wat was dan die andere mogelijke betekenis waarvan destijds (jaren 80) sprake wasquote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef SCH het volgende:
lui uit leeuwarden is goed
Dolle Hond + 1 punt
Beste plaat ooit gemaakt eigenlijk wel. Moet ik weer net missen.quote:
Yepquote:Op woensdag 22 december 2004 22:22 schreef thaleia het volgende:
Oh toch, Beautiful Freak. Van Eels.
Het werd wel weer eens tijdquote:Op woensdag 22 december 2004 22:24 schreef Berkery het volgende:
thaleia + 1
Ik moest 'm gewoon een keer voorbij laten komenquote:Op woensdag 22 december 2004 22:31 schreef Z het volgende:
Patrick Wolf waarschijnlijk.
Ik ook nog niet.quote:
The Chavs?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ook nog niet.
Complementaire vraag: hoe heet de nieuwe groep van Carl 'Libertine' Barat? Vooralsnog een gelegenheidsband, maar na de live-stopaankondiging van The Libertines misschien wel een langer leven beschoren.
Oeps. Dubbele post. Ik dacht dat die de eerste x nog niet verstuurd was...![]()
Bingo Blinky!quote:
Nylons niet goed.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:49 schreef GLO het volgende:
Ik denk dan meteen aan The Nylons, maar dat lijkt me geen indianenstam
Voor zover ik weet is hij gelijk.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:56 schreef GLO het volgende:
Is hun naam exact gelijk aan die indianenstam, of een afgeleide?
Ik heb ze in 2002 op London Calling gezien, toen nog wel compleet. Ik vond ze wel wat hebben, qua uitstraling. Maar echt boeien konden ze niet. En nu nog steeds niet. Hun nummers zijn gewoon niet zo goed.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:40 schreef Z het volgende:
Ik heb de Libertines een keer live gezien (in de Melkweg), zonder Pete natuurlijk... Geen idee hoe de band van carl heet...
Nee, binnen Nederland zijn ze niet bekend geworden helaas.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:04 schreef GLO het volgende:
Het zegt me allemaal niks. Hebben ze hier in NL ook enige bekendheid en/of hits gehad?
Anyway, een wilde gok: Cherokee.
Wow... dan heb je er nog veel te gaanquote:Op donderdag 23 december 2004 00:10 schreef GLO het volgende:
Apache dan?
* GLO loopt rustig alle indianenstammen af als het moet
Ik geef meer tips dan je denkt, maar ik merk dat de vraag misschien te moeilijk was.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:15 schreef GLO het volgende:
OK, misschien niet allemaal... P
Is ook niet echt leuk natuurlijk.
Final gok daarom: Cheyenne.
Anders moet je maar weer een hint geven. Speel ik trouwens als enige mee? Bukgeit, deponeer ook eens een duit in het zakje?
Helaaschquote:Op donderdag 23 december 2004 00:16 schreef bukgeit het volgende:
Ok. Paiute.
Mais oui!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:22 schreef Neva het volgende:
pow wow ::?
Scherpquote:Op donderdag 23 december 2004 00:26 schreef bukgeit het volgende:
Ah, de hint was wow.
WAAAAAAAAAAAH is de western experience toch nog ergens goe voorquote:Op donderdag 23 december 2004 00:25 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mais oui!
Neva +1
En de volgende vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |