Inderdaad. Het is alsof ze (net als al die andere bands trouwens: Fatboy Slim, Daft Punk) een beetje terugvallen op dingen die hen groot hebben gemaakt (Dig Your Own Hole en The Private Psychedelic Reel, nu Come Inside en Surface To Air) en niet meer durven te experimenteren. Geen goede ontwikkeling. Dit is dan ook het eerste album van hun waar ik mee wacht totdat ie in de aanbieding ligt. Hoe meer ik er naar luister, hoe slechter ik hem vind. Sommige nummers klinken gewoon afgeraffeld (Galvanize, Surface To Air), Shake Break Bounce hou ik niet langer dan een minuut vol en daarnaast is het heel erg op het huidige commerciele dance-aanbod gericht. Heel erg teleurstellend...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:44 schreef Summoner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, helaas. Ik vond "Come With Us" een verademing na het zeer teleurstellende "Surrender", maar deze nieuwe plaat zit qua kwaliteit dan ergens tussen die twee albums in. Ik had er meer van verwacht. Maar gelukkig is 'ie niet zo teleurstellend als de recente Prodigy come-back plaat.
Hear hear!quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:04 schreef Summoner het volgende:
Agreed. De Propellerheads zouden weer eens met een album moeten komen, een rasechte ouderwetse big beat plaat. Het genre is nagenoeg dood. Volgens velen niet minder dan terecht, maar ik lust er nog wel een.
Als het goed is komt ie dit jaar nog uit. Maar verwacht geen big beats...quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:04 schreef Summoner het volgende:
Agreed. De Propellerheads zouden weer eens met een album moeten komen, een rasechte ouderwetse big beat plaat. Het genre is nagenoeg dood. Volgens velen niet minder dan terecht, maar ik lust er nog wel een.
Oei. Wat voor informatie heb je daar over gelezen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:27 schreef Forumschorem het volgende:
Als het goed is komt ie dit jaar nog uit. Maar verwacht geen big beats...
Kijk en oordeel zelf http://www.brainkiller.itquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:11 schreef Summoner het volgende:
Hoe is die video?
Je vergat wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:15 schreef pascalheister het volgende:
album klinkt toch wel weer erg lekker commercieel hoor
Ik vond Come with us jiust een van de sterkste en meest gedurfde platen van de Chemicals. Daar braken ze echt met hun verleden. Het album is meer rechttoe rechtaan dance dan dat we van ze gewend waren. Vooral Star Guitar springt eruit. Maar ook de rest ik mooi afgewerkt. Lekker stevige dance. Niets mis mee.quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:05 schreef Harry_Sack het volgende:
Come with us was ontzettend voorspelbaar saai, ik vond dat de gebroeders chemie zich er een beetje te gemakkelijk vanaf hadden gemaakt (1 hitje, tov 3 van Surrender?) . Push the button vind ik nog goedkoper aandoen. Wat mij betreft mogen ze zich weer minstens 2 jaartjes gaan bezinnen op wat beter materiaal.
http://www.thechemicalbrothers.com/#/news/article/92/furtherquote:THE NEW ALBUM RELEASED 7TH JUNE ON FREESTYLE DUST / PARLOPHONE RECORDS
quote:Op zondag 9 mei 2010 08:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Prodigy was dus echt niet kut.
Album was niet beter dan FotL, maar kut???
no way
Ben dat wel met je eens. Ik vond Invaders Must Die het bij verre niet halen bij FotL. Maar The Prodigy is dan ook wel héél lang weggeweest. De Bro's zijn nooit zolang weggeweest hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 08:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik kende ze nog van hun optredens in Parkzicht .Magic people Voodoo people enzo. Al die oldschool tracks waren genieten . Met smack my bitch up en Firestarter was het ook tof . Laatste cd vond ik niks . Maar zal wel persoonlijk zijn
Ik heb er 1quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:15 schreef TheTemperTrap het volgende:
is er eigenlijk een live cd of ep van TCB? of een echte live dvd.
tot nu toe niet echt een goede kunnen vinden in den platen zaak
mja. jammer dat er niet iets als wat daft punk heeft. gewoon uber kwaliteit live setjequote:Op donderdag 17 juni 2010 01:27 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb er 1
maar das wel een radio opname.
verder is er officieel, voor zover ik kan vinden, geen live album uitgebracht.
wel een soort EPtje en een mix album ofzo...
maar er zijn op internet vast genoeg live-sets te snuffelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |