Wat doe je raar. Ik heb niets met Ajax.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.. als een meneer wat stoms over Ajax zegt, moet je ook wat stoms over PSV zeggen. *snik* *snik*
Grapje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat doe je raar. Ik heb niets met Ajax.
Bij het interview dat hij voor AT5 gaf keek hij ook ontzettend verbaasd dat de journalist redelijk Duits sprak en serieus overkwam.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Hij vond het interview met Hans Kraay Jr. vast wel vermakelijk.
die gast heeft gewoon zo'n vage kop dat hij altijd verbaasd kijkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij het interview dat hij voor AT5 gaf keek hij ook ontzettend verbaasd
Misschien al over 3 wedstrijden als hij nog niet in de competitie heeft gescoordquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:46 schreef tho_Omas het volgende:
Over een half jaar zal t gedonder wel weer beginnen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:49 schreef methodmich het volgende:
Aggelos moet wat brutaler worden van Ronald.
Van VI.nl van gisteren.quote:'Charisteas moet zich meer laten gelden'
21/2/2005 20:39
Ondanks alle onvrede bij de Ajax-fans over het matige spel van de Amsterdammers, is coach Ronald Koeman niet ontevreden over zijn spelers. 'Ik denk dat de mensen moeten beseffen dat we voetballend in een moeilijke periode zitten, maar zolang de spelers blijven knokken, zoals de afgelopen weken, is er niet veel dat ik ze kan verwijten', aldus Koeman in de nieuwe Voetbal International.
Toch stelt de ontwikkeling van Angelos Charisteas hem teleur. 'Ik vond dat we voorin een bepaalde agressiviteit misten, vooral bij Charisteas. Ik heb daar maandag met hem over gesproken en hij beaamde dat gedeeltelijk. Hij vertelde me dat het onder meer komt omdat hij nog moet wennen aan zijn nieuwe ploeggenoten en zij aan hem.'
'Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar toch moet hij zich meer laten gelden. Hij begon een aantal weken geleden erg goed tegen FC Utrecht. Daarna is het steeds wat minder geworden. Ik heb er echter vertrouwen in dat het goed zal komen. Hij liet namelijk ook tegen FC Den Bosch bij vlagen zien dat hij kwaliteiten heeft. Nu moet hij constanter en dreigender worden.'
Charisteas kwam in de winterstop over van Werder Bremen, waar de Griek niet op een basisplaats kon rekenen. Koeman zag in hem een directe versterking, maar ondervindt nu dat de aankoop tijd nodig heeft om zich aan te passen.
De komende wedstrijd deelt Charisteas direct 3 ellebogen uitquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:49 schreef methodmich het volgende:
Aggelos moet wat brutaler worden van Ronald.
Wat zei Raffie?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede uitspraken van Raffie, Harry moet nu gewoon steun krijgen. Dan komt het wel goed!
Laat hem dat nou juist doen want Babel scoort nog regelmatig.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:07 schreef Chadi het volgende:
Hij komt er wel alleen moet hij Babel niet voor de voeten gaan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |