haha... dat was em ja... briljant!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:30 schreef Reticulin het volgende:
"I do a sort of fusion between Flashdance and MC Hammer shit"
Ik ben heel erg benieuwd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:05 schreef Reticulin het volgende:
Volgende week donderdag de nieuwe serie van Ricky Gervais op bbc2! Zie dit topic Extras, de nieuwe tv-serie van Ricky Gervais! (The Office)
wiiiiiiihhhh!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Hier is het filmpje: http://www.rickygervais.com/video2_5.php
Cock.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:23 schreef Croupouque het volgende:
Ja ! Wat dat kutwijf uit Alphen zegt!
quote:The Office has been nominated for an Emmy
The Office Christmas Special has been shortlisted in the category of 'Made for TV Movie' for this year's Emmy Awards (the US equivalent of the BAFTAs). Winners will be announced at the awards ceremony on Sunday 18 September 2005
Echt wel gaaf gemaaktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:45 schreef -Mk- het volgende:
Heb even een mixje gemaakt van de titelsong met quotes:
klik hier (rechtermuisknop opslaan als)
Leuke mix iddquote:Op zondag 24 juli 2005 17:22 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Echt wel gaaf gemaakt
Wie zegt dat op het einde eigenlijk, "the cat did a whoopsy ...", klinkt een beetje als die gast van "Only Fools And Horses".
Wat een geweldige aflevering is dat jaquote:
Wat een onchristelijk tijdstip voor zo'n goeie serie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef dvdfreak het volgende:
Vanaf vandaag op ned 3 .Tijd 0.00 uur
iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Wat een onchristelijk tijdstip voor zo'n goeie serie.
Dat ga ik onthouden voor volgende week.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef dvdfreak het volgende:
Vanaf vandaag op ned 3 .Tijd 0.00 uur
You don't like the Brentmeister?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik vond de eerste aflevering best tegenvallen. Het is niet bepaald mijn soort humor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |