quote:Op woensdag 22 december 2004 21:48 schreef Nouk het volgende:
Omg.
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:51 schreef Nouk het volgende:
Precies. Negers met brillen zijn niet echt.
Ik lees me nu toch in de Viva een raar verhaal joh.
vertel !quote:Op woensdag 22 december 2004 21:51 schreef Nouk het volgende:
Ik lees me nu toch in de Viva een raar verhaal joh.
whehehe zoiets heb ik ooit eens gelezen maar in de EOS en het stuk heette "het geheugen .. de zwakste schakel"quote:Op woensdag 22 december 2004 21:55 schreef Nouk het volgende:
Over eeen vrouw die was misbruikt, toen ging ze in therapie en die vrouw heeft haar allemaal bullshit zitten vertellen. Dat dr vader dr misbruikt heeft en dat was niet eens zo en dat is ze allemaal gaan geloven. Ze kreeg zelfs herinneringen ervan, die dus niet waar waren.
Wel boeiend verhaal.
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:58 schreef Nouk het volgende:
wel leuk [...] mensen zo de vernieling in helpen.
hap hap hapquote:Op woensdag 22 december 2004 22:00 schreef Nouk het volgende:
Jezus je snapt toch wel dat ik dat leuk vind om over te lezen, cq boeiend..
Drugs are bad, m'kay!quote:Op woensdag 22 december 2004 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens dat ik niet eens 100% zeker weet of het wel echt gebeurd is...
Ja of dat jij denkt dat het zo ging en 2 anderen dat het anders ging en dat je op een gegeven moment ook maar gewoon die 2de versie aanhoud .. terwijl je bijna zeker weet dat het niet zo wasquote:Op woensdag 22 december 2004 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens dat ik niet eens 100% zeker weet of het wel echt gebeurd is...
Nouk wat doe je met me!quote:Op woensdag 22 december 2004 22:02 schreef Nouk het volgende:
Ja ik ook wel eens. Of dat ik het zelf bedacht heb.
Zwans ik heb een leuke cocktail voor je gevonden in de Viva
Acapulco
Schenk in een, tot de helft gevulde shaker:
3 delen tequila, 4delen passievruchtenneactar, 2 delen abrikozenlileur en 1 deel Blue Curacao. Goed schudden en in een groot glas schenken, versierd met een schijfje kiwi.
Ziet er heel mooi groen uit!
did I just say that , or did I just think it !quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 22:08 schreef Zwansen het volgende:
De vriendengroep in Ommen? Dus iedereen die ook in de kroeg was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |