpt een kruikje, warmte troost haar waarschijnlijk. Wat rot is dat zeg, en het zal toch moeten Bel eventueel nog eens met het ziekenhuis, misschien hebben zij nog tips?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 29 december 2004 @ 09:31:13 #221
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24271444
Hè get Sjoeg, wat sneu dat Maria er maar niet aan kan wennen.
Ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment verscheurd wordt door twijfel; doe ik het wel goed?
Maar niet twijfelen hoor, je doet dit voor haar eigen bestwil.
Succes!
  woensdag 29 december 2004 @ 10:10:25 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24271838
Zo ziet ze eruit!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 10:14:05 #223
13151 crew  Rewimo
pi_24271882
Agossie Hier kan ze er nog wel een beetje om lachen geloof ik Best lastig met kleertjes trouwens, lijkt me.
  woensdag 29 december 2004 @ 10:18:27 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24271931
He getver... nu pas tijd om bij te lezen. Maria dus toch een spreidbroekje...
Wat naar dat het zo'n slaap ellende oplevert... Kan me voorstellen dat je soms met je handen in het haar staat Sjoegje!
  woensdag 29 december 2004 @ 10:19:29 #225
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24271946
Maria, meisje. Kan je maar niet wennen aan die beugel? Wat zijn die kinderen toch flexibel. Als je mij in die houding zou dwingen zou er van alles scheuren, vrees ik.

Sugar, sterkte ermee. Uiteindelijk zal ze er tcoh wel aan wennen? Het klinkt cliché-matig, maar het is nu eenmaal voor haar eigen bestwil, dus ik denk dat je geen andere keus hebt dan volhouden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')