Deze wordt in Nederland gedistribueerd door de Konkurrent. Dus je kunt 'm ook gewoon bestellen bij je plaatselijke platenboer, al zal de levertijd wel lang zijn...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:28 schreef nipeng het volgende:
Klinkt wel ok.Zal eens kijken hoe je daar kan bestellen.
mmmmmquote:Op maandag 7 februari 2005 09:42 schreef Doc het volgende:
Brant Bjork & Bros -met Hulk in het voorprogramma- treden in april nog tweemaal op:
Zaterdag 23 april in Amsterdam (Melkweg)
Je bent dan in NL?quote:
Thanx. Ik ben ook niet zo posterachtig, mits het artwork de moeite waard is om het in te laten lijsten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:08 schreef nipeng het volgende:
Ik ben niet zo'n postermens maar dit is zo wel gaaf
Dat hangt van over-hoeveel-weken-is-het-nou-nog? af neem ik aan...quote:
Ja en Ja.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat hangt van over-hoeveel-weken-is-het-nou-nog? af neem ik aan...
btw, heb je m'n voice-mail van 6 feb nog gehoord?
Kinderen krijgen of verjaardagliedjes?quote:Op zondag 13 februari 2005 22:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja en Ja.
Vrouwlief blijft het maar een rare gewoonte vinden.
Ziet er tof uit. Ik heb ook wat ingelijste posters hangen. Vooral de zeldzame. Wel zo mooi in een lijst.quote:Op zondag 13 februari 2005 10:01 schreef od0bo het volgende:
[..]
Thanx. Ik ben ook niet zo posterachtig, mits het artwork de moeite waard is om het in te laten lijsten.
Die Zorn poster is echt vet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:46 schreef Seborik het volgende:
Ziet er tof uit. Ik heb ook wat ingelijste posters hangen. Vooral de zeldzame. Wel zo mooi in een lijst.
Waar en voor hoeveel?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:19 schreef nipeng het volgende:
Ik zag onlangs in een platenzaak de Qotsa/Beaver split cd staan. Wel prijzig echter.
ikkequote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:25 schreef TimoBasso het volgende:
Trouwens nog iemand naar Kreator geweest?
Met wat googlen kom ik uit op o.a. audiolunchbox OGG/MP3 download a 1 dollar per nummerquote:1 Queens Of The Stone Age - The Bronze 03:42
2 Queens Of The Stone Age - These Ain't The Droids You're Looking For 03:08
3 Beaver - Absence Without Leave 05:06
4 Beaver - Morocco 04:24 0.99
huhuhuhuhuh yeah me2,Beavisquote:
Indrukwekkend powerduo inderdaad. De cleane zang en het basgeluid is wel even wennen. Je legt toch automatisch de link naar Dopesmoker. Maar OM moet je gewoon beschouwen als een nieuwe band.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:07TimoBasso
Dat OM.. is trouwens ook best goed
Ja ik denk dat wel gaat lukken.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:08 schreef TimoBasso het volgende:
Hey Nipeng.. ga jij nog naar utrecht rumour festival?
Aangezien niemand kwa mijn vrienden groep dat trekt,wil ik wel mee gaan met u,tegen een kleine vergoeding natuurlijk
thanks,stuur maar een mail.. van hoe,wanneer,en wat?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:36 schreef nipeng het volgende:
Ha ik heb vandaag nog eens naar die "Munchen Sessions" geluisterd van Los Natas, ik denk dat ik Los Natas nog gaver vind dan Boris.
Hoe bruutquote:Op zondag 27 februari 2005 14:26 schreef nipeng het volgende:
Over Hermano gesproken... zou Timo soms interesse hebben in de
[afbeelding]
die Liz had gevangen bij Hermano?
And he's damn rightquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:51 schreef nipeng het volgende:
Ik stel voor dat we de foute Boris doodvermoorden.![]()
-edit-
Muzikaal gezien dan hè
strak plan..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:51 schreef nipeng het volgende:
Ik stel voor dat we de foute Boris doodvermoorden.![]()
-edit-
Muzikaal gezien dan hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |