Jij werkt toch nietquote:
Waarom word je dan geen modjequote:
Tot half zes...hahaha...belachelijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:12 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik moet eigenlijk tot half 6 werken maar dat zeg ik niet omdat Yvonne anders pas dan gaat unbannen...
Ahquote:Op donderdag 23 december 2004 14:12 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik moet eigenlijk tot half 6 werken maar dat zeg ik niet omdat Yvonne anders pas dan gaat unbannen...
Yup.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:58 schreef Robertje het volgende:
Jullie zijn over tijd....34 minuten in totaal.
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Yup.
3x raden wanneer ze uitgerekend zijn.
En als je niet in KLB kan, dan ga je toch gewoon in Feedback lopen klagen?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus dat wordt 23 december 2005 om half 6.
Ik kijk er nu al naar uit.
Dat had ik al gedaan...en toen werd Dirkh boos.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:41 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
[..]
En als je niet in KLB kan, dan ga je toch gewoon in Feedback lopen klagen?
is dit nu "een ban uitlokken" ?![]()
Maar dat duurt zo langquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:55 schreef Dirkh het volgende:
Kut.
Me tooquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:55 schreef Dirkh het volgende:
Kut.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef Robertje het volgende:
zo komt ie nooit onderaan
Onnodige kickquote:
Jaquote:
Cool en dan gaan we jagen op jou....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
Robbertje en Stiffmaster, waarom gaan jullie samen niet lekker op de hei spelen, zet een paar puntoren op en huppel dwars door het jachtgebied heen.
Stelletje moddervissen
Verdomme...ik heet Robertje. Wat een modreactie zegquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
Robbertje en Stiffmaster, waarom gaan jullie samen niet lekker op de hei spelen, zet een paar puntoren op en huppel dwars door het jachtgebied heen.
Stelletje moddervissen
Lezen is moeilijk.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:47 schreef Robertje het volgende:
[..]
Verdomme...ik heet Robertje. Wat een modreactie zeg
Sorry.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:51 schreef Robertje het volgende:
Schotje? slotje toch?
quote:
Niet verder vertelle dan!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:01 schreef Robertje het volgende:
SC is altijd leuk...tevens is het een verkapte kriktopic. Maar niemand heeft dat door
Aangepastquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |