abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 26 december 2004 @ 21:55:14 #51
2628 Karin
pi_24223928
Achnee wat erg Phluphy Nou net tijdens die kerst die jullie zo lekker met zijn drietjes konden vieren. Heel veel beterschap voor Danyel

Anitra ook een hele dikke knuf
pi_24223944
Hè Pluphy Arme Danyel, arme jullie...
Heel veel sterkte meissie. En nu maar weer hopen dat het snel beter gaat met de kleine man
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24223947
He pluphy wat erg!!!!
Heel veel beterschap voor Danyel en sterkte
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 26 december 2004 @ 22:10:53 #54
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24224174
He wat een nare berichten hier, Anitra en Phlups wat verdrietig nou
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24224619
Anitra fluffy een heel dikke en een knuffel en Danyel heel veel beterschap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 26 december 2004 @ 22:31:19 #56
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24224680
He fluffy wat erg ..
hopelijk is hij snel weer beter en kan hij lekker weer naar huis
Danyel heel erg veel beterschap
pi_24224801
Phluphy wat kl*te.
  zondag 26 december 2004 @ 23:04:38 #58
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24225447
Anitra dikke knuf en zo ook flufs en jeroen, dikke erbij. en dat het maar snel goed mag gaan met jullie en jullie kiindjes
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 23:08:50 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_24225536
fluf beterschap voor de kleine man....
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 23:43:05 #60
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 27 december 2004 @ 00:09:15 #61
1087 Merisse
broddeltante
pi_24226921
Gossiedikkie Fluf toch beterschap & hele dikke knuffel

Anitra, jij ook een knuffel
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 27 december 2004 @ 05:53:57 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24230546
Anita en Phluph: wat ontzettend k%t allemaal. Zulke kerstdagen wens je niemand toe. Ik hoop voor jullie dat alles snel weer goed komt en dat jullie deze dagen op een ander moment dubbel en dwars kunnen inhalen. Desnoods breng ik zelf een kerstboom langs
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_24230650
O Fluf en Anitra Een hele dikke kus voor jullie allebei

Hier was de kerst wel gezellig, maar ook best wel heel raar. Ten eerste heb je ineens een baby waar je rekening mee moet houden (en die soms lastig is als je halverwege je kerstdiner bent ) en ten tweede was mijn vader er niet bij...

En nu moet ik ook nog eens zo voor het eerst weer naar m'n werk
Ik heb geen zin
  maandag 27 december 2004 @ 07:10:03 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_24230665
ow phluphy, ik lees het nu pas...wat erg!
ik hoop dat danyel snel opknapt! sterkte!
stormy waters...
sailin'
  maandag 27 december 2004 @ 08:21:58 #65
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24230787
Fluf, wat naar! Sterkte!

Piggie, kan me dat dubbele gevoel heel goed voorstellen. Hopelijk valt het op je werk mee! Succes!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 27 december 2004 @ 08:40:59 #66
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24230855
Lois, ik weet niet of het RS is, men heeft zich daar niet expliciet over uitgesproken. Ze hebben ook niets gezegd over testen, alleen aangegeven dat het hoe dan ook een kwestie zal zijn van uitzieken omdat antibiotica niets uithaalt. Ik zal het straks nog even navragen, ik wil het zelf ook graag weten.

(Anitra, langdurige hoest en rood/paars aanlopen is wel een symptoom, op naar de dokter met Djulian ! )

Piglet veel succes op je eerste werkdag vandaag

Loena bedankt voor je prachtige en zeer toepasselijke mail.

Ik ben door Danyel aangestoken denk ik, voel me ook ziek. Daar ben ik juist erg blij mee, nu kan ik voor Danyel antistoffen gaan aanmaken die hij dan via de borstvoeding binnen krijgt
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 december 2004 @ 08:49:00 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24230906
Hè Phluph, wat akelig voor jullie Arm manneke... voor hem en beterschap!

Anitra, jij ook al zo'n pech, hopelijk komt alles snel weer in een rustiger vaarwater
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24236940
Phluphy wat akelig dat Danyel weer naar het ziekenhuis moest, net nu jullie je zo verheugd hadden op kerst met jullie drietjes. Vind je wel een moordwijf dat je blij bent dat je zelf nu ook ziek bent

Anitra, voor jou ook al zo'n rotkerst, koppie op hoor meissie, en jank maar even lekker uit. het is ook niet niets wat je allemaal meegemaakt hebt de laatste tijd. En hopelijk is Djulian weer gauw beter
  maandag 27 december 2004 @ 16:58:14 #69
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24237666
Phluphy en Anitra, sterkte toegewenst! Wat een nare berichten.
Hoe gaat het nu met Danyel?

Piglet, weer werken! Oei, dat lijkt me echt wennen. Maar misschien is valt het mee...

Hier hebben we de kerstdagen ook overleeft en het was nog best gezellig. Vind het wel super dat mijn vriendje nu vrij is. We doen heel veel en ik kan tussendoor lekker rusten. Zo is het allemaal wel erg leuk, ik geniet er zelfs van.
pi_24237735
quote:
Op maandag 27 december 2004 08:40 schreef phluphy het volgende:
Ik ben door Danyel aangestoken denk ik, voel me ook ziek. Daar ben ik juist erg blij mee, nu kan ik voor Danyel antistoffen gaan aanmaken die hij dan via de borstvoeding binnen krijgt
Hé gekke positivo, dikke kus van mij Ik hoop dat je gelijk hebt en Danyel snel weer thuis is!
Hoe is het nu met hem?
pi_24237959
Een hele dikke voor Fluf en Anitra
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 27 december 2004 @ 17:33:33 #72
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24238289
AnnieBaby Groot gelijk, geniet er maar zoveel mogelijk van !! Veel plezier nog

Piglet is het je mee- of tegengevallen vandaag? Ben je nu de "verloren" knuffeluurtjes met Lucas aan het inhalen?

Snoopy Tja, een positivo ben ik wel, in het ziekenhuis zijn ze steeds weer enorm verbaasd over het feit dat ik nog steeds bv kolf. Ik doe het met een handpomp, het kost me 1,5 tot 2 uur per dag, ik sta er vaak 's nachts voor op. Maar als je verder niet veel voor je kindje kan doen, dan ben je toch blij dat je dit in elk geval wel voor hem kan doen? Ik ben moedertje natuur in elk geval dankbaar dat het zo goed blijft gaan met de produktie

Danyel is momenteel één grote snotklodder Het komt uit zijn neus, uit zijn mond met de uitgespuugde voeding, en uit zijn kont: er zitten zelfs slijmpropjes in zijn ontlasting. Vandaag is een snotje uitgezogen om te testen op RS, morgen uitslag.
Vanochtend was hij happy en speels.
Toen ik vanmiddag kwam trof ik hem zeiknat van zijn spuug aan in zijn bed. Zijn kleren, zijn haar, het beddegoed, het zat allemaal onder de spuug Nét die 10 minuten dat niemand naar 'm gekeken had was 't misgegaan.
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 17:34:44 #73
43556 miss_dynastie
pi_24238307
Ach Danyel toch
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 december 2004 @ 17:36:09 #74
13151 crew  Rewimo
pi_24238338
Agossie, wat zielig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24238923
Danyel dikke voor jou
Phluphy juist door het positief te blijven inzien red je het, maar denk aan de tijd voor jezelf!!! Die heb jij dubbel nodig
  Jubileum moderator maandag 27 december 2004 @ 19:02:12 #76
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24239919
Agossie arme Danyel. Het klinkt trouwens behoorlijk naar het beeld van RS wat ik van Eva ken (2x), ik ben benieuwd naar de uitslag van de RS test.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24240035
Phluph, ik kan me voorstellen dat het fijn is zelf iets voor Danyel te kunnen doen
pi_24240881
O, Flufje die arme Danyel. Ik hoop dat hij snel weer op zal knappen

Mijn eerste werkdag was vreemd Ik had er niet eens zoveel moeite mee om Lucas achter te laten bij mijn moeder, maar voelde me niet op m'n plaats op het werk. Gelukkig is het rustig, dus wordt er niet meteen al te veel van mij gevraagd.
Het grootste probleem is eigenlijk dat ik op zich het wel leuk vind om weer eens iets te gaan doen, maar dat ik mijn huidige baan zo zat ben. Ik kan echt weinig enthousiasme vinden Maar ja, probeer op dit moment maar eens iets anders te vinden voor 24 uur per week en dicht bij huis (en dan nog het probleem van de zekerheid van een vast contract opgeven terwijl je zeker weet dat je graag nog een kindje wil).

O, ja uiteraard is Lucas echt helemaal platgeknuffeld door z'n moeder toen ze weer thuis was
pi_24241104
Piglet, fijn dat het goed ging En jammer dat je je baan beu bent. Dat herken ik wel. Maar ook hier is het zo dat ik het wel lekker vind voorlopig drie dagen te kunnen blijven werken.
Misschien krijg je binnenkort toch zin om eens naar iets anders uit te kijken. Je hoeft je huidige baan natuurlijk niet op te geven. JE weet maar nooit of er niet iets leuks van 24 uur te vinden is.
pi_24243403
Anitra Fluf Piglet een heel dkke

Hier was het vandaag een beetje een rare dag ten eerst zou mijn moeder eigenlijk jarig zijn (44) en nu ook ineens met Thijs, het ging gelukkig wel goed met me.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_24246736
Wat een vervelende berichten hier ook.. Sterkte iedereen.

Phluphy, wist je dat het zelfs zo schijnt te zijn dat wanneer een ziek kind aan de borst zuigt/sabbelt de moeder antistoffen tegen die ziekte aanmaakt? Je hoeft dus niet zelf ziek te worden. Trouwens, het is goed mogelijk dat jij sowieso al antistoffen aanmaakt als je niet zelf ziek bent: het kan zijn dat jij wel door dat virus wordt aangevallen en dus zelf antistoffen aanmaakt, maar zelf niet ziek wordt omdat je sterker bent.Jij ook beterschap
  dinsdag 28 december 2004 @ 17:08:55 #82
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24257425
Wist ik niet Poemojn, interessant (& "handig")

* phluphy 's mamma komt morgen op bezoek Gezellig !!
... ♥ ik mis je ♥
pi_24258572
Oeh dat is heel gezellig Phluphy Maak er een hele gezeliige dag vanblijft ze slapen? want het is best een end toch?
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:00:39 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24263806
Phluphy en Anitra, ben een paar daagjes hier niet geweest, maar dames sterkte!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24263943
Deze mama vond dat ze na alle zelfmedelijden van 2 weken geleden wel eens iets compleet anders had verdiend... en dus heb ik de schaar in mijn haar laten zetten!

Zo lang was het:

en zo is het nu:

Voelt gelijk een stuk beterder!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:14:37 #86
103793 kozakken
Living the life
pi_24264178
oh fluf... Bah, wat balen! Hopenlijk is Danyel er snel weer een beetje bovenop.

Luckedame Wat is je nieuwe haar mooi!! (en je meisje trouwens ook )
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:14:49 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24264184
Wow, Luckepuck!!!!
Staat je goed!!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24264232
Luckepuck wat leuk je haar zo. Je lijkt echt veel jonger zo. Staat je echt heeeel goed
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24264249
[klaagmodus]
Sorry wilde jullie er eigenlijk niet mee lastig vallen maar ik moest het ff van me af zetten,
Ik ben het zat en dan bedoel ik ook spuugzat niet het moeder zijn hoor daar geniet ik met volle teugen van, maar het feit dat Mar altijd zoveel werkt, en als hij dan thuis is en waar ik goed in kan komen dan ook vaak tijd voor hem zelf nodig heeft en daar zit ik ook niet mee,tenzij het uit de hand gaat lopen.
Na 2 dagen betijds thuis te zijn en welgeteld 2 keer samen hebben kunnen eten is hij de eerste dag lekker achter zijn pc gekropen (groot gelijk heb je als je normaal 60 uur maakt in de week) en de andere dag valt hij na het eten gelijk in slaap(kan ik ook wel begrijpen) alleen waar komen wij in het verhaal voor Thijs en ikke....
Als de kleine gaat huilen is mar degene die al snel zegt pak jij hem maar want bij mij is hij toch niet stil.....
konden we eindelijk es samen een avondje weg is het van zijn werk en heb ik de hele avond collega's een hand mogen geven.
ik wil niet alleen Mama zijn maar ook een vrouw, en toch kan ik het ook van hem uit goed begrijpen het is ook niet niks als je zoveel uur maakt.
30 jan word Thijs gedoopt ik mag alles regelen want mar begint daar niet aan, en hij wilde het weekendje wat we weg zouden gaan zijn beste maat uitnodigen om ook mee te gaan.....
praten heeft hier momenteel geen zin helaas want dan zeur ik dus ik moet het zelf oplossen bleh
[/klaafmodus uit]

Luckepuck wat zit je haar leuk
pi_24264258
Luckepuck, een heel ander gezicht. Wel leuk
pi_24264344
Hè Bar wat vervelend zeg. Hoe komt het dat ie zoveel moet overwerken? Kunnen jullie niet afspreken dat hij een maximaal aantal dagen per week overwerkt of kan dat niet?
Ik weet niet wat voor werk hij heeft maar het is wel slecht geregeld daar zo te lezen.
pi_24264525
hij is kraanmachinist en op het moment is hij niet eens zover van huis aan het werk hij is hemelsbreed denk ik 1 km verderop op de kade met havenkraan het er giga druk (mammoet) en te weinig personeel, die afspraken gaat helaas niet.
pi_24264576
Luckepuck wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!! Het staat je echt super, je gezicht lijkt een stuk voller en je ogen stralen
Ik sta er verbaasd van, maar het staat echt heel goed en Suus vind het ook volgens mij

Bar je zeurt niet en je hebt best recht om te klagen. Je hebt immers beide een kind gekregen en niet alleen jij. Mar mag idd ook wel eens Thijs pakken, want als hij hem nooit pakt blijft hij huilen die ene keer dat hij hem wel pakt. Ik herken het verhaal heel erg! Met Djen d'r vader ging het precies hetzelfde, zelfs toen ik in het ziekenhuis lag dumpte hij haar om 6 uur en haalde haar lang na bedtijd weer op of ze bleef slapen bij de oppas, ze was nog geen jaar. Ik heb bijna een maand in het ziekenhuis gelegen en mijn moeder heeft hem 1x gedwongen om naar mij toe te komen met Djen en Ma heeft Djen 2x mee genomen en de oppas ook 1x. Ik heb Djen d'r verjaardag in het ziekenhuis moeten vieren en nog was haar vader daar niet bij en dat was voor mij een hele grote druppel die de emmer deed overlopen. Dus lieve Bar probeer het toch bespreekbaar te maken want zo ga jij er aan onder door en je voelt je alleen maar mama en niet meer Barbara. Als je gewoon even lekker je verhaal kwijt moet weet je me te vinden he? Des noods bel je me. Je hebt mij mobiele nummer toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 december 2004 @ 22:30:14 #94
13151 crew  Rewimo
pi_24264650
Bar, dat is echt balen zeg. Ik zou toch echt van hem vragen om bewust tijd en aandacht aan jullie te geven, want dit is echt niet leuk meer Jij hebt begrip voor het feit dat hij tijd voor zichzelf nodig heeft, daar mag best tegenover staan dat hij van zijn kant begrip voor jou en Thijs toont. En dan gaat het denk ik niet eens om de hoeveelheid tijd, maar om de kwaliteit van de aandacht die hij jullie geeft. Ja toch?
pi_24264732
Bar, een goed gesprek is idd hard nodig. Want dit is echt niet fijn. Zo geniet niemand van jullie van deze tijd
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:33:47 #96
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24264736
luckepuk wat zit je haar mooi
sterkte bar weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik kan goed begrijpen dat je het zat bent...
pi_24265046
Bar wat een rot situatie.
Hoe ellendig en moeilijk ook, zeg nee en doe nee.
Zolang jij de dingen ook blijft regelen zal het zo blijven gaan.
Als Thijs huilt, laat hem een keer huilen. Thijs krijgt er niks van en Mar word het vast ook wel zat. Zolang jij het toch blijft doen (en even heeeeel zwart wit, de slachtofferrol op je blijft nemen) zal hij het niet veranderen.
Doordat hij zo veel werkt sta jij er ook veel alleen voor. En ook jij heb toch behoefte aan tijd voor jezelf. Eis die ook op hoor.
En tijd voor elkaar als gezin is gewoon superbelangrijk.
Ik hoop dat je er toch over kan praten met hem, want ik denk dat dat 1 van de weinige dingen is die je er aan kunt doen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24265175
Jessie dat is hier ook al op niets uitgelopen nou ja niets.... dat liep uit op ruzie en dan neemt manlief de benen althans hij gaat naar buiten....
het klinkt allemaal best wel hard hoor maar praten lijkt hier tegenwoordig ook zinloos ik heb het idee tegen een muur te praten, wat dat aangaat zijn we beiden te eigenwijs
pi_24265264
He meid wat rot!
Was dit voordat thijs er was ook al, of nu ineens? Of is dat vele werken ook pas van de laatste tijd?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24265426
Toen thijs geboren was was hij 14 dagen vrij daarvoor werkte hij wel al 12 uur op een dag (van 10-22.00 en van 22.00-10.00) en toen we nog in doorn woonden was hij eigenlijk altijd voor 6en thuis dus is best wel giga wennen, heb er al vaak genoeg wat van gezegd, maar na die 14 dagen vakantie werd het werken steeds meer en meer en op de meest bizarre tijden, in het begin hadden we de weekenden samen, maar ook dat is tegenwoordig niet zeker, hij werkt regelmatig ook beide dagen in het weekend.
als ik zeg van joh kun je es een halve dag vrij nemen of zorg es dat je optijd thuis ben is het meestal een zucht en gebeurd het alleen als ik volhoud maar dan is het Uitslapen en achter de pc kruipen of als ik echt volhoud boodschappen doen of shoppen met zijn 3tjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')