Ziet er echt raar, freaky en creepy uitquote:Op maandag 27 december 2004 22:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand hier al eens van gehoord ??
Still-Life
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn PC pics, maar deze point 'n click adventure komt ook op de XBox uit.
Creepy genoeg om interesse te wekken iig.
Zag idd meteen dat het een point and click spel is. Mooie screens maar dat trek ik nietquote:Op maandag 27 december 2004 22:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand hier al eens van gehoord ??
Still-Life
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn PC pics, maar deze point 'n click adventure komt ook op de XBox uit.
Creepy genoeg om interesse te wekken iig.
Iemand ?quote:Op maandag 27 december 2004 21:29 schreef vanBoeschoten het volgende:
Is het normaal dat je de Xbox controller bij de tril modus behoorlijk goed hoort ?
Althans het motortje ofzo hoor ik een stuk beter als bij de PS2...
Dat klopt inderdaad, die maken een stuk meer lawaai dan de PS2 rumble featurequote:Op dinsdag 28 december 2004 09:54 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Iemand ?
Of ben ik de enige ?
Nee klopt, leg hem maar es op tafel tijdens potje haloquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:54 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Iemand ?
Of ben ik de enige ?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee klopt, leg hem maar es op tafel tijdens potje halo
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:58 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het wel fijn, die PS2-controller trilt als een mietje, Xbox zou wel favoriete console zijn onder de vrouwen
Ik heb de Xbox vanmiddag gehaald en ik kan de optische uitgang niet vindenquote:Op maandag 27 december 2004 22:19 schreef Fliepke het volgende:
Er is een losse RGB kabel te koop die kost iets van 30 euro en de audio verloopt via een optische kabel.
Die zit dus op die RGB kabel (Advanced SCART kabel heet 'ie).quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb de Xbox vanmiddag gehaald en ik kan de optische uitgang niet vinden. Moet ik zeker een apart kabeltje voor kopen en daar zit dan die uitgang op, ofzo...
Dan ga ik die morgen maar halenquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Die zit dus op die RGB kabel (Advanced SCART kabel heet 'ie).
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:11 schreef twi het volgende:
Met het risico gebanned te worden wegens spam:
[afbeelding]
Deze is al zo vaak langsgekomen namelijk![]()
Optical out zit dan in het kastje
Naja zeg... vond het wel goed eigenlijk.. coole missies, coole grote omgevingen...quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat een slecht spel is dat Ghost Recon 2 zeg. Terecht dat hij nu al voor 29 euro te koop is.
Serieus? Je bent echt de eerste die ik hoor dat het een slecht spel is... Wat is er zo slecht aan eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat een slecht spel is dat Ghost Recon 2 zeg. Terecht dat hij nu al voor 29 euro te koop is.
Ik ook, maar ik wou niet offtopic patsen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:09 schreef gijsje79 het volgende:
Niet mee eens.
Vind het geluidHeb het dan wel 5.1.
29 euro?quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
op de minpuntjes na dat de A.I. zuigt en dat er geen bloed is blijft het een coole gamequote:Op dinsdag 28 december 2004 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naja zeg... vond het wel goed eigenlijk.. coole missies, coole grote omgevingen...
De Inspire 5.1 5700 Digital Welquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:27 schreef WooZ het volgende:
Weet iemand of je je PC luidsprekerset op de xbox kan aansluiten?
Ik heb een creative inspire 5.1, met als uitgang 3 kleuren groen, geel, bruin geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |