Bierspierquote:Op woensdag 22 december 2004 20:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga vanaf nu maar eens weer beginnen met buikspieroefeningen enzo... Aankomende bierbuik een halt toe roepen!
dat is nou het befaamde fok virus .. je bent verdoemd zwansquote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik in hemelsnaam de hele dag achter die comp doe?
Goed voornemen! De passmailer gebruiken en nooit meer fokken!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is nou het befaamde fok virus .. je bent verdoemd zwans
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goed voornemen! De passmailer gebruiken en nooit meer fokken!
doe dan Zwånsen das eleganterquote:Op woensdag 22 december 2004 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Zwänsen....
Weer iemand doodgereden in Erica!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
jee tis wel raak de laatste tijd....quote:Op woensdag 22 december 2004 21:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weer iemand doodgereden in Erica!
WHeheheh, echt dus niet hè...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goed voornemen! De passmailer gebruiken en nooit meer fokken!
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil ook in Ommen wonen! Leuk uitgaan zonder negers!
Dat zei ik ook al. Een en al rust, je ziet geen marrokaan op straat en nog zeiken ze over overlast, belachelijkquote:Op woensdag 22 december 2004 21:42 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil ook in Ommen wonen! Leuk uitgaan zonder negers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |