Ik nietquote:Op woensdag 22 december 2004 16:28 schreef ThaFreak het volgende:
iedereen druk aan het werk
luiwammesquote:
Beter luiwammes dan ambtenaar... Voor mij is er tenminste nog hoop...quote:
quote:
ben Tjabbo nietquote:Op woensdag 22 december 2004 16:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Beter luiwammes dan ambtenaar... Voor mij is er tenminste nog hoop...
Mutz.....quote:Op woensdag 22 december 2004 16:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wie riep me ?
Wie o wie haalde me uit mijn slaap
Gelukkig niet...quote:
quote:
een muisquote:Op woensdag 22 december 2004 16:58 schreef Fugie het volgende:
* Fugie hoorde een piepend geluid van voor in zijn auto
oftewel, er is iets niet goedIk heb alleen geen flauw idee wat het is
zou best kunnenquote:
Heeft zijn schaap ook weer voer.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:22 schreef BazzoS het volgende:
doe er wat aan dan, schimmel stinkt zo
Klopt volgens mij niet echt idd...quote:Op woensdag 22 december 2004 16:58 schreef Fugie het volgende:
* Fugie hoorde een piepend geluid van voor in zijn auto
oftewel, er is iets niet goedIk heb alleen geen flauw idee wat het is
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ach wat geeft het.
toch tijd om zo naar huis te gaan
Ga je 'm naar de blikslager brengen?quote:Op woensdag 22 december 2004 16:41 schreef Youp het volgende:
* Youp heeft honger...
en een autotransporter huren bij boels kost 66 euri voor 24 uurnu nog iemand optrommelen met een auto voor er voor te hangen...
neuh ik moet mn 1502 ophalenquote:Op woensdag 22 december 2004 17:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ga je 'm naar de blikslager brengen?
Is dat je blikdonor dan?quote:
waarschijnlijk wel... alleen morgen nog ff bellen of iemand anders het nog niet goedkoper voor me heeft en anders wordt de 1502 blik (en andere shit eventueel voor de verkoop) donorquote:
bijna?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:46 schreef Hyperdude het volgende:
Dat schiet behoorlijk op.
Is je blok ed idd zo onbeschadigd als je dacht?
Wel verrekte handig dat het bijna kerstvakantie is.
Jij zuipt echt teveel...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
Zo ik ben weer klaar met werken.
Dag goed weten af te sluiten. Lekker wodka ju gedronken![]()
Zo vaak als hij post dat hij op z'n werk zit te zuipen...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:06 schreef Youp het volgende:
[..]
wat vind jij (te)veel?
hier is t ook zo goed als bier tijd
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo vaak als hij post dat hij op z'n werk zit te zuipen...Moet je voor de gein maar eens op letten...
En ik vind niet snel iets teveel... Kan het zelf ook wel... Heb het een keer gepresteerd dat ik 20 bier ophad en de volgende ochtend gewoon het eerste uur in de les zat... zonder kater welteverstaan...
Heb ook ooit een keer een weddenschap gehad dat ik na 8 bier (viel dus best mee) nog normaal zonder spelfouten moest kunnen typen... Bewijs staat hier nog ergens in een SC...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:12 schreef Youp het volgende:
[..]
da's netjes voor een klein lief schattig meisje
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:15 schreef Fugie het volgende:
ik heb het een x gepresteerd om een krat bier op te drinken en nog wat rum, vet over me nek, de volgende dag alleen maar op bed ligge van brakheid, vervolgens 2 dagen vroeg werken (vroeg slapen dat wel) en dan swoensdags om 7 uur savonds nog kapot zijn
o shit, dat was afgelopen weekend, vandaar dat ik zo moe ben nu![]()
mjah vorig weekend.. ik ging met mn neef en een paar (allemaal +-6 jaar ouder als mij) uit in n kleine discotheek/kroeg waar we vaker gaan.. eerst daar 20 euro per man gepot... toen in de taxi naar de cheetah in duitsland (grotere discotheek) en daar is op vrijdag het bier per meter van 15 glazen 68cent per glas... met 5 man telkens een meter bier of rode wokda red bull... aan t einde van de avond waren we met zn allen 70 euro per man kwijtquote:Op woensdag 22 december 2004 19:15 schreef Fugie het volgende:
ik heb het een x gepresteerd om een krat bier op te drinken en nog wat rum, vet over me nek, de volgende dag alleen maar op bed ligge van brakheid, vervolgens 2 dagen vroeg werken (vroeg slapen dat wel) en dan swoensdags om 7 uur savonds nog kapot zijn
o shit, dat was afgelopen weekend, vandaar dat ik zo moe ben nu![]()
vorig weekend (zaterdag) had ik een halve krat bier op en toen heb ik nog volop zitten slowchattenquote:Op woensdag 22 december 2004 19:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb ook ooit een keer een weddenschap gehad dat ik na 8 bier (viel dus best mee) nog normaal zonder spelfouten moest kunnen typen... Bewijs staat hier nog ergens in een SC...
Klinkt bekend dus...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:20 schreef Youp het volgende:
[..]
vorig weekend (zaterdag) had ik een halve krat bier op en toen heb ik nog volop zitten slowchatten
quote:
ik heb me eens goed bezopen aan veel te veel wiskey nadat ik 2 aso borden friet op had... en meteen na de wiskey nog 10 pils ofzo in mn nek gegoten... ik wist niks meer en ik heb in de stad ergens in de fontein liggen kotsenquote:Op woensdag 22 december 2004 19:23 schreef Fugie het volgende:
die rum, daar komt het gewoon door! (en ik was al vet moe voor ik ging zuipen, dus ik ben blij dat ik za + zo vrij heb, eindelijk bijslapen)
Verder was het wel kicke avondje zaterdag(weet alleen niet zoveel meer, behalve dat ik vet irritant ben geweest
)
mag ik mee?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
heejj... het gaat over zuipen![]()
ik ben al aardig lam en ik moet nog mijn tas inpakken want ik ga morgen op vakantie
Mutz![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef Xtreem het volgende:
GODVERDEGODVER
tentamen vanethiek terug... een 6 ... alleen een 4,2 voor 't tussententamen, wat een 5,3 gemiddeld geeft
![]()
* Xtreem is chagerijnig
zuipenquote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
heejj... het gaat over zuipen![]()
ik ben al aardig lam en ik moet nog mijn tas inpakken want ik ga morgen op vakantie
Mutz![]()
wordt tijd dus....quote:Op woensdag 22 december 2004 19:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Klinkt bekend dus...
Het leukste is nog altjid als BoJo gezopen heeft... Dat is echt grappig...
dankje... en zeker not donequote:Op woensdag 22 december 2004 19:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zuipen
not done
voor ik het vergeet:
fijne vakantie
ik was al redelijk lam toen ik aan die rum ofzo gingquote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb me eens goed bezopen aan veel te veel wiskey nadat ik 2 aso borden friet op had... en meteen na de wiskey nog 10 pils ofzo in mn nek gegoten... ik wist niks meer en ik heb in de stad ergens in de fontein liggen kotsen![]()
sindsdien kan ik wiskey nog niet meer ruikensowieso sterke drank met uitgaan = een no no bij mij...
beer = life
Dat is flink kut...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef Xtreem het volgende:
GODVERDEGODVER
tentamen vanethiek terug... een 6 ... alleen een 4,2 voor 't tussententamen, wat een 5,3 gemiddeld geeft
![]()
* Xtreem is chagerijnig
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik was al redelijk lam toen ik aan die rum ofzo gingHet is ook een graadmeter, als we (ik en vriendjes) bezopen zijn komt er altijd wle 1 met tequila of whisky ofzo
Als je echt goed gedronken heb boeit dat namelijk niet meer, dan drink je toch alles
Jammer genoeg is drinken niet het lastigste, maar binnenhouden
![]()
Magoed, normala voetbal ik op zondag en doe ik het rustig aan, beetje bier beetje cola. Nu had ik geen voetbal en ik had als doel om mezelf he-le-maal kapot te drinken, aardig gelukt if u ask me
LUL nee man echt waar???quote:Op woensdag 22 december 2004 19:36 schreef D-Devil het volgende:
vage shit op fotos kerstviering
Volgens mij heeft hij last van stof.
Als je snel bent, de winkels zijn nog open...quote:
eerder dagelijkse dan wekelijkse kost lieve schatquote:Op woensdag 22 december 2004 19:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo vaak als hij post dat hij op z'n werk zit te zuipen...Moet je voor de gein maar eens op letten...
En ik vind niet snel iets teveel... Kan het zelf ook wel... Heb het een keer gepresteerd dat ik 20 bier ophad en de volgende ochtend gewoon het eerste uur in de les zat... zonder kater welteverstaan...
ja ik ga ook nog ff snelquote:Op woensdag 22 december 2004 19:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als je snel bent, de winkels zijn nog open...
quote:
dankje!!! ik ga naar oostenrijk... lekker skieenquote:Op woensdag 22 december 2004 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Alvast een fijne vakantie hermanWaar ga je naar toe?
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
eerder dagelijkse dan wekelijkse kost lieve schat![]()
Veel plezier dudequote:Op woensdag 22 december 2004 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
Bobjo de mazzel!!!!!
[..]
dankje!!! ik ga naar oostenrijk... lekker skieen
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:44 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik ga ook nog ff snel![]()
tot dalijk menschen!
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:45 schreef BoJo het volgende:
Kom ik vanochtend op mijn werk, open m'n outlook. Staan er 20!!! Escalaties te wachten van maandag en heel dinsdag en al van vanochtend![]()
![]()
Die slet die het gisteren zou doen wist niet dat ze het moest doen en had het dus niet gedaan.
Vet druk gehad dus en ben kapot![]()
thnx!!!quote:
dankge sehrquote:Op woensdag 22 december 2004 20:00 schreef Fugie het volgende:
btw herman, viel spass in die schnitte
zin om bij Sandraen mij langs te komen? Wij hebben ook geen plannenquote:Op woensdag 22 december 2004 20:03 schreef MutZ het volgende:
Ik ga weinig boeiends doen met kerst... Geen plannen...
Beetje ver weg...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zin om bij Sandraen mij langs te komen? Wij hebben ook geen plannen
Veel plezier kerel !quote:Op woensdag 22 december 2004 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
Bobjo de mazzel!!!!!
[..]
dankje!!! ik ga naar oostenrijk... lekker skieen
danku gaten in de muur rammende handvaten afslopende gozer!!!quote:
Beterschapquote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
plannen te over, tijd te kort..
En ziek thuis zitten zuigt ook.. Dan kun en mag je nieteens 't huis uit >_<
meuteneuke (jaja, met die stomme o's..) logischquote:Op woensdag 22 december 2004 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lezen gaat nog wel... maar spreken en schrijven
Dat het vrachtwagentijdschriften waren heeft inderdaad flink meegeholpenquote:Op woensdag 22 december 2004 20:11 schreef Fugie het volgende:
lulkoek alex, je wist gewoon wat er moest staan. Als ik jou een willekeurig boek geef in het zweeds snap je er echt geen bal van PUNT UIT
* Fugie is resident evil acopalyse kijken
Moet je ook niet zover gaan wonen..quote:Op woensdag 22 december 2004 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
beterschap JK
@ MutZ:ik had geen ander antwoord verwacht
Het kerstdinerquote:Op woensdag 22 december 2004 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
danku gaten in de muur rammende handvaten afslopende gozer!!!
ga je nog wat slopen de komende week?
Jij hebt ook maar 1 manier van denken hea?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:13 schreef BoJo het volgende:
Zo kan ik een beetje indruk op de zweedse dames maken daro![]()
knäckebröde met smeurekeusequote:Op woensdag 22 december 2004 20:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
meuteneuke (jaja, met die stomme o's..) logisch
Of maar aan 1 ding.. Waar het hart vol van zit...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar 1 manier van denken hea?
* Alexxxxx denkt zich evenin hoe zn uitzicht zal zijn als het gesneeuwd heeftquote:Op woensdag 22 december 2004 20:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet je ook niet zover gaan wonen..
Why is that? Veel Technische Storingen?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:15 schreef Youp het volgende:
* Youp is back!!! met BIER!!!![]()
nu snap ik ook waarom er een VTS versie is uitgebracht van de saxeaux![]()
Natuurlijk, jij niet dan ?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar 1 manier van denken hea?
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
knäckebröde met smeurekeuse
nou het is een boodschappenkarretje... maar als je merkt dat je bier op is zo savonds laat... dan moet ie ook snel zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Why is that? Veel Technische Storingen?
In plaats van een revlimiter heb ik een bloedtoevoerlimiterquote:Op woensdag 22 december 2004 20:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij niet dan ?
Kan niet wachten tot die ene met die ontzettend geile kont weer terug is![]()
Ah, degelijk sportief dus, dat moet je hebben..quote:Op woensdag 22 december 2004 20:21 schreef Youp het volgende:
[..]
nou het is een boodschappenkarretje... maar als je merkt dat je bier op is zo savonds laat... dan moet ie ook snel zijnvandaar de vts
maar over de technische storingen... laatst liep ie me ineens nog maar op 3 cilinders...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, degelijk sportief dus, dat moet je hebben..
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In plaats van een revlimiter heb ik een bloedtoevoerlimiter
Harder aan de teugels trekken... dan luistert-ievanzelfquote:Op woensdag 22 december 2004 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]en dan nog gaat hij steigeren wanneer hij wil
![]()
geen bier voor xtreemquote:Op woensdag 22 december 2004 20:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Harder aan de teugels trekken... dan luistert-ievanzelf
* Xtreem is zo weg.... werken
neequote:
hou er mee op danquote:Op woensdag 22 december 2004 20:39 schreef BoJo het volgende:
Die shit is best wel lastig, kleine kans dat ik ook maar iets onthouden heb morgen![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Harder aan de teugels trekken... dan luistert-ievanzelf
* Xtreem is zo weg.... werken
krijg je er dan bier voor? of gaat er bier naar darfur ofzo... (3fm is me in mn bol geslagen >> autorijden is niet goed voor me)quote:Op woensdag 22 december 2004 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb niks beters te doen
En het is voor een goed doel![]()
lekkere ronde kontquote:Op woensdag 22 december 2004 20:52 schreef Youp het volgende:
[..]
krijg je er dan bier voor? of gaat er bier naar darfur ofzo... (3fm is me in mn bol geslagen >> autorijden is niet goed voor me)
succes dr meequote:Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef Hugster het volgende:
Ik ben me toch kneiterlam![]()
en moet vanavond een professional internviewen voor mijn eindpresentatie van vrijdag
TE-RING hoop dat dit nog goed gaat komen
ik heb vakantie... sinds vandaag dan raak je gouw de tel kwijt enzo weet je niet meer wat voor dag t is etc. je kent het welquote:Op woensdag 22 december 2004 21:01 schreef BoJo het volgende:
Stelletje zuiplappen, midden in de week allemaal lam zijn![]()
ik dacht serieus dat het vrijdag wasquote:Op woensdag 22 december 2004 21:01 schreef BoJo het volgende:
Stelletje zuiplappen, midden in de week allemaal lam zijn![]()
dat bedoel ik nouquote:Op woensdag 22 december 2004 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat het vrijdag was
maar ik heb gewoon stage gelopen vandaagquote:
doe er wat aan dan... maak er een jpgtje van en upload m opnieuwquote:Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef MutZ het volgende:
Weet ik veel dat .bmp niet kan als plaatje hier op FOK!...
nvm ik loop achterquote:Op woensdag 22 december 2004 21:24 schreef Youp het volgende:
[..]
doe er wat aan dan... maak er een jpgtje van en upload m opnieuw
Balen...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:26 schreef Ballebek het volgende:
Zit wel weer mee vandaag: hebben ze net de verkeerde kleur kast afgeleverd ...
ik heb vandaag als avond voer mexicaanse wraps gemaakt... en pittigequote:Op woensdag 22 december 2004 21:32 schreef Hugster het volgende:
shoarma is altijd lekker als je lam bent
heb die marrokaan ff laten komen met ze auto, en schnelll
hij was er na een kwartier
allen ff zorgen dat ik niet de hele zooi onder knoei
stil jij, k krijg er spontaan weer honger vanquote:Op woensdag 22 december 2004 21:39 schreef Hugster het volgende:
de kameel heeft weer prima spul afgeleverd![]()
ik woon ook bij mn ouders hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 21:51 schreef MutZ het volgende:
Ouders zijn daar soms wel handig voor...
* MutZ ook...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:53 schreef Youp het volgende:
[..]
ik woon ook bij mn ouders hoormaar ik vind koken wel eens leuk enzo
jouw zuipsnelheid heeft te maken met de snelheid van fok?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:03 schreef Youp het volgende:
mn biertje is koud, blond en word gedronkenhelaas wel met 2 uur vertraging....
en fok is traag
dan zou fok niet traag zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jouw zuipsnelheid heeft te maken met de snelheid van fok?
daar staan geen complete kratten inquote:Op woensdag 22 december 2004 22:16 schreef Hugster het volgende:
die pauper gooit niet eens z'n kar vol met bier uit de koeling als ie haast heeft
staan er wel... bij elkaar schrapen heet datquote:Op woensdag 22 december 2004 22:21 schreef Youp het volgende:
[..]
daar staan geen complete kratten in
en ik ben geen pauperkolere verneukte hummer topic!
hier staan volgensmij alleen maar blikken in de koelingquote:Op woensdag 22 december 2004 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
staan er wel... bij elkaar schrapen heet dat
ik drink uit de fles... van mn wieg tot mn graf!!quote:Op woensdag 22 december 2004 22:38 schreef Fugie het volgende:
blikkeeeennnnnnnn bier is voor kampers
uhu, blikke bier, bmw, 1+1= kamperquote:Op woensdag 22 december 2004 22:39 schreef Youp het volgende:
[..]
ik drink uit de fles... van mn wieg tot mn graf!!
tel daar een crossmotor + 24:7 geluidsoverlast bij op en trek een woonwagen daar vanaf...quote:Op woensdag 22 december 2004 22:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
uhu, blikke bier, bmw, 1+1= kamper
nouja bijna dan.. ik heb meestal wel muziek aanstaan en dan veel te hard... of ik ben in de schuur aan t werk dat wil ook wel eens lawaai maken... en mn brommertjes en mn moto maken ook veel te veel herrie... vooral die laatstequote:Op woensdag 22 december 2004 22:43 schreef Fugie het volgende:
24/7 ? dat gaat boven mijn pet hoor!
eerst iets met negers... toen limburgers... nu zeeuwen... whats next...quote:
BMW rijders denk ikquote:Op woensdag 22 december 2004 23:01 schreef Youp het volgende:
[..]
eerst iets met negers... toen limburgers... nu zeeuwen... whats next...
jij hebt anders net van MIJ gehoord wie de gouden loekie gewonnen had... en wat DE hit van 2004 wasquote:Op woensdag 22 december 2004 23:13 schreef Hugster het volgende:
geef maar toe dat je daar in het zuiden achter loopt
4X ju wodka meer niet.quote:
dat allesquote:Op woensdag 22 december 2004 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
4X ju wodka meer niet.
Maar je hebt gelijk de laatste week drink ik best vaak
vrijdag dronken door stro rum
zaterdag dronken door wodka
zondag hele dag op bed door een kachel die kapot was. TERING KOUD
maandag 3X whyskie cola
vandaag 4X ju wodka
Voor de rest niet
Volgende week gaat een vriend van me naar een bungalow park in Roermond, dan komt het vast wel weer op TVquote:Op woensdag 22 december 2004 23:24 schreef Youp het volgende:
ROERMOND OP SBS NU!!
-edit-
en nu niet meer...
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
4X ju wodka meer niet.
Maar je hebt gelijk de laatste week drink ik best vaak
vrijdag dronken door stro rum
zaterdag dronken door wodka
zondag hele dag op bed door een kachel die kapot was. TERING KOUD
maandag 3X whyskie cola
vandaag 4X ju wodka
Voor de rest niet
wil jij met de feestdagen dan op internet gaan zittenquote:Op donderdag 23 december 2004 08:27 schreef Tjabbo het volgende:
Goedemorgen
@home ligt eruit bij mij thuis. volgens mij is mijn modem kapot
Klote@home.
nooit probs, en nu net voor de feestdagen
Jaquote:Op donderdag 23 december 2004 08:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil jij met de feestdagen dan op internet gaan zitten![]()
Omdat ze storing hebbenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja
Net gebeld. Het is een bekende storing.
WAAROM DE NEUK STAAT DAT DAN NIET OP HUN FUCKING WEBSITE!![]()
quote:
Zie je wel. Zo dra je modje bent word je dommer en dommer.quote:
Je kunt het toch ook niet worden?? En IQ kan niet onder de 0 gaan, dus dan zou jij maar heel kort modje kunnen zijn...quote:Op donderdag 23 december 2004 09:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je wel. Zo dra je modje bent word je dommer en dommer.
Daarom wil ik geen modje worden![]()
Dan is het idd maar goed ook want anders scheet je binnen de kortste keren de keuken onderquote:Op donderdag 23 december 2004 09:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je wel. Zo dra je modje bent word je dommer en dommer.
Daarom wil ik geen modje worden![]()
Klopt en daar bij komt dat blauw mij niet staatquote:Op donderdag 23 december 2004 09:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook niet worden?? En IQ kan niet onder de 0 gaan, dus dan zou jij maar heel kort modje kunnen zijn...
* ook_gek fluit *pieter post pieter post lalalalla*quote:Op donderdag 23 december 2004 09:35 schreef Fugie het volgende:
moge![]()
moet strax ff postbode spelenbeter blijft het droog
quote:Op donderdag 23 december 2004 09:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan is het idd maar goed ook want anders scheet je binnen de kortste keren de keuken onder![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 09:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek fluit *pieter post pieter post lalalalla*
Die is erg goed jhaquote:
Ja bedanktquote:Op donderdag 23 december 2004 09:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek fluit *pieter post pieter post lalalalla*
* Tjabbo luistert : scooter - one. (always hardcore - extended mix)quote:Op donderdag 23 december 2004 09:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja bedanktNu weet ik dus met welk nummer ik de rest van de dag in m'n kop zit...
* MutZ luistert: Linkin Park - In the end...quote:Op donderdag 23 december 2004 09:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
* Tjabbo luistert : scooter - one. (always hardcore - extended mix)
slowchatsongquote:Op donderdag 23 december 2004 09:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ luistert: Linkin Park - In the end...
Die gebruik ik zelf erg vaakquote:Op donderdag 23 december 2004 09:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
aqua di gio was ook erg lekker, koop ik volgende week nog wel ff
Wij zijn de smurfen van het smurfen paradijsquote:Op donderdag 23 december 2004 09:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja bedanktNu weet ik dus met welk nummer ik de rest van de dag in m'n kop zit...
Neuriet 'Ovide en zijn vrienden'quote:Op donderdag 23 december 2004 09:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij zijn de smurfen van het smurfen paradijs![]()
Al is de edit nog zo snel...quote:
Kijk uit maloot een kokos nootquote:Op donderdag 23 december 2004 09:51 schreef Tjabbo het volgende:
avondurenllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand.
ovides vrienden springen uit de band!
Nee jij mag niet komenquote:Op donderdag 23 december 2004 10:11 schreef Fugie het volgende:
mag ik ook komen ook_gek ?
* Fugie is ff postbode zijn, tot over 3 uur ofzo
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik drink ook niet meer
Alleen morgen dan. Want er is iemand die NOOIT drank drinkt. Die zegt dat hij mij er uit kan drinken met stro rum 80%Dus dat word erg erg leuk
quote:
neppertquote:Op donderdag 23 december 2004 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee jij mag niet komen
We kunnen wel een keer met wat gasten uit de SC ergens gaan zuipen![]()
1 ding. Ik ga dan NIET met de auto en bier doen we niet aan. Alleen maar sterke drank![]()
ohjeej ook_gek... wat hoor ik nu?quote:Op donderdag 23 december 2004 10:38 schreef ook_gek het volgende:
ja maar ja maar ja maar ik lust geen bier![]()
Het mooiste is dat echt heel veel users op fok dit zeggenquote:Op donderdag 23 december 2004 10:40 schreef Youp het volgende:
en die domme kip in je avatar springt precies mee op de beat van mn muziek wat ik op heb staan
neuh... dat is al eens eerder gebeurtquote:Op donderdag 23 december 2004 10:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het mooiste is dat echt heel veel users op fok dit zeggen![]()
Elke keer zo iets van. ( off topic ) Je kip danst precies op de beat mee van m,n muziek.
Mijn kip is GOED![]()
Aanbid de kip![]()
Kip
Ps
ben ik nu aan het doorslaan![]()
En onderaan staat dan zo mooi :quote:Hajieh Esmailvand zal tot haar borstkas in de grond worden begraven, waarna ze volgens het islamitisch recht, de sharia, gestenigd moet worden
quote:Onlangs bleek uit een representatief onderzoek in Nederland dat dertig procent van alle moslims in ons land een politieke moslimpartij wil met de sharia als basis. Van de islamieten die een moslimpartij wensen, vindtruim de helft dat de partijbeginselen op de sharia gebaseerd moeten zijn. Twintig procent vindt dat niet.
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:45 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh... dat is al eens eerder gebeurt
Gho dan word het vrij druk om stenen te makenquote:Op donderdag 23 december 2004 10:47 schreef D-Devil het volgende:
Achterlijke moslims.
"Te stenigen vrouw nog in leven"
[..]
En onderaan staat dan zo mooi :
[..]
[rechts]quote:Op donderdag 23 december 2004 10:47 schreef D-Devil het volgende:
Achterlijke moslims.
[..]
[..]
ja nog zowat... duw ze in t eigen land in de gevangenisquote:Op donderdag 23 december 2004 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gho dan word het vrij druk om stenen te maken
80% van de gevangenis zit vol met at soort gaste. Mogen we die dan ook allemaal stenigen?
Zal wel druk worden dan op het strand. Wel 1 pluspuntje. De kuilen die de duitsers elke zomer graven krijgen nu een extra doel![]()
wat is het verschil met 1quote:Op donderdag 23 december 2004 10:51 schreef Hugster het volgende:
Xbox Media Center Webradio2 is oké![]()
Lekker deep house lounge muziek voor het wakker worden
overgens die 30% die zo een geval willen hebben. Mogen direct van uit op tieften uit het land. Duidelijk geval van niet ingeburgerd te zijn. MAZZZZLquote:Op donderdag 23 december 2004 10:47 schreef D-Devil het volgende:
Achterlijke moslims.
[..]
[..]
quote:Als me serieus ook maar 1 moslim bejegend en durft te zeggen dat hij hier in NL een partij wil op basis van de Sharia dan zal dat het laatste zijn wat ie uitspreekt, achterlijk volk.
hoe ziek zijn die achterlijke lui??quote:Eergisteren werd bekend dat een seksueel misbruikt meisje in Iran ook de doodstraf zal krijgen. De 19-jarige Leyla wacht de strop, nadat ze eerst 95 zweepslagen met een staalkabel moet incasseren. Andere medeplichtigen in de zaak, waaronder haar moeder, verkrachters en elkaar opvolgende souteneurs zijn veroordeeld tot enkele zweepslagen of kregen vrijspraak
In reepjes snijdenquote:Op donderdag 23 december 2004 11:03 schreef Youp het volgende:
[..]
hoe ziek zijn die achterlijke lui??![]()
alsof dat kind zelf wou dat ze misbruikt werd... en t kind krijgt straf en de daders nietligt het nu aan mij of is dat een beetje krom......? die gene die dat bedenken zouden eens bij mij langs moeten komen... kregen ze allemaal de kogel.. en niet in hun hoofd of in hun hart... nee van de enkels naar de knieen en zo verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |