Yup, geweldigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:22 schreef savelkoul het volgende:
Steve Carrell is echt té grappig.
De eerste afleveringen van The Office US vond ik niet zo, meer een hele matige The Office UK rip-off. Maar in Series 2 doen ze meer hun eigen ding en dat bevalt me wel! Vooral die aflevering met de Booze Cruise![]()
![]()
Nu op BBC2.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef APK het volgende:
Fans van de Engelse versie van The Office MOETEN 'The Armstrongs' kijken.
Ze noemen het al 'The real Office', elke woensdag op BBC2 om 23.00u
Als je de quote bekijkt zie je dat het over een ander programma gaat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:29 schreef the_disheaver het volgende:
Ik snap er weinig van... zie allen wel dat maandags de britse versie uitgezonden wordt
oeps... ik snap hetquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Als je de quote bekijkt zie je dat het over een ander programma gaat.
http://blogs.smh.com.au/mashup/archives/005589.htmlquote:"Het zal Microsoft een lieve duit gekost hebben om Ricky Gervais ertoe te bewegen nog twee afleveringen van de reeds gestopte serie The Office te maken. Gelukkig had het grootste ict-bedrijf van de wereld nog ergens een zakje wisselgeld liggen en dus nam Gervais exclusief voor Microsoft twee parodieën op trainingvideo’s op, geheel in The Office-stijl. Uitsluitend bedoeld voor intern gebruik, maar gelukkig voor de rest van de wereld nu ook uitgelekt.
quote:In mid-July 2006, executive producer Ben Silverman stated that Mackenzie Crook, Martin Freeman and Lucy Davis from the British version of The Office will put in appearances in another episode in the third season. However, producer Kent Zbornak revealed at a University of Southern California panel discussion on "The Office" at the end of that month that, unfortunately due to scheduling conflicts, the actors are no longer planned to appear in the third season.
Ja, al een hele lange tijdquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:08 schreef Omaha het volgende:
Iemand die de zwarte box heeft?
Heb hem uitgeleend, dus kan nu niet kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:14 schreef Omaha het volgende:
[..]
Zitten de DVD's gewoon in de 3 standaard (witte) hoesjes?
Als je je eigen afbeelding bekijkt is 4 dvd's waarschijnlijker...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:08 schreef Omaha het volgende:
Iemand die de zwarte box heeft?
[ afbeelding ]
Zitten er gewoon de 3 DVD's in, seizoen 1, 2 en de kerstspecials?
Mja, bij mij zit er in 1 dvd hoes ook 2 dvd's, terwijl in de andere 2 maar 1 dvd zit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Als je je eigen afbeelding bekijkt is 4 dvd's waarschijnlijker...
quote:"We find out what Brent is doing now and what's happened in the last 15 years since his redundancy from his beloved Wernham Hogg," reads the press release.
"He's a sales rep now, selling cleaning products up and down the country, but has never really given up on his dream of being a rock star."
The film will follow Brent's self-funded UK tour, and he believes that the film will end up like "Scorsese shooting The Rolling Stones".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |