Die ondertitel van je, Beavis and Butthead.quote:
Aan Skaai:quote:Op woensdag 22 december 2004 14:23 schreef Skaai het volgende:
Aan Cynthia:
Sta je nog op die wachtlijst voor schaamlip verkleining?
ben je zeker? laat mij anders eens voelenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:24 schreef Skaai het volgende:
Mijn rechtertiet is verdomme groter dan mijn linker.
Die was toch dood?quote:Op woensdag 22 december 2004 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
leonardo dicraprio heeft zoooo'n lekker kontje![]()
![]()
Was het maar zoquote:
doodquote:
Je vergeet de Sex scene in de koetsquote:Op woensdag 22 december 2004 17:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
het enige goede aan titanic, was het einde.
Heu jij bent toch geen meidquote:Op woensdag 22 december 2004 18:24 schreef El_Bartos het volgende:
ik heb kleine borsten. Ze zijn niet te zien!!
Als je erover post wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:31 schreef p-etr-a het volgende:
Skaai:
Als je borsten in maat verschillen is dat niet raar.
Groetjes, Achsa.
Wat is er mis mee dat ik post, dat mijn rechtertiet groter is dan mijn linker? Zodra ik foto's ga posten omdat ik het wil bewijzen, is het pas raarquote:
Fancy mên, Fancy.quote:
Passen ze allebei wel bij je tieten?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat ik post, dat mijn rechtertiet groter is dan mijn linker? Zodra ik foto's ga posten omdat ik het wil bewijzen, is het pas raar.
'Mijn jasje matched niet met mijn naaldhakjes, wat nu!!?!?!??!!'
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:19 schreef x-cynthia-x het volgende:
Aan Skaai:
Ik wil in de kont van Bioslock knijpen
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:02 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Meidengeheimen zijn leuk, meidengeheimen zijn fijn, o wat zou ik graag een meidengeheim willen zijn!
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Passen ze allebei wel bij je tieten?
meidengeheim?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb gister GTST & ONM gemist
Wie kan mij vertellen hoe het afgelopen is met Nico & Erik? *help*
nee, dat zijn mannengeheimenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb gister GTST & ONM gemist
Wie kan mij vertellen hoe het afgelopen is met Nico & Erik? *help*
<--- en studeer geneeskundequote:Op woensdag 22 december 2004 14:24 schreef x-cynthia-x het volgende:
[..]
Aan Skaai:
Ik krijg geen vergoeding![]()
Dus ik zoek iemand die het voor goedkoper kan fixen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |