Ik wil niet negatief overkomen of het enthousiasme temperen, maar de ontwikkelingen tot nu toe zeggen helaas niets over het verdere ontwikkelen. Ik wil mezelf niet rijk rekenen, ik juich liever achteraf om een meevaller dan dat ik een tegenvaller moet verwerken.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:40 schreef poemojn het volgende: Phluphy, wat ontwikkelt Danyel zich trouwens goed! Ik heb z'n site net bekeken, mooie foto's!!
Hier hetzelfde "probleem" ik heb eerst in een gipsbroek en toen in een tuigje (spreidbroekquote:Sugar,
Ik las je stukje over de heupjes van Maria en dat Maria misschien in een spreidbroek moet. Ikzelf ben geboren met een heupluxatie (d.w.z. dat mijn heupen niet alleen verkeerd stonden, maar ook nog eens uit de kom gingen) en ook ik heb in een spreidbroekje gezeten. Bij de meeste kinderen heeft de behandeling met spreidbroekje een goed effect.
Zoals CarOnline al zei, is zo'n spreidbroekje voor jou moeilijker dan voor Maria, want zij is er na korte tijd al aan gewend!
Voor meer informatie kun je kijken op www.heupafwijkingen.nl
Heel veel sterkte ermee, en als je nog meer informatie wilt dan roep je maar hoor !
Liefs, Kittyme.
Ik had altijd begrepen dat de beebjes juist door de heupafwijking in een stuit terecht komen(als mogelijke oorzaak van de stuit dan) ?quote:Op donderdag 23 december 2004 10:19 schreef Martineke het volgende:
Sugar dikke knufom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hopelijk komt het snel weer goed met Maria.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik had dat indd ook al ergens gelezen dat heupdysplasie meer voorkomt bij stuitbaby's dan bij "normale" ligging baby's.
komt toch geloof ik ook omdat ze onderin helemaal klem liggen en bijna geen kant op kunnen met de beentjes en voetjes?? althans zo vertelde de gyn het mij dat beebje vast ligt als het ware, ook een soort van gedwongen stand. mijn beebje zal er ook wel op gecheckt worden, had/heb ik al op gerekendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij zijn ze begonnen met breed luieren, d.w.z. twee luiers strak over elkaar (meen ik) zodat mijn benen in de goede stand bleven staan. Ook heb ik, net als kozakken, in een tractie gelegen, heb ik meerdere keren gips gehad en heb ik acht operaties ondergaan. En ook een aantal keer die spreidbroek dus (bij mij heette dat nog gewoon beugel)...quote:Op donderdag 23 december 2004 09:21 schreef Bubsel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde "probleem" ik heb eerst in een gipsbroek en toen in een tuigje (spreidbroekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) gezeten. En heb er nu eigenlijk bijna geen last meer van. Ik wens jullie suc6 bij de orthopeedJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet eigenlijk niet... Ikzelf lag wel in een stuit in ieder geval.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik had altijd begrepen dat de beebjes juist door de heupafwijking in een stuit terecht komen(als mogelijke oorzaak van de stuit dan) ?
[/sub]
verhuis je mee naar het moeder-topic?quote:Op donderdag 23 december 2004 10:18 schreef Tan het volgende:
Die klachten heb ik ook gehad na de zwangerschappen van Cheyenne, Chinook en Jessai, Moussy, eigenlijk precies hetzelfde wat jij zegt, maar voor zover ik weet heb ik nooit wat met mijn heuepen gehad, bij mij was het echt doordat het ene been korter is en daardoor SI gewricht overbelast, overrekte spieren enz.
Vreselijke pijn hè? Ik heb gelukkig tot nu toe na deze zwangerschap nog geen lastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(klop klop)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens mijn gyn is er geen duidelijke oorzaak waarom kindjes in een stuit liggenquote:Op donderdag 23 december 2004 10:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik had altijd begrepen dat de beebjes juist door de heupafwijking in een stuit terecht komen(als mogelijke oorzaak van de stuit dan) ?
geen zin om Five uit te loggen
Hier precies hetzelfde, ik lees alles mee.. maar "durf" niet veel te zeggen...quote:Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef ezzi het volgende:
Ik wil toch nog even iest zeggen over m'n berichtje in het vorige deel. Niemand had gereageerd op mijn berichtje dat mijn dochter ziek was. Nou voelde ik me daar best lullig over. Het lijkt maar of ik er maar steeds niet tussen kom in dit groepje. Maar ik heb erover zitten nadenken en het heeft er mee te maken dat ik ook gewoon zelf niet zoveel van me laat horen. Ik wil vaak wel reageren, maar vraag me dan af of iemand wel op mijn verhaal of reactie zit te wachten. Dus uiteindelijk lees ik het forum iedere dag van voor naar achter en reageer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop