Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:25 schreef twi het volgende:
Ach, hoe je het ook wendt of keert, ondanks dat Albers een van mijn minst favoriete rijders is, betrapte ik me er bij de DTM wel op dat ik het leuk vond als 'ie won. Als Nederlander een Nederlander zien winnen is gewoon leuk. Dus ik hoop dat het 'm goed vergaat, en dat 'ie inderdaad maar wat races uit mag rijden en misschien met wat geluk nog voor een aantal andere auto's finished of een keer een leuke kwalificatie in de regen neer kan zetten.
Jammer dat 'ie niet bij Jordan zit. Veel maakt het niet uit, want ook daar kan je niet veel uitrichten, maar nog altijd meer dan bij Minardi
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:46 schreef Ouwie het volgende:
Verwacht iemand een stunt?
Als we een race krijgen waarbij heel veel auto's uitvallen, dan kan hij heeeeeel misschien een puntje halen. Nadeel is wel dat minardi ook vaak bij die uitvallers hoort.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:46 schreef Ouwie het volgende:
Verwacht iemand een stunt?
Ik zelf kan eigenlijk geen goede keuze maken.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef Dacide het volgende:
Albers heeft serieus zijn best gedaan (helaas slecht materieel)...
Doornbos heeft ook goed gepresteerd (relatief dus vanwege slecht materieel)..
Nu het seizoen voorbij is gun ik hun beiden een toekomst in de F1.. maar als ik dan al een coureur mocht uitkiezen, dan koos ik voor doornbos... grote bek, veel lef (typische coureur)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |