Dan mis je de meeste fun.. benut je 20% van je spel.. maar goed, what ever makes yu happyquote:
Neequote:Op donderdag 30 december 2004 12:31 schreef Klonk het volgende:
PGR2 heeft toch alleen maar scoreboards en zo via live ?, damn ff het boekje erbij pakken
echt racen dusquote:The quick match feature tended to fling us into the lobby of races that were already in progress, but, using Xbox Live's optimatch, it's easy enough to find an open session with up to seven other racers. Hopefully, the host of the match will be quick to start the race rather than be one who will futz around for long periods of time toying with the various options available.
In our numerous online sessions, we experienced smooth gameplay regardless of how many racers we were up against. On occasion, though, we did notice that some of our opponents warped around the track due to lag. Fortunately, the lag never impacted our own ability to drive, except in those rare cases when lag affected a close pack, causing sudden collisions.
Nee, je raced en praat tegen andere mensen ..quote:Op donderdag 30 december 2004 12:31 schreef Klonk het volgende:
PGR2 heeft toch alleen maar scoreboards en zo via live ?, damn ff het boekje erbij pakken
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:24 schreef Rodie83 het volgende:
Ik moest hem ook maar weer eens spelen. Maar druk druk druk met andere dingen he...
Met het vriendelijke verzoek of mensen zonder sociaal leven niet op mijn vorige post willen reageren.quote:
Als het een warm gat had gehad was ik misschien wel met haar getrouwd geweestquote:Op donderdag 30 december 2004 13:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Met het vriendelijke verzoek of mensen zonder sociaal leven niet op mijn vorige post willen reageren.
Dus jij ook niet bastard, volgens mij neuk jij zelfs met je xbox
Ik vind hem nog niet echt fijn...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:20 schreef twi het volgende:
Die Xbox controller is prima als je er niet teveel trucjes mee doet.
ja het is zeker wennen. en het dribbelen met R2 (zwarte knopje op xbox) is best lastig. maar als je er eenmaal aan gewend bent dan gaat het wel, alleen de ps2 controller is wel gewoon beter voor ISS.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:35 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ik vind hem nog niet echt fijn...
Ik ben dan ook al wel heel lang de PS controller gewend, misschien is het wel gewoon wennen
neequote:Op donderdag 30 december 2004 18:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vind je die spelers in PES4 niet belachelijk rennen?
ok, thnxquote:Op donderdag 30 december 2004 20:16 schreef twi het volgende:
Administrator, ondanks dat je een PSV'er en Duitser bent, wil ik je de tip geven een starterskit te kopen. Kost precies evenveel (of soms goedkoper), en dan zit er een headset bij. Een nieuwe (extra) headset is nooit weg, toch?Je abo kun je gewoon met de code die erbij zit verlengen
kornuit, makkers, kompanenquote:Op donderdag 30 december 2004 20:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heb trouwens NHL 2k3 gekocht. Ik heb al eerder Hits gespeeld bij een kornuit waar ik niet teveel van verwachtte maar ijshockeyspellen zijn echt leuk met 4 makkers. Kan het iedereen aanraden die kompanen heeft.
Als je een optische ingang nodig hebt wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:24 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb net een 5.1 geluidsetje gekregen en die wil ik aansluiten op me Xbox. Moet ik daarvoor deze kabel kopen?
[afbeelding]
Wat is optish?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Als je een optische ingang nodig hebt wel ja.
Ik laat je straks wel zien wat optisch is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is optish?
Die heb ik ook..
Anyway, wat betreft of je RGB kabel hebt of niet.. als je kijkt op je scart stekker zal ik maar zeggen, en je ziet dat alle pinnetjes aanwezig zijn, dan zit je goed. Anders heb je maar de helft, dus ook maar minder beeld kwaliteit.
Ja die kabel heb ik ook. Maar heb je wel een versterker? Ik kan trouwens iedereen aanraden om een beetje door te sparen voor een set van rond de ¤ 400 want ik heb setjes gehoord van minder en de kwaliteit is nu niet bepaald goed.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:24 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb net een 5.1 geluidsetje gekregen en die wil ik aansluiten op me Xbox. Moet ik daarvoor deze kabel kopen?
[afbeelding]
de post heeft het heel druk natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand of dit hoort?
ik heb bij play.com chronicles of riddick besteld en er staat nu Delivered to: mijn adres en dat is Posted on 23/12/2004. maar ik heb m nog niet.
duurt minimaal 1 tot 2 weken voor je het binnehebt...tis nu nog geen anderhalve week geledenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb bij play.com chronicles of riddick besteld en er staat nu Delivered to: mijn adres en dat is Posted on 23/12/2004. maar ik heb m nog niet.
Ik zou me geen zorgen maken 1 week na shipping tijdens de december drukte. Ik denk dat je het spel deze week krijgtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
die 3 tot 5 dagen zijn werkdagen,en soms klopt het helemaal niet...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:45 schreef jimjim1983 het volgende:
ok bedankt.
omdat er op play stond dat ie al delivered was werd ik een beetje ongerust
standaard ondernemen ze pas na 2 weken na verzending actie, dus voor die tijd mailen heeft geen zin.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:02 schreef twi het volgende:
Tsja, maar bij hem staat'ie op "Delivered", is toch ook niet echt jofel. Ik zou ze gewoon een mailtje sturen en vragen hoe dat zit, en dat je 'm ondanks die status nog gewoon niet ontvangen hebt. Kan geen kwaad, hoogstens sturen ze je nog een game op. Want wellicht is er wel wat verkeerd en ga je pas over een week of twee actie ondernemen, en dan heb je de game pas over een maand.
posted zal hij wel bedoelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:02 schreef twi het volgende:
Tsja, maar bij hem staat'ie op "Delivered", is toch ook niet echt jofel. Ik zou ze gewoon een mailtje sturen en vragen hoe dat zit, en dat je 'm ondanks die status nog gewoon niet ontvangen hebt. Kan geen kwaad, hoogstens sturen ze je nog een game op. Want wellicht is er wel wat verkeerd en ga je pas over een week of twee actie ondernemen, en dan heb je de game pas over een maand.
ach, het is een kwestie van vaker spelenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net voor het eerst Xbox live geprobeerd en het valt me ietwat tegen, ik ben namelijk te slecht volgens mij. M'n eerste potje Top Spin verloor ik genadeloos en dat terwijl ik single player wel redelijk speel voor mn gevoel. Tijdens Halo2 deathmatch krijg ik alleen maar dingen als n00b en you suck enzo naar mn kop... echt een gezellig sfeertje is het daar ook niet
.
Misschien moet ik er nog een beetje aan wennen en wat meer oefenen zodat ik beter kan worden
Dan speel je het echt met de verkeerde mensen. De laatste potjes die ik heb gespeeld met de Fokkers (die weten wel wie ik bedoel) gingen qua teamwork perfect.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ach, het is een kwestie van vaker spelen
Je wordt vanzelf beter
Vorige week raakte ik ook niemand met Halo2, maar het gaat steeds beter.
Waar ik me wel aan erger met Halo2 is dat er totaal geen teamplay is. Iedereen speelt echt voor zichzelf, en dat lijkt me niet de bedoeling als je bezig bent met team matches
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dan speel je het echt met de verkeerde mensen. De laatste potjes die ik heb gespeeld met de Fokkers (die weten wel wie ik bedoel) gingen qua teamwork perfect.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net voor het eerst Xbox live geprobeerd en het valt me ietwat tegen, ik ben namelijk te slecht volgens mij. M'n eerste potje Top Spin verloor ik genadeloos en dat terwijl ik single player wel redelijk speel voor mn gevoel. Tijdens Halo2 deathmatch krijg ik alleen maar dingen als n00b en you suck enzo naar mn kop... echt een gezellig sfeertje is het daar ook niet
.
Misschien moet ik er nog een beetje aan wennen en wat meer oefenen zodat ik beter kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |