dat heten savegames.... en je kan erna gewoon door alle steden heen lopen en alles doenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef 2609 het volgende:
Je hebt hem uitgespeeld kan je hem dan nog wel een keer overnieuw spelen?? of kan je hem niet terugspoelen?
Overbieden mag uiteraard.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:20 schreef chopmax het volgende:
Mocht de koop om wat voor reden niet door gaan dan hoor ik het graag
Mooi bod staat genoteerd. Ik laat hem nog even open.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:57 schreef Jackal_Omega het volgende:
voor 40 euro neem ik hem wel van je over.
mail me even at tomkoerts [@] gmail [.] com
Wacht daar dan nog maar een paar maandjes op.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:58 schreef chopmax het volgende:
tja voor iets wat 60 in de winkel kost ga ik natuurlijk niet meer overbieden, ik wil dit spel best tweede hands kopen maar ik zit dan meer aan 25 euro te denken.
[sub]verkapter [gez]PS2 San Andreas
Geprobeerd toe te voegen maar geen resultaat. Voeg mij maar anders toe.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:57 schreef Jackal_Omega het volgende:
voor 40 euro neem ik hem wel van je over.
mail me even at tomkoerts [@] gmail [.] com
msnen lukt toch niet via gmail. Ik heb je iig gemaild.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:21 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Geprobeerd toe te voegen maar geen resultaat. Voeg mij maar anders toe.
Doe ik ook, maar je bent hopelijk niet de enige die een san andreas kwijt wil, ik wil de volle mep niet betalen aangezien ik m op 1600 bij 1200 wil spelen, op een dom TV-tje komt dit spel in mijn ogen niet terechtquote:Op donderdag 23 december 2004 15:18 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wacht daar dan nog maar een paar maandjes op.
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:50 schreef chopmax het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar je bent hopelijk niet de enige die een san andreas kwijt wil, ik wil de volle mep niet betalen aangezien ik m op 1600 bij 1200 wil spelen, op een dom TV-tje komt dit spel in mijn ogen niet terecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |