Ia in het Grieks spreek je uit als ja.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond 't met een "L" leukerKon je nog afkorten naar "Lappie"
Hij ziet het iig als een stap omhoog,quote:'Fantastic club'
Charisteas said: "Ajax is a step up in my career. They are a top European side, and I want to win as many prizes as possible with them in the next three-and-a-half years. I spoke to Ioannis Anastasiou [Ajax's Greek striker] and Petri Pasanen [Bremen's ex-Ajax player] and they told me that Ajax is a fantastic club to play for."
Liefde op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij ziet het iig als een stap omhoog,.
Dat is 'm zelfs in een heel seizoen nog nooit gelukt...quote:Op donderdag 23 december 2004 22:14 schreef popolon het volgende:
D'r mogen er best minimaal tien in nog dit seizoen, dan ben je een spits.
Laat maar zien Charismasteas.
is wel een half miljoen guldenquote:Op donderdag 23 december 2004 19:08 schreef jimjim1983 het volgende:
zit maar 200.000 tussen toch?
Hij heeft dan ook nooit een heel seizoen in de basis gestaanquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:04 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat is 'm zelfs in een heel seizoen nog nooit gelukt...
Die jongen schopt in z'n eentje de Cup zonder oren naar Amsterdam, verder kan hij mooi in de luwte uitgroeien tot een Europese topper.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax moet nu Babel verhuren
Kan iemand even de artikelen over de lat die omlaag is gegaan voor Charisteas vertalen?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij ziet het iig als een stap omhoog,.
Als ie de kwaliteiten gehad zou hebben om er 20 in een seizoen te maken dan zou ie toch wel een keer een heel seizoen in de basis hebben gestaan...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook nooit een heel seizoen in de basis gestaan.
Stoere zaak. Je mooiste voetbalmoment als Nedergriek?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Χαριστέας
Maar ik koop um gewoon in normale letters..
HIj heeft overigens getekend, het is nu dus officieel.
.
Wat is Aias?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:05 schreef keeper het volgende:
Eerst Αρης , nu Αίάς.
[afbeelding] > [afbeelding]
Ik ben zelden zo enthousiast geweest over een transfer.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stoere zaak. Je mooiste voetbalmoment als Nedergriek?
Sorry, maar in mijn Griekse boeken van vroeger werd de held Ajax altijd als Aias geschreven (maar dan is Griekse letters.quote:
A-gi-aksquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:14 schreef keeper het volgende:
Met mijn oud-Griekse talenknobbel schrijf jij daar Agjaks, maar ik gok dat de gamma en ipsilon samen de 'j' zijn tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |